Скарга. Ігнорування запитів клієнта. Якість обслуговування. Вісутність коректної роботи відповідного департаменту.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 8 листопада 2024, 18:38
- #
Этот сайт до мин.фина никакого отношения не имеет. Тебе сюда https://mof.gov.ua/uk/contacts
Так в чому проблема ?
Платіж банк провів на вказані реквізити, для повернення коштів звертаєшся до отримувача і оформляєш повернення або залишаєш кошти на наступні місяці.
Є такі поняття як decline / chargeback. Кожна банківска установа бере на себе зобов’язання. Присутні аудіо записи розмов з операторами при прийнятті заявок. Створюється окремий канал на Ютуб по цій справі. Кошти були направлені третій особі.
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 10 листопада 2024, 10:05
- #
Это немного другое, если ты сам перевел - аппеляцию проиграешь
Сьогодні їздили по відділенням. Співробітники банку кажуть що їм потрібно 30 днів для того аби отримати від них відповідь хто відповідальний за цю ситуацію у банку — просто назвати імя того хто працює з такими ситуаціями їм потрібно 30 діб. Комунальне піприємство Дніпровського району наголосило, що кошти вони не отримали і що потрібно аби банк їх повернув. Я ще такого підходу не бачив. Шахраї. Розмови записано. Виложено на каналі Youtube.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.26 | 41.69 |
Всі курси банку |
Номери скарг: 1709, 1699, 1698.
Скарги проігноровано.
Відмічено, що працівники банку не йдуть на зустріч живому клієнту задля вірішення питання. Що говорить про низьку якість обслуговування. Та про вісутність відповідного департаменту по вивченню якості обслуговування.
Адресат якому були направлені кошти (Комунальне піприємство Дніпровського району) наголосив, що останній день для повернення коштів минає. Що необхідно звернутись до Кредо банку. Хоча з часу звернення пройшло вже два дні.
Прошу Міністерство Фінансів лімітувати ліцензію цієї установи на час розслідування.
Кошти до сих пір не повернуто.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.