Цифрові послуги кредо банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Загалом проблем з обслуговуванням самого кредиту не було.
Але:
1. Мобільний додаток — це просто жесть, мінімум функціоналу, максимум багів: продивитися оплату за більше 2х місяців — не можна (на резонне питання коллцентр відповідає: ідіть у відділення друкуйте), графік виплат — половина цифр N/A відображається…
2. По закриттю кредиту попросив вислати довідку про закриття на електронку, або поштою (я оплачую доставку) — відповідь банку: не можна, їдьте у відділення, ми такого не робимо. Після вмовляння шо у воєнний час нема змоги приїхати у інше місто згодилися зареєструвати звернення. Через 15 днів вирішив спитати результат — відповідь, довідку не вишлемо.
Клієнтоорієнтованість 0.0%
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в АТ «КРЕДОБАНК». Ми проаналізуємо озвучені Вами проблеми та надамо відповідь у приватні повідомлення.