Мінфін - Курси валют України

Встановити

Пополнение своей карты

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Rlot 14 грудня 2021, 11:17
Відділення за адресою: Харків, Салтівське шосе, 262
При пополнении своей карты в терминале мегобанка терминал на определённой сумме завис. Пополнял по номеру карты.
В банке по телефону видят карту которая моя и зависшие деньги.
Для того чтобы деньги попали на карту мне нужно брать день ехать в банк и писать заявление чтобы деньги в терминале дошли до моей карты. не абсурд ли это. Я теряю деньги за день отсутствия на роботе.
В чём моя вина? Что оборудование банка дало сбой. Притом терминал банка. Где гарантия что завтра этот терминал не даст сбой и мне опять придётся брать день и опять терять деньги за день. Если бы я снимал деньги или переводил куда либо другой вопрос, но я пополнял свою карту по номеру карты. И такие проблемы при пополнении.
Мегабанк
Відповідь банку
АО "МЕГАБАНК" 14 грудня 2021, 12:59
Добрий день!

Дякуємо за Ваше звернення! АТ «МЕГАБАНК» пильно ставиться до всіх зауважень та пропозицій для покращення обслуговування клієнтів. Звертаємо Вашу увагу, що у випадку, коли операція з внесення коштів, в тому числі з поповнення карти, у термінальній мережі Банку не була завершена, для її опрацювання необхідне підтвердження реквізітів платежу через подання відповідної заяви.

З повагою, АТ «МЕГАБАНК»

Коментарі - 2

+
0
Rlot
Rlot
14 грудня 2021, 13:29
#
Для подтверждения риквизитов я плачу слишком дорого. Это моя зарплата за день. У вашего терминала есть номер моей карты, есть время , есть деньги которые я вложил в банкомат есть время сбоя есть камера .Если мне лично Нада являться в банк, значит ваши программисты зря получают деньги. Где гарантия что завтра эта ситуация не повторится .В субботу отделения не работают, закрываются около 18 00. Я несу убытки. Так зачем мне с вами сотрудничать. Те проценты которые я получил от тудобанка не покрывают моих убытков.
+
0
АО "МЕГАБАНК"
АО "МЕГАБАНК"
15 грудня 2021, 14:01
#
Добрий день! Передача реквізитів платежу відбувається при завершенні операції, що у Вашій ситуації, на жаль, не відбулося. Сподіваймося на порозуміння та подальшу співпрацю!

З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися