Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливий рівень! Шахраї в штаті. Працівниця банку або професійно обманює людей або некомпетентна.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Natalies 16 листопада 2022, 18:55
Я клієнт Кредобанку з серпня поточного року. Відкриваючи депозит тричі спитала чи зніматиметься комісія при майбутньому знятті коштів.
Віхарєва Дарія Олегівна запевнила мене, шо ні. За тиждень до закінчення депозиту (11 листопада 2022року об 11:25, про що маю відповідні скріни), я вже вирішивши, що зніматиму кошти, шляхом переписки звернулась на мобільний номер Віхарєвої з запитанням щодо замовлення коштів. Відповіді, нажаль, не отримала взагалі.
Зателефонувавши, дізналася, що гроші треба замовляти за два дні, або запитати в касі. Зважаючи на необхідність, я приїхала до відділення і звернулась до Віхарєвої особисто. Перевіривши чи є необхідна сума в касі, Дарія почала виписувати мені квитанцію на зняття. Квитанції рівно на суму, яку я знімала.
За робочим столом (під камерами, що легко перевірити) з метою отримання консультації, я продемонструвала Віхарєвій свій додаток, в якому кошти відображадися на рахунку Кишеня.
Жодної інформації щодо необхідності сплати комісії за зняття цих коштів працівниця банку мені не назвала.
Більше того, надала квитанцію рівно під сумму зняття.
Я з власної волі відправила кошти з поточного рахунку (на який вони прийшли з депозитного, сума відповідна, легко відслідкувати) на рахунок Кишеня, і не відмовляюсь від цього свого вчинку. Те, що це гроші з депозиту може зрозуміти і відслідкувати навіть мала дитина. Але система, за словами Дарії, розпізнала ці гроші як мої власні кошти, з поточного рахунку, в результаті чого з мене було знято комісію у розмірі 1,5%.
Наче не критична сума, але вкрадена свідомо.
Про те що гроші на ощадному рахунку Віхарєва вже знала. О 14:00годині про це не складно подивитися камери спостереження.
З якої причини вона мені не повідомила — мені не принципово, або з наміром забрати мої гроші на користь Кредобанку або через власну некомпетентність, значення для мене це не має.
Але жодної квитанції на комісію мені не дали. Крім того, списали ці кошти з рахунку Кишеня, адже на поточному достатньої суми не було.
Жодного бажання співпрацювати з крадіями більше не маю.
Не лінуватимусь розповідати про це, щоб в інших людей не крали грошей.

Те, що вкрадене мені не повернуть я розумію, але скаргу свою вважаю справедливою.
І хотілося б зрозуміти чи визнаєте ви, що працівники Кредобанку свідомо обманюють людей, чи ви просто приймаєте на роботу осіб, які не в стані повідомляти всю необхідну інформацію.
У відповідь на питання чого ж ви не сказали, Дарія збрехала спочатку, шо не знала, що гроші на Кишені, потім визнавши, що знала сказала, що вона не персональний менеджер і взагалі не мусила нічого повідомити.

Компетентні у вас лише персональні менеджери? Чому не персональний менеджер особисто нагадує мені, що депозит закінчується, але не повідомляє про інші суттєві умови зняття моїх коштів? Що треба зробити, аби мати персонального менеджера в Кредобанку, який в ідеалі не дуритиме мене і не сприятиме крадіжці моїх коштів?
Це запитання скоріше з цікавості, адже подальшої роботи з Кредобанком я не розглядаю.
Розумію, що скоріше за все, мені нададуть відповідь про доступність тарифів на сайті або в умовах, тощо. Наголошую, що моє питання не в цьому.
Чому так відбулося я зрозуміла. Чому мене запевнили в брехливій інформації, надали недостатньої інформації, не надали квитанції, от що хотілося б дізнатись.
Для з’ясування ситуації з радістю надам всю необхідну інформацію.

Заздалегідь, дякую.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 17 листопада 2022, 16:20
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.

Коментарі - 1

+
+7
Три літри
Три літри
16 листопада 2022, 19:08
#
Так, а нащо гроші переказувались на Кишеню? Це ж вивело їх зі статусу «надійшли з депозиту». І це так в будь якому банку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.91 44.38
PLN 10.26 10.59
USD 41.81 42.29
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.91 44.38
PLN 10.26 10.59
USD 41.81 42.29
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝 / Жахливий рівень! Шахраї в штаті. Працівниця банку або професійно обманює людей або некомпетентна.