Мегабанк: обслуговування - жах
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- 0
- Qwerty1999
- 3 жовтня 2016, 22:52
- #
« З'ясувалось, що відсотки нараховуються не першого числа кожного місяця, як у інших банках, а в перший робочий день місяця і отримати їх можна лише після першої години.»
И что тут непонятно.
Руководство не доверяет своей системе ОДБ и поэтому все сотрудники, умеющие считать каждый первый рабочий день месяца перепроверяют начисленные программой проценты по депозитным (а возможно и кредитным) договорам и вручную их подтверждают.
Поэтому на карту они вам поступают с обеда.
И что тут непонятно.
Руководство не доверяет своей системе ОДБ и поэтому все сотрудники, умеющие считать каждый первый рабочий день месяца перепроверяют начисленные программой проценты по депозитным (а возможно и кредитным) договорам и вручную их подтверждают.
Поэтому на карту они вам поступают с обеда.
- +
- 0
- АО "МЕГАБАНК"
- 4 жовтня 2016, 16:30
- #
Здравствуйте всем.
Давайте пройдемся по всем пунктам первого сообщения VictorK29.
Уточнил у наших депозитчиков про начисление процентов, они сообщили такую информацию:
Шановний клієнте!
Повідомляємо Вам, що згідно умов депозитного договору, укладеного між Вами і ПАТ «МЕГАБАНК», виплата нарахованих процентів за користування вкладом проводиться щомісячно з першого робочого дня місяця, наступного за місяцем, за який здійснено нарахування процентів. Враховуючи, що банк не працював 01.10.2016р. тобто перший робочий день місяця був 3.10.2016р., зарахування відсотків на Ваш поточний рахунок здійснено відповідно 03.10.2016р. При цьому, враховуючи, що зарахування на Ваш картковий рахунок відбувається через Процесинговий центр, згідно регламенту кошти на картковий рахунок зараховуються після 12-ої години. Також звертаємо Вашу увагу, що до виплати кошти обліковуються на Вашому рахунку нарахованих відсотків та належать Вам.
То есть, 1 октября была суббота, банк не работал в этот день, проценты по депозиту зачислены в понедельник 3 октября. Насчет того, что банки на выходных пользуются деньгами своих вкладчиков — это миф, программа ОДБ не работает на выходных, никакие операции банк осуществить не может.
По поводу банкоматов — просмотр баланса на пластиковой карте МЕГАБАНКА в банкоматах МЕГАБАНКА — бесплатен 1 раз, при повторном просмотре будет комиссия. Это написано в тарифах к договору к Вашей пластиковой карте. Видимо, Вы смотрели баланс на карте несколько раз.
Давайте пройдемся по всем пунктам первого сообщения VictorK29.
Уточнил у наших депозитчиков про начисление процентов, они сообщили такую информацию:
Шановний клієнте!
Повідомляємо Вам, що згідно умов депозитного договору, укладеного між Вами і ПАТ «МЕГАБАНК», виплата нарахованих процентів за користування вкладом проводиться щомісячно з першого робочого дня місяця, наступного за місяцем, за який здійснено нарахування процентів. Враховуючи, що банк не працював 01.10.2016р. тобто перший робочий день місяця був 3.10.2016р., зарахування відсотків на Ваш поточний рахунок здійснено відповідно 03.10.2016р. При цьому, враховуючи, що зарахування на Ваш картковий рахунок відбувається через Процесинговий центр, згідно регламенту кошти на картковий рахунок зараховуються після 12-ої години. Також звертаємо Вашу увагу, що до виплати кошти обліковуються на Вашому рахунку нарахованих відсотків та належать Вам.
То есть, 1 октября была суббота, банк не работал в этот день, проценты по депозиту зачислены в понедельник 3 октября. Насчет того, что банки на выходных пользуются деньгами своих вкладчиков — это миф, программа ОДБ не работает на выходных, никакие операции банк осуществить не может.
По поводу банкоматов — просмотр баланса на пластиковой карте МЕГАБАНКА в банкоматах МЕГАБАНКА — бесплатен 1 раз, при повторном просмотре будет комиссия. Это написано в тарифах к договору к Вашей пластиковой карте. Видимо, Вы смотрели баланс на карте несколько раз.
- +
- +25
- АО "МЕГАБАНК"
- 4 жовтня 2016, 17:18
- #
Вся ситуация выглядит как плохое стечение обстоятельств: клиенту нужны были деньги в субботу, на карточке проценты по депозиту не были перечислены (банк физически не мог этого сделать, т.к. не работал в выходной день). В понедельник клиент пошел снимать деньги в банкомат, банкомат не работал по какой-то причине. В таких случаях деньги можно снять в кассе в отделении банка, или позвонить на «горячую линию» банка, оператор поможет сориентироваться и решить вопрос.
Уважаемый VictorK29, Ваше раздражение нам понятно, простите наших сотрудников из Львовского ЦРО, которые проявили излишний энтузиазм при объяснении ситуации с банкоматом и увеличили ваше недовольство. Я с ними часто общаюсь по рабочим вопросам, это очень вежливые и культурные люди, не думаю, что Вас специально кто-то хотел поставить в неудобное положение. Надеюсь, они извлекут урок из общения с Вами и в дальнейшем будут вести себя более понятно и предсказуемо для клиентов.
Чтобы избежать подобной ситуации в будущем, рекомендуем Вам перед снятием процентов по депозиту в банкомате предварительно звонить в банк и узнавать, зачислили ли проценты на карточку.
Надеемся и дальше видеть Вас нашим клиентом. Если у Вас есть какие-то вопросы о работе банка, как начисляются проценты, какие комиссии и так далее, Вы всегда можете обратиться в отделение, в котором обслуживаетесь, по телефону «горячей линии» 0-800-50-44-00, или через форму обратной связи на сайте банка www.megabank.net/ua/faq_form/
С Уважением.
Уважаемый VictorK29, Ваше раздражение нам понятно, простите наших сотрудников из Львовского ЦРО, которые проявили излишний энтузиазм при объяснении ситуации с банкоматом и увеличили ваше недовольство. Я с ними часто общаюсь по рабочим вопросам, это очень вежливые и культурные люди, не думаю, что Вас специально кто-то хотел поставить в неудобное положение. Надеюсь, они извлекут урок из общения с Вами и в дальнейшем будут вести себя более понятно и предсказуемо для клиентов.
Чтобы избежать подобной ситуации в будущем, рекомендуем Вам перед снятием процентов по депозиту в банкомате предварительно звонить в банк и узнавать, зачислили ли проценты на карточку.
Надеемся и дальше видеть Вас нашим клиентом. Если у Вас есть какие-то вопросы о работе банка, как начисляются проценты, какие комиссии и так далее, Вы всегда можете обратиться в отделение, в котором обслуживаетесь, по телефону «горячей линии» 0-800-50-44-00, или через форму обратной связи на сайте банка www.megabank.net/ua/faq_form/
С Уважением.
Дякую за роз'яснення щодо «стєчєнія обстоятєльств» та « вєжлівих людєй». Але проблема кількості банкоматів залишається більш ніж актуальною. Крім того, чому людина замість того, щоб просто прийти та зняти власні кошти з картки повинна попередньо дзвонити в банк та дізнаватися, чи є на карточці гроші? Ніколи не стикався з таким, обслуговуючись в інших банках.
А ще дуже цікава інформація, щодо «Руководство не доверяет своей системе ОДБ и поэтому все сотрудники, умеющие считать каждый первый рабочий день месяца перепроверяют начисленные программой проценты по депозитным (а возможно и кредитным) договорам и вручную их подтверждают.»
Сподіваюсь, строк депозиту пролетить непомітно. Не думаю, що залишусь клієнтом цього банку.
А ще дуже цікава інформація, щодо «Руководство не доверяет своей системе ОДБ и поэтому все сотрудники, умеющие считать каждый первый рабочий день месяца перепроверяют начисленные программой проценты по депозитным (а возможно и кредитным) договорам и вручную их подтверждают.»
Сподіваюсь, строк депозиту пролетить непомітно. Не думаю, що залишусь клієнтом цього банку.
Хороший банк, просто случайность.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 1 листопада 2016, 22:45
- #
«Хороший банк, просто случайность.»
Народная мудрость гласит:
«Первый раз — случайность,
второй — совпадение,
третий — закономерность.»
Народная мудрость гласит:
«Первый раз — случайность,
второй — совпадение,
третий — закономерность.»
Нажаль, початок місяця знов підтвердив регулярність «стєчєнія обстоятєльств». В касі банку відмовили у видачі відсотків, пояснюючи, що «вже закрили термінал», однак поповнення депозиту прийняли без проблем. «Поважають клієнта».
В банкоматі знову за перегляд стану рахунку стягнули гроші. Шановний Андрій Цуканов-Капітульський, ви, м'яко кажучи, даєте неправдиву інформацію, тому що гроші зняли при першому перегляді балансу (повторного перегляду я не потребую).
Розчарован банком.
В банкоматі знову за перегляд стану рахунку стягнули гроші. Шановний Андрій Цуканов-Капітульський, ви, м'яко кажучи, даєте неправдиву інформацію, тому що гроші зняли при першому перегляді балансу (повторного перегляду я не потребую).
Розчарован банком.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Крім того на все майже мільйонне місто лише ТРИ (!!!!!!!!!!!) банкомати. А ще банк бере оплату в розмірі 2 грн зі своїх клієнтів при перегляді стану рахунку. І це коли клієнт користується банкоматами цього банку.
Про обслуговування у відділенні взагалі окрема розмова. 03.10 банкомат банку не працював. Звернувся до відділення ( добре, що поруч). І тут почалось… Запитали, чи я користувався саме банкоматом, Мегабанку, чи я ввів ту суму, чи мені то не здалося, тому що у суботу банкомат працював нормально. Я відповів, що я письменний, що читаю вільно не тільки кирилицею, а й латиною, що розумію фразу «сума кратна 50» і що сьогодні понеділок. Здавалось, що з клієнта хотіли зробити повного дурня. Крім того, у дискусії приймали участь всі працівники, які знаходились у приміщенні. Просто, якійсь колективний розум ( чи не розум).
Дуже шкодую, що став клієнтом цього банку. Ніколи не поражду його своїм знайомим.