Мінфін - Курси валют України

Встановити

Клієнт завжди правий?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
vedav 28 грудня 2021, 23:58
Неприємний осад лишився після візиту до відділення банку. Терпляче очікування черги до менеджерів було порушене, коли у приміщенні з«явився клієнт без захисної маски на обличчі й почав голосно виясняти ситуацію. У відповідь на моє прохання надіти маску у мій бік ринув потік брутальної лайки. Але здивувало не це, а той факт, що співробітники банку (включно з охоронцем) ніяк не відреагували на неприпустиму поведінку клієнта. Хоча ні, один з менеджерів, який до того не зважав на чергу, мотивуючи це зайнятістю іншими справами, одразу ж звільнився й розпочав оформлення паперів нахабного типа поза чергою. Найбільше ж мене мене вразило те, що ніхто із присутніх п»яти співробітників банку не вибачився переді мною за приголомшливий інцидент.
Мегабанк
Відповідь банку
АО "МЕГАБАНК" 29 грудня 2021, 10:15
Доброго ранку!

Дякуємо за Ваше звернення! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що сталася. Просимо через особисті повідомлення вказати дату та час відвідування нашого відділення, а також надіслати Вашу контактну інформацію.

З повагою, АТ «МЕГАБАНК»!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися