Двойное списание
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Всё повторяется заново, повторное списание средств за снятие с банкомата Мегабанка 3.11.20г. Когда уже закончится этот беспредел в вашем банке? Или опять будете рассказывать, что виновата платёжная система Mastercard?
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
- АО "МЕГАБАНК"
- 15 квітня 2021, 16:50
- #
Дякуємо за Ваше звернення! Дійсно, при наявності технічних складнощів з обробкою операцій платіжною системою, можуть спостерігатися помилкові блокування коштів. Фахівці АТ «МЕГАБАНК» ретельно проаналізували файли взаємодії з МПС MasterСard та відправили оновлені файли з розрахунками до банків-емітентів. Таке оновлення, в залежності від політики банків, може бути опрацьовано сьогодні-завтра. Очікуйте на вирішення ситуації в максимально короткі строки.
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися