Скарга. Ігнорування запитів клієнта. Якість обслуговування. Вісутність коректної роботи відповідного департаменту.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 14
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 8 листопада 2024, 18:38
- #
Этот сайт до мин.фина никакого отношения не имеет. Тебе сюда https://mof.gov.ua/uk/contacts
Так в чому проблема ?
Платіж банк провів на вказані реквізити, для повернення коштів звертаєшся до отримувача і оформляєш повернення або залишаєш кошти на наступні місяці.
Є такі поняття як decline / chargeback. Кожна банківска установа бере на себе зобов’язання. Присутні аудіо записи розмов з операторами при прийнятті заявок. Створюється окремий канал на Ютуб по цій справі. Кошти були направлені третій особі.
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 10 листопада 2024, 10:05
- #
Это немного другое, если ты сам перевел - аппеляцию проиграешь
Сьогодні їздили по відділенням. Співробітники банку кажуть що їм потрібно 30 днів для того аби отримати від них відповідь хто відповідальний за цю ситуацію у банку — просто назвати імя того хто працює з такими ситуаціями їм потрібно 30 діб. Комунальне піприємство Дніпровського району наголосило, що кошти вони не отримали і що потрібно аби банк їх повернув. Я ще такого підходу не бачив. Шахраї. Розмови записано. Виложено на каналі Youtube.
Добрий день.
Повідомляємо про т. е. Що кредобанк має низьку якість обслуговування. А також ігнорує запити клієнтів. А також, не надає обіцяні послуги.
Були подані скарги.
Номери: 1744, 1709, 1699, 1698.
Скарги залишились без відповіді.
Також.
6 листопада банк відмовився зробити відкликання коштів одразу після відправлення не виконуючи своїх обов’язків. Адрасат якому були відправлені кошти дав офіційну відповідь: «Вам необхідно звернутись в банк через який Ви сплачували з заявою про відклик сплачених коштів та поверненню їх на картковий рахунок.»
Банк цього не зробив і нехтує будь-якими зверненнями клієнтів.
Також.
На питання. Хто відповідальний за бездіяльність на число 6 листопада про запит про відкликання коштів та чому воно не робиться зараз. Працівник банку відповів: «Дана особа не хоче себе називати».
Повідомляємо про т. е. Що кредобанк має низьку якість обслуговування. А також ігнорує запити клієнтів. А також, не надає обіцяні послуги.
Були подані скарги.
Номери: 1744, 1709, 1699, 1698.
Скарги залишились без відповіді.
Також.
6 листопада банк відмовився зробити відкликання коштів одразу після відправлення не виконуючи своїх обов’язків. Адрасат якому були відправлені кошти дав офіційну відповідь: «Вам необхідно звернутись в банк через який Ви сплачували з заявою про відклик сплачених коштів та поверненню їх на картковий рахунок.»
Банк цього не зробив і нехтує будь-якими зверненнями клієнтів.
Також.
На питання. Хто відповідальний за бездіяльність на число 6 листопада про запит про відкликання коштів та чому воно не робиться зараз. Працівник банку відповів: «Дана особа не хоче себе називати».
Номери скарг: 1744, 1709, 1699, 1698, 1765.
Скарги створені починаючи з 6 листопада. Усі по різним тематикам — починаючи з відклику коштів закінчуючи обіцянками операторів передзвонити у вказаний ними час.
І ЖОДНА — неопрацьована.
Скарги створені починаючи з 6 листопада. Усі по різним тематикам — починаючи з відклику коштів закінчуючи обіцянками операторів передзвонити у вказаний ними час.
І ЖОДНА — неопрацьована.
- +
- 0
- natashaGra
- 23 листопада 2024, 16:53
- #
Этот банк глухой к просьбам клиентов, а уж к жалобам и подавно. Наверное скоро останутся 3- 4 банка и на этом банковская сеть закончится. Как вариант напишите в НБУ со скринами обращений в банк. Возможно это ускорит процесс
25 листопада.
Зареєстровано звернення номер 1775. За запитом відправити письмово відповіді клієнту банку. На наступні питання:
1. Чому 6 листопада отдразу після здійснення транзакції на суму 4909 грн коли банку було повідомлено про помилку — банк не зробив відклик коштів за запитом.
2. Чому на питання «Хто відповідальна особа або департамент» за події 6 листопада працівники банку відповідають «Ми не можемо назвати».
3. Адресат якому було напрвалено кошти їх не отримав. Чому банк повідомив (розмова записана), що кошти дійшли до адресату. При візиті ЦКС Дніпровського району — на сьогоднішній день (минуло 19 днів) — кошти вони не отримали. Де гроші.
А тепер увага. Чекаємо письмову офіційну відповідь банку.
Чекаю не тільки я як клієнт. А вже і регулятор.
Зареєстровано звернення номер 1775. За запитом відправити письмово відповіді клієнту банку. На наступні питання:
1. Чому 6 листопада отдразу після здійснення транзакції на суму 4909 грн коли банку було повідомлено про помилку — банк не зробив відклик коштів за запитом.
2. Чому на питання «Хто відповідальна особа або департамент» за події 6 листопада працівники банку відповідають «Ми не можемо назвати».
3. Адресат якому було напрвалено кошти їх не отримав. Чому банк повідомив (розмова записана), що кошти дійшли до адресату. При візиті ЦКС Дніпровського району — на сьогоднішній день (минуло 19 днів) — кошти вони не отримали. Де гроші.
А тепер увага. Чекаємо письмову офіційну відповідь банку.
Чекаю не тільки я як клієнт. А вже і регулятор.
Коротка відповідь банку під повідомленням від 12 листопада «Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.».
Ніхто зі мною за 2 тижні так і не звязався.
Ви мене будете ще довго памятати, шахраї.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.».
Ніхто зі мною за 2 тижні так і не звязався.
Ви мене будете ще довго памятати, шахраї.
Установа на 30 листопада не надала жодної відповіді стосовно зникнення коштів. Вісім заяв — жодна не оброблена.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Всі курси банку |
Номери скарг: 1709, 1699, 1698.
Скарги проігноровано.
Відмічено, що працівники банку не йдуть на зустріч живому клієнту задля вірішення питання. Що говорить про низьку якість обслуговування. Та про вісутність відповідного департаменту по вивченню якості обслуговування.
Адресат якому були направлені кошти (Комунальне піприємство Дніпровського району) наголосив, що останній день для повернення коштів минає. Що необхідно звернутись до Кредо банку. Хоча з часу звернення пройшло вже два дні.
Прошу Міністерство Фінансів лімітувати ліцензію цієї установи на час розслідування.
Кошти до сих пір не повернуто.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.