Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неприємний персонал

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Maria Zharko 5 лютого 2021, 14:42
Сьогодні прийшовши у банк Львів в м. Львів (Кінг Крос) мені потрібно було здійснити платіж на велику суму.У касі була тех перерва, поруч сиділа консультант, я спитала, чи я не здійсню оплати, вона відповіла …«я що вам сказала, що ви не проплатите?!»мене це здивувало, оскільки в ін банках до клієнтів ставляться принаймі без претензій!
Одразу за мною зайшов ще один клієнт, який хотів купити валюту, вона йому сказала, що в касі обід, а в неї немає такої суми,і ні привіт ні допобачення!
І тоді мене понесло,і я спитала, чи вона без настрою?
Клієнти приносять банку кошти, то будь ласка, будьте хоча б ввічливі!
В цей момент я відчула себе ніби в чомусь винною,і пішла без оплати тому що у мене не було паспорта, а авто права ні про не говорять!
Не рекомендую це відділення!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися