***банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
І тут включається в роботу неадекватна підтримка банку. Замість того, щоб провести ідентифікацію клієнта і ініціалізувати новий тимчасовий пароль, вони блокують клієнта і для відновлення роботи вимагають відвідати відділення банку. НО чомусь цей горе банк не додумався повідкривати свої відділення хотя би по одному в обласних центрах, в центральній і східній Україні. Це що за цирк такий? Щамість того, щоб прислати новий пароль до додатку на зареєстрований фінансовий номер телефону, неадекват з банку вимагають їхати у Львів? А чому не відеоконференція, не Дія, інші способи ідентифікації не використосовуються?
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей горе-банк нікому.