Хамское отношение работников банка.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
18.07.2017г при оплате платежа за электричество, по квитанции, работники отделения Мегабанка в г. Первомайск Первомайской обл. Харьковского р-на, повели себя очень хамски, неадекватно и грубо с пожилой 70-ти летней женщиной. При своей невнимательности в деньгам, данными с квитанцией для оплаты, обвинили клиента в маразме, мошенничестве, в физической форме выталкивали на улицу, «довели» взрослую женщину до истерики (с дальнейшими последствиями сердечных болей и ухудшения здоровья), угрожали вызвать охрану и полицию. Затем купюру кассир обнаружила у себя на рабочем месте--- без извинений отдала купюру с квитанцией, закрыла окно и удалилась вместе со своим руководством ( молодым человеком кот. забыл представиться, но был так же груб и хамоват). Интересно, работников банка хоть как-то знакомят с элементарными правилами поведения с клиентами или это норма… Большая просьба обратить внимание на поведение работников отделения Мегабанк и провести, как минимум, разъяснительную работу начиная от начальника отделения до обыкновенного кассира.
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- +15
- АО "МЕГАБАНК"
- 18 липня 2017, 16:20
- #
Шановний cjkywt!
Керiвництвом ПУБЛИЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «МЕГАБАНК» було розглянуто Вашу скаргу на дii працiвникiв вiддiлення «Первомайське», що викликало стурбованiсть щодо зазначеного випадку.
За результатом розгляду Вашоi скарги було проведено додаткову перевiрку роботи працiвникiв вiддiлення «Первомайське» та прийнято вiдповiдних заходiв щодо посилення контролю за роботою працiвникiв вiддiлення.
Висловлюемо Вам щиру вдячнiсть за небайдужiсть до якостi роботи пiдроздiлiв ПАТ «МЕГАБАНК» та сподiваемось, що зазначений прикрий випадок не вплине в подальшому на Вашi взаемовiдносини з банком.
Запевняемо, що керiвництво ПАТ « МЕГАБАНК» буде створювати найякiснiшi умови щодо обслуговування наших клiентiв на самому вищому рiвнi.
Сподiваемось на порозумiння та подальшу спiвпрацю.
Керiвництво ПАТ «МЕГАБАНК».
Керiвництвом ПУБЛИЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «МЕГАБАНК» було розглянуто Вашу скаргу на дii працiвникiв вiддiлення «Первомайське», що викликало стурбованiсть щодо зазначеного випадку.
За результатом розгляду Вашоi скарги було проведено додаткову перевiрку роботи працiвникiв вiддiлення «Первомайське» та прийнято вiдповiдних заходiв щодо посилення контролю за роботою працiвникiв вiддiлення.
Висловлюемо Вам щиру вдячнiсть за небайдужiсть до якостi роботи пiдроздiлiв ПАТ «МЕГАБАНК» та сподiваемось, що зазначений прикрий випадок не вплине в подальшому на Вашi взаемовiдносини з банком.
Запевняемо, що керiвництво ПАТ « МЕГАБАНК» буде створювати найякiснiшi умови щодо обслуговування наших клiентiв на самому вищому рiвнi.
Сподiваемось на порозумiння та подальшу спiвпрацю.
Керiвництво ПАТ «МЕГАБАНК».
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися