Мінфін - Курси валют України

Встановити

Мегабанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
29041972jk
29041972jk
12 травня 2020, 19:00
Харків
Звоню на горячую линию дозвониться не могу я не смогла расплатиться картой в отделении Новой почты пришла домой начала звонить в банк дозвониться не удалось к кому обращаться и что это за безобразие
Мегабанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 16:15
Шановний клієнт!

АТ «МЕГАБАНК» подовжує термін переходу на власний процесинг. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

З повагою, Мегабанк!
anna36
anna36
12 травня 2020, 15:52
Анна
Почему я звоню операторам мегабанк, но никто не отвечает. Уже звоню на протяжении двух недель? Почему я хочу подключить смс информирование, говорят, что на протяжении суток, его тоже не подключают. Я хочу перевести деньги, пишет, что смс пришло на телефон, но его нету. Я на протяжении 3-х недель не могу управлять картой.
Мегабанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 17:32
Шановний клієнт!

Просимо надати нам у особисті повідомлення Ваш контактний номер, для оперативного вирішення питання.

З повагою, Магабанк!
moneron
moneron
8 травня 2020, 14:45
Вопрос с картой не решен. Никто так и не свящался., Харьков
Добрый день. Обращалась в вам 4 мая с тем, что не могу активировать свою карту. Попросили номер телефона, который я отправила в личные сообщения. Но, к сожалению, со мной никто так и не связался. Я с 29 апреля по вине вашего банка не могу получить свои собственные деньги. Когда этот вопрос решится? Почему меня игнорируют?
Мегабанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 16:16
Шановний клієнт!

Перепрошуємо за виклікані незручності та очікування.

З повагою, Мегабанк!
moneron
moneron
4 травня 2020, 12:25
Марина, Харьков
Я не могу активизировать свою карту с 29 апреля. Банкомат выдает: записи о карточке нет в файле. Дозвониться на горячую линию не получается. У меня там деньги, которые мне нужны. Что делать?
Мегабанк
Відповідь банку
4 травня 2020, 12:28
Шановний клієнт!

Для оперативного вирішення Вашого питання, просимо надати контактний номер в особисті повідомлення.

З повагою, Мегабанк!
Vjyf
Vjyf
27 квітня 2020, 22:32
лариса
с зарплатной карточки 22.04 списалась сумма 29,88, 23,75 55,70
31,59, 116,59 ,55,10, 24.04 в 17.44 пришла смс о повторнрм снятии этих сумм? почему?
Мегабанк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 11:30
Шановний клієнт!

Відбувався перехід банківської системи на власний процесинг, тому був тимчасовий збій в смс-інформуванні користувачів MasterCard, який уже усунуто.
Перепрошуємо за незручності.
Детальніше: https://www.megabank.ua/news/news21042020

З повагою, Мегабанк!
Vitasvergun
Vitasvergun
27 квітня 2020, 16:30
Есть кредитная и зарплатная карта
Кредитный лимит использовали
И зарплатную карту заблокировали за неуплату
Списываются ли деньги с зарплатной карты в кредит или просто блокируются?
Мегабанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 17:50
Шановний клієнт!

Відповідно до правил обслуговування клієнтів, банк має право списувати суму боргу з інших рахунків. Більше інформації Ви можете дізнатись, зателефонувавши до контакт-центру банку 0-800-50-44-00.

З повагою, Магабанк!
0675886576
0675886576
24 квітня 2020, 19:23
Людмила
Мне прислали смс, что с моей карты сегодня списаны деньги 1220 гривен. но их уже списали ранее 22.04.2020 в 18:42 (7073091) на данный момент на моей карте должна быть сумма 5518.04, а не 4147.27 как вы мне сообщаете в смс.
Мегабанк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 23:09
Шановний клієнт!

Жодних списань з Вашого рахунку не було зафіксовано. Наразі відбувається перехід банківської системи на власний процесинг, тому був тимчасовий збій в смс-інформуванні користувачів MasterCard, який уже усунуто.
Перепрошуємо за незручності.
Детальніше: https://www.megabank.ua/news/news21042020

З повагою, Мегабанк!
Annakucz
Annakucz
24 квітня 2020, 19:12
Здравствуйте, сегодня с моей карты без моего согласия произошло списание 362 грн. Как узнать что это за списание? Остаток средств попытались перевести на другую карту. С моей карты ушли но на другую не пришли. Как можно выяснить? На горячую линию вызов не идет.
Мегабанк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 23:08
Шановний клієнт!

Жодних списань з Вашого рахунку не було зафіксовано. Наразі відбувається перехід банківської системи на власний процесинг, тому був тимчасовий збій в смс-інформуванні користувачів MasterCard, який уже усунуто.
Перепрошуємо за незручності.
Детальніше: https://www.megabank.ua/news/news21042020

З повагою, Мегабанк!
yanazhernova06
yanazhernova06
23 квітня 2020, 20:23
Елена
Здравствуйте! Сегодня вечером 23 апреля в 19.00 я не смогла снять деньги в банкомате.На все операции — один ответ: неправильная транзакция. Что делать? Почему не показывает остаток денег на экран? ( деньги на карте есть)
Мегабанк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 17:35
Шановна, yanazhernova06!

Наразі відбувається перехід «МЕГАБАНКУ» на власний процесинг.

Міграція карток відбулась за графіком. Тепер до цього процесу поступово долучились банкомати мережі банку. У зв’язку з цим, зняття готівки у банкоматах мережі «МЕГАБАНКУ» з карток MasterCard від МЕГАБАНКУ активується поступово.

До уваги користувачів карток MasterCard від «МЕГАБАНКУ»:
Ви можете зняти гроші без комісії в банкоматах будь-яких банків. Для вас ми тимчасово відмінили нарахування відсотку за надання цієї послуги.
Решта послуг за карткою доступні стандартно: ви можете розплачуватися карткою в Інтернеті, за товари та послуги у торговельній мережі, робити перекази.
Ці зміни є тимчасовими. Ми надалі інформуватимемо вас щодо переходу банківської системи на власний процесинг.

Перепрошуємо за незручності. Робимо це для подальшого покращення надання наших послуг.

Дякуємо за розуміння.

З повагою, Мегабанк!
1967sergey
1967sergey
21 квітня 2020, 6:09
Сергей, Харьков
Здравствуйте, подскажите пожалуйста,17.04.20, около 11.43 я оплатил коммунальные услуги в сумме 845.96 грн.по приложению todobank, через приват 24, приват 24 деньги с карточки снял и отправил, но в приложении todobank, написано отказ операции, так как у меня оформлена субсидия, хотелось бы уточнить, где застрял платеж номер платежа 4341113, спасибо.
Мегабанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 19:35
Шановний клієнт!

17.04 у Вас було дві оплати, одна з яких не пройшла, по другій оплаті платіж був підтверджений. Хочемо звернути Вашу увагу, що міжбанківська оплата проходить до 3 робочих днів. Тобто проблем з платежем немає, гроші мають поступити впродовж трьох робочих днів.

З повагою, Мегабанк!

Countess1609
Countess1609
18 квітня 2020, 15:08
Катерина, Полтава
Доброго дня! Являюсь Вашим клієнтом. Оформила кредит готіткою. Сплачую, але зараз в умовах карантину заробітна плата зменшилась, оскільки залежить від кількості клієнтів, яких відповідно при карантині нема. Дуже хотілося б перепідписати договір на меншу суму щомісясного платежу. Дуже не хочеться просрочки чи недоплат. Дякую!
Мегабанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 19:37
Шановний клієнт!
Так, є можливість оформити реструктуризацію заборгованності. Для цього необхідно звернутися у відділення банку, в якому було оформлено кредит.

З повагою, Мегабанк!
Lenkh
Lenkh
13 квітня 2020, 11:45
Добрый день! Провожу оплату через Приват банк. Квитанций от мегабанка нет. Когда позвонила узнать состояние счета по воде, сказали, что все равно должны приносить мегабанковские квитанции, даже если оплата проходит через другой банк. Скажите, пожалуйста, кому должны разносить мегабанковские квитанции???
Мегабанк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 16:42
Шановний клієнт!

Просимо звернутися із цим питанням на форум Єдиного розрахункового центру Мегабанку https://erc.megabank.ua/ua/forum. Спеціалісти ЄРЦ Вам дадуть оперативну відповідь.

З повагою, Мегабанк!
Vitusa1974
Vitusa1974
11 квітня 2020, 23:07
Почему не работает сайт Ерц мегабанка?
Мегабанк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 16:48
Шаноний клієнт!

На даний момент проводяться технічні роботи, рекомендуємо використовувати www.todobank.com.ua

З повагою, Мегабанк!
0988820457
0988820457
5 квітня 2020, 11:09
Ирина, Харьков
Оплатила комуналку 16 марта В МЕГАБАНКЕ, а деньги до сих пор не пришли на счета. В чём проблема? Сколько можно ждать? Когда начала вам писать на почту, ваш банк соизволил перевести за 30 марта деньги за газ( СДЕЛАЛИ ОДОЛЖЕНИЕ). А ЗА ВСЕ ОСТАЛЬНОЕ ДО СИХ ПОР НЕ ПРИШЛО. НОМЕР СЧЕТА 117561218
Мегабанк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 16:46
Шановний клієнт!

З приводу цього питання, рекомендуємо Вам звернутися до контакт-центру банку за телефоном 0800-50-44-00.

З повагою, Мегабанк!
pr1t5n
pr1t5n
28 лютого 2020, 18:05
Михаил, Харьков
помогите пересчитать формат моего счета в IBAN UA и т.д.
Мегабанк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 18:18
Шановний клієнт!

З приводу цього питання, рекомендуємо Вам звернутися до контакт-центру банку за телефоном 0800-50-44-00.

З повагою, Мегабанк!
AlenaChebukina
AlenaChebukina
25 лютого 2020, 22:16
Alena, Харьков
«Харьковчане, которые имеют льготу на проезд в Харьковском метрополитене и наземном электротранспорте, смогут получить E-ticket в отделениях ПАО „Мегабанк“ » — подскажите пожалуйста это так? В региональном центре сказали не выдают, не знаю куда обращаться. Мы многодетная семья, где получить льготные етикеты не знаю.
Мегабанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 15:46
Уважаемая, Алена!

Для оформления льготного проездного билета рекомендуем Вам обратится в Управление труда и социальной защиты населения.

С уважением, Мегабанк!
sunastya
Анастасия Кочарова
23 лютого 2020, 19:11
Анастасия, Харьков
Получаю в банке пособие. При снятие денег с банкомата Приват с меня еще дополнительно сняли 5 грн. При обращение на гор.линию сказали за просмотр баланса. Однако согласно договору просмотр баланса с др. банкоматов — 2 грн. На каком основание сняли 5 грн.? Причем эти действия по снятию 5 грн. были неоднократны… Надоели уже эти бесконечные, незаконные списания по 5 грн!
Мегабанк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 20:41
Шановний клієнт!

Для вирішення питання уточніть будь ласка Ваш контактний номер телефону у приватні повідомлення. Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами у найближчий час.

З повагою, Мегабанк
lyalyaya
lyalyaya
21 лютого 2020, 19:16
Як я можу зв’язатися з банком, якщо я знаходжусь закордоном?
Дякую
Мегабанк
Відповідь банку
21 лютого 2020, 19:38
Шановний клієнт!

Рекомендуємо Вам звернутися до контакт центру Мегабанку за номером 057-715-52-52 (він працює цілодобово).

Якщо зателефонувати немає змоги, але є доступ до Інтернету, Ви можете написати чат-ботам у додатках Viber і Telegram.

Також радимо завантажити на свій смартфон додаток todobank. Це мобільний банк, який дозволяє:

— управляти своїми рахунками 24/7;
— отримати без відвідування відділення платіжну карту з кешбеком на покупки і кредитним лімітом до 200 000 грн з пільговим періодом на 62 дня;
— оплачувати комунальні послуги;
— здійснювати перекази з картки накартку без комісії.

З повагою, Мегабанк
Korolleva
Korolleva
18 лютого 2020, 14:51
В начале марта уезжаю в отпуск. Как раз на это время выпадает срок окончания моего депозита, про что я забыла. Депозит продевать не планировала. Исходя из этого, что я могу сделать? Могу ли я получить его после приезда из отпуска? Или же досрочно? Спасибо
Мегабанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 15:07
Шановний клієнт!

Ви можете оформити довіреність на людину, якій ви довіряєте. Вона і забере ваші заощадження. У будь-якому разі заздалегідь проконсультуйтеся зі своїм менеджером в банку.

З повагою, Мегабанк
IRINA1980
IRINA1980
30 січня 2020, 15:07
Здравствуйте! Возник вопрос.В приват банке есть просроченый кредит. Приват является вашим партнёром. И есть зарплатная карточка мегабанка. Может приват снимать автоматически с этой карты деньги без моего согласия?
Мегабанк
Відповідь банку
31 січня 2020, 15:38
Добрый день!

Нет, только по решению суда. Рекомендуем обратиться в контакт-центр для подробной консультации по телефону 0800-50-44-00.

С уважением, Мегабанк!
Головна / Банки України 🏦 / Мегабанк 💰 / Гаряча лінія Мегабанку