Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк затримує зарахування коштів на рахунок

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
SvitaBio 14 червня 2024, 11:43
У вівторок прийшло на мій рахунок майже 8 000 євро, точніше тільки надійшло повідомлення в додатку банку, що мені прийшло якесь зарахування на рахунок (яка сума, не сказали, я мала здогадатися яке саме зарахування :). але зрозуміла, що це напевно буде велика сума і таку суму дійсно чекала цього дня). Переказ на мій рахунок взагалі не зарахували, тільки мені прийшло повідомлення щоб я написала від кого чекаю гроші, яка сума, на який рахунок мало бути зарахування ітд. Інформацію заповнила, скинула їм навіть документ — підтвердження про переказ від банку з якого мені гроші відправили і там також вся інформація була.
Гроші мені протягом дня не зарахували на рахунок і навіть нічого банк не відповів :) Ось написала повідомлення банку із запитанням щодо ситуації… тільки потім мені написали що так, моя заявка обробляється і на перевірці, чекайте, вам незабаром подзвонять -чекаю 3 день, тиша.

По-перше, чому коли приходять гроші на карту, то банк їх відразу автоматично не зараховує, а тільки пише повідомлення в особистому кабінеті що, у вас там якийсь переказ прийшов і напишіть нам від кого і яку суму очікуєте.
Дозвольте мені запитати, що це за дебілізм і непрофесіоналізм? вперше таке бачу…

По-друге, після моєї відповіді банк 3 дні продовжує морозиться і грошей у мене на рахунку немає, блокування також немає, просто вони незарахують переказ на мій рахунок, а де гроші взагалі на якому рахунку або в якому просторі теж мені незрозуміло, просто відповідь: чекайте :)

Не рекомендую Кредобанк, в жодному разі, думаю у них там бардак, а можливо і брак персоналу, що відображається на загальному цирку.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 17 червня 2024, 9:36
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.

Коментарі - 4

+
+5
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
14 червня 2024, 12:37
#
Есть предположение, что для таких случаев. А скорее всего фин.мониторинг
«Мы разрабатываем и тестируем программное обеспечение, сайты, сервисы и другие цифровые продукты. Это задача для разработчиков и тестировщиков, а также для проектировщиков, дизайнеров и других специалистов. Поддерживаем информационную инфраструктуру компании, команды разработчиков, уже существующих решений.



◾️Сотрудничество заключается в аренде ваших банков, а именно Мonobank , А- БАНК, ОТП БАНК,Raiffeisen Bank. Вы предоставляете доступ к банкам , чтоб мы могли контролировать каждый перевод лично (наш перевод который будет поступать на вашу карту от наших клиентов). Картами которые вы сдаете в аренду пользоваться нельзя 🚫 .
«
+
0
Три літри
Три літри
14 червня 2024, 13:02
#
Дозвольте мені запитати, що це за дебілізм і непрофесіоналізм? вперше таке бачу…

Почитайте закон про фінмониторинг — відкриєте для себе багато нового

По-друге, після моєї відповіді банк 3 дні продовжує морозиться

Три дні це дуже коротких строк у цих процесах, іноді розгляд справи триває тижні і місцяці.
+
0
rusgl
rusgl
14 червня 2024, 13:34
#
Я показує досвід, узгоджувати з банком такі надходження бажано перед самим надходженням. При чому в декількох банках і вибирати той, що менше інших морозиться.
+
0
Мила Шевченко
Мила Шевченко
21 червня 2024, 16:35
#
Вітаю.Маю таку ситуацію з Кредобанком з листопаду минулого року.Кожен переказ який надходить мені з Польщі,не зараховується на мій рахунок,ніяких повідомлень і дзвінків від банку не надходить,кожен раз я сама дзвоню в банк та питаю чи надходив переказ,так переказ надійшов,але треба уточнюючі дані(адреса відправника,сума,з якої країни переказ,дані відправника та призначення переказу),12 переказів та 12 раз я заповнюю ту саму інформацію,потім чекаю зарахування коштів.Маю відчуття що банк постійно затягує час з виплатою.Згодна з Вами повністю,в банку бардак та цирк якийсь.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.71 45.14
PLN 10.38 10.74
USD 41.01 41.39
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.71 45.14
PLN 10.38 10.74
USD 41.01 41.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝 / Банк затримує зарахування коштів на рахунок