Проблеми з валютними платежами
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Всі курси банку |
Вже кілька років у мене відкритий рахунок для ФОП і все йшло добре до кінця 2022 року, коли набуло чинності розпорядження НБУ, яке посилило вимогу до призначення платежів для SWIFT платежів. Валютний відділ кредобанку розіслав попередження про те, що набули чинності нові вимоги і про те, що платежі, які не відповідатимуть їм, будуть перевозитися на рахунок «до з’ясування». Це повідомлення валютний відділ звичайно ж відправив в клієнт банк, який ФОП на кшталт мене відкривають раз на місяць для того, щоб подати заявку на обмін валюти, що надійшла (а то й взагалі з налаштованим автопродажем не відкривають клієнт-банк зовсім).
Як наслідок — свій платіж я не отримав. Він опинився з-поміж тих, де бухгалтерія відправника не вказала дату інвойсу (номер самого інвойсу та номер контракту зазначені були). Через два тижні гроші все ще знаходяться на рахунку «до з’ясування», незважаючи на відправлені з мого боку до банку пояснення.
Чи варто говорити, що з’ясовувати, що трапилося з платежем, мені довелося самому через службу підтримки. Ні повідомлення від банку, ні дзвінка про проблему я не отримав. На моє зауваження щодо інформування клієнтів співробітник валютного відділу сказав, що повідомлення в системі iFobs — єдиний засіб донесення інформації регламентований банком (привіт менеджерам, які пропонують відкрити депозит або отримати кредитку всіма можливими способами).
Дуже сподіваюся, що ситуація незабаром вирішиться і банк все ж таки знайде можливості розширити доступні канали донесення новин і важливої інформації до своїх клієнтів.
П.С. всі співробітники компанії, з якою у мене укладено договір, отримали свої платежі вчасно в інших банках, хоча призначення платежу від мого нічим не відрізнялося.
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми врахуємо Ваш відгук в подальшій роботі.