Сервіс на грані фантастики
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.06 | 49.38 |
| PLN | 11.55 | 11.82 |
| USD | 41.97 | 42.33 |
| Всі курси банку | ||
Щось у вас дуже деградує технічний сервіс
Ситуація наступна —
замовляли додаткову картку до мого рахунку Craft Black на мою дружину
Навіщось працівниця відділення запропонувала відкрити «правильну картку» моїй дружині,
на що вона погодилась.
Коли прийшла карта дружини до мого Craft Black рахунка — працівниця відділення навіщось перевипустила PIN «правильної карти». А лише потім карти Craft Black. Чим збила PIN «правильної карти»
Сьогодні ввечері 7 серпня 2025 р прийшов з дружиною до зони самообслуговування щоб допомогти їй закинути 350 грн на її «правильну карту» про яку вона так радувалася
за адресою
проспект Свободи 35/36
м. Ужгород, 88015
Зона 24/7 | Термінал самообслуговування
Підійшли до терміналу, саме до терміналу, а не до банкомату
Дружина двічі ввела той пін код що вона ж встановлювала раніше в банкоматі Але як ви вже здогадалися він був невірний бо був навіщось перевипущений.
Вийшли на свіже повітря на 5 хв бо нема чим дихати навіть ввечері в тій зоні самообслуговування
Зайшли знову до терміналу
Дружина вставила карту — термінал навіть не став її зчитувати — не питає ні пін код вже, нічого.
І не віддає ту карту, — Що за хрінь???
Телефонуємо на лінію підтримки де після обіцянки зачекати декілька хвилин — ніхто на протязі 27 хвилин не відповідає. Що за хрінь???
Завтра в 4 ранку у нас трансфер закордон — в нас зайвого вільного часу ходити до куточків самообслуговування немає взагалі.
Карта дружини чомусь стала віртуальною завдяки вашому терміналу.
Найближчий місяць ми будемо в Єгипті так що коли і куда ви зможете її нам передати дізнаємось тільки у вересні
В банк вже написав окремо сьогодні — це для історії