Мінфін - Курси валют України

Встановити

Проблеми з безпекою та конфіденційністю у банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Vanofx 3 травня 2023, 15:51
Відділення за адресою: Херсон, вул. Потьомкінська, 36
Є клієнтом цього банку приблизно 10 років та користуюся дебітовою карткою.
Рівень послуг банку не є найкращим, але я у цьому плані не дуже вибагливий і мені для покриття моїх потреб усе влаштовувало.
Я користуюся мобільним номером, який одразу зазначив у заяві на відкриття рахунку та приєднання до умов надання банківський послуг, зробивши його «фінансовим».
Нічого не вказувало на якісь проблеми, поки на мій мобільний номер не почали надходити смс повідомлення від банку з інформацією по рахункам третіх осіб.
З цією проблемою я звернувся до відділення банку, де мені повідомили що мій номер було прив’язано до рахунку третьої особи, хоча я продовжував отримувати смс за своїми рахунками, та у працівника відділення немає можливості виправити цю ситуацію і мені необхідно дзвонити до на 0800… та у телефонному режимі вирішити цю проблему.
Не відходячи від працівника банку я дзвоню за номером банку та начебто мені повертають мій номер як «фінансовий». Пояснити яким чином склалася така ситуація мені ніхто у банку так і не зміг.
Почалася війна, та я опинився в окупації на півдні Херсонської області, і через деякий час я отримую повідомлення що моя дебітова картка перевипущена, тобто картка яка у мене на руках заблокована. І тепер я повинен забрати її у відділенні банку, в якому саме не зрозуміло адже Херсон перебував на той час в окупації.
Припустивши, що банк картку крім мене нікому видати не зможе, я через онлайн банкінг активував картку та прив’язав до Google Pay. А коли український моб. зв’язок був вимкнений перевів повідомлення від банку з смс на пуш повідомлення у онлайн банкінгу, та відповідно користувався своїми рахунками.
Через окупацію був вимушений виїхати за кордон та у вересні знову отримав смс повідомлення з інформацією про картку третьої особи, проте тоді я не звернув на це уваги, поки 21 квітня я не отримав смс повідомлення про блокування моєї вже перевипущеної картки, після чого я вирішив зайти до онлайн банкінгу, проте дізнався про блокування мені доступу, мій обліковий запис відсунтій.
Дзвоню до кол-центру та дізнаюся, що мій номер не є «фінансовим» і він прив’язаний до рахунку якогось «Олексія», при цьому моя «заблокована» картка та рахунки прив’язані до моб. телефону третьої особи.
Так як мій номер не є «фінансовим» мені нічим допомогти не можуть, у тому числі надати інформацію за моїми рахунками. Проте мене запевнили що «заблокували» усі пив’язані номери, начебто їх було аж два, щоб це не значило. Та оформили заявку на повернення моєму номеру статусу «фінансового», та пообіцяли що зі мною зв’яжуться.
Як ви розумієте ніхто з банку зі мною не зв’язався та і не збирається.
Вже через деякий час я знову дзвоню та дізнаюся що мені необхідно звернутися до відділення банку, і більше ніяк не вирішити проблему, хоча як я вже писав вище раніше працівник відділення був не уповноважений вирішувати такі питання.

І що ми маємо у підсумку, я маю доступ до конфіденційної інформації третьої особи (Привіт Олексій, ким би ти не був), треті особи мають доступ до моєї конфіденційної інформації. Перебуваючи за кордоном, я не можу отримани будь якої інформації, у тому числі причини перевипуску та блокування карток, блокування доступу до онлайн банкінгу, стану моїх рахунків, у тому числі наявності несанціонованих операцій за моїми рахунками.
Банк без вашого відома, і без жодного повідомлення, зв’язує належний вам моб. номер з рахунками третіх осіб, фактично розкриваючи банківську таємницю, жодних дій щодо виправлення своїх порушень не вчиняє та ніяк не реагує на дану проблему протягом більше трьох років.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 4 травня 2023, 10:28
Добрий день. Ми вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо відповідь.

Коментарі - 1

+
0
Magikus
Magikus
3 травня 2023, 16:00
#
Це працівники банку зробили,чекнули що ти в окупації ,зв'язку немає, і вирішили вкрасти гроші, це шахрайський банк
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.31 45.69
PLN 10.46 10.74
USD 41.21 41.59
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.31 45.69
PLN 10.46 10.74
USD 41.21 41.59
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝 / Проблеми з безпекою та конфіденційністю у банку