Якість обслуговування погіршилась . Якість працівників стала жахливою.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Користуюсь років 6. Спочатку було добре. Ініціативні дівчата шукали вирішення питань, які, іноді, виникали.( м. Рівне). Набрали молоденьких дівчат і все стало погано. Роки три тому поклав валюту на депозит з можливістю поповнення. Коли забирав депозит, не то що відсотки не отримав, навіть мав би сплатити заборгованість, але мені «піший на зустріч » і заборгованість списали. Результат: що поклав — те і отримав, без відсотків. і на тому — дякую. Днями вирішив поповнити картковий валютний рахунок. Касирка -експерт 20 років сказала, що її купюра не сподобалась, хоч і детекторну апаратну перевірку пройшла. Критеріїв « не подобалась» не надала ( як міняло на ринку). Звернувся в чат підтримки на сайті банку Якась Ірина ( прізвища не назвала) надавала беззмістовні відповіді вигороджуючи некомпетентність працівників банку, а не намагаючись вирішити питання. Мабуть Іринка Якась дає банку добрий прибуток, або щось інше… але сприяє втраті клієнтів((( дуже сумно.
Написати коментар