Пополнение своей карты
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Для подтверждения риквизитов я плачу слишком дорого. Это моя зарплата за день. У вашего терминала есть номер моей карты, есть время , есть деньги которые я вложил в банкомат есть время сбоя есть камера .Если мне лично Нада являться в банк, значит ваши программисты зря получают деньги. Где гарантия что завтра эта ситуация не повторится .В субботу отделения не работают, закрываются около 18 00. Я несу убытки. Так зачем мне с вами сотрудничать. Те проценты которые я получил от тудобанка не покрывают моих убытков.
- +
- 0
- АО "МЕГАБАНК"
- 15 грудня 2021, 14:01
- #
Добрий день! Передача реквізитів платежу відбувається при завершенні операції, що у Вашій ситуації, на жаль, не відбулося. Сподіваймося на порозуміння та подальшу співпрацю!
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
В банке по телефону видят карту которая моя и зависшие деньги.
Для того чтобы деньги попали на карту мне нужно брать день ехать в банк и писать заявление чтобы деньги в терминале дошли до моей карты. не абсурд ли это. Я теряю деньги за день отсутствия на роботе.
В чём моя вина? Что оборудование банка дало сбой. Притом терминал банка. Где гарантия что завтра этот терминал не даст сбой и мне опять придётся брать день и опять терять деньги за день. Если бы я снимал деньги или переводил куда либо другой вопрос, но я пополнял свою карту по номеру карты. И такие проблемы при пополнении.
Дякуємо за Ваше звернення! АТ «МЕГАБАНК» пильно ставиться до всіх зауважень та пропозицій для покращення обслуговування клієнтів. Звертаємо Вашу увагу, що у випадку, коли операція з внесення коштів, в тому числі з поповнення карти, у термінальній мережі Банку не була завершена, для її опрацювання необхідне підтвердження реквізітів платежу через подання відповідної заяви.
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»