Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

***банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
RoYan 27 квітня 2025, 7:46
Після установки Додаток просить ввести пароль до додатку. Логічно. Ідентифікація була встановлена по Face ID. Пароль входа у додаток в такому випадку і не потрібний. Після оновлення, переустановки додатку він НЕ пускає вже, вимагає тільки пароль. А повинен дивитися Face ID. Результат: вхід в додаток не виконаний, пароль не вірний.
І тут включається в роботу неадекватна підтримка банку. Замість того, щоб провести ідентифікацію клієнта і ініціалізувати новий тимчасовий пароль, вони блокують клієнта і для відновлення роботи вимагають відвідати відділення банку. НО чомусь цей горе банк не додумався повідкривати свої відділення хотя би по одному в обласних центрах, в центральній і східній Україні. Це що за цирк такий? Щамість того, щоб прислати новий пароль до додатку на зареєстрований фінансовий номер телефону, неадекват з банку вимагають їхати у Львів? А чому не відеоконференція, не Дія, інші способи ідентифікації не використосовуються?
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей горе-банк нікому.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися