Мінфін - Курси валют України

Встановити

Вимагають сплатити гроші,які я не винен!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Irokezz28 22 лютого 2022, 18:12
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 21
У жовтні минулого року написав відмову від кредитної картки, бо не користувався нею, але ж отримав борг у 15.61гр. Співробітниця банку довго не могла пояснити, чому я не можу просто перевести ці кошти з іншої картки, а маю платити через якісь реквізити. Після довгого сперечання, я відправив кошти на вказаний рахунок. Мене запевнили, що кошти можуть прийти на рахунок протягом доби. Того ж дня, мені передзвонили і я ще раз приїхав до відділення банку, щоб упевнитися, що все гаразд. Як виявилося за кілька днів, переказ коштів не прийшов і я мав їхати знову вирішувати це питання. Це було 26 жовтня ідо відділення банку я приїхав із семирічним сином. Знову почалось щось незрозуміле. Чомусь я мав завантажити додаток банку, щоб переказати кошти…Врешті решт, я сплатив через банкомат банку борг у 15 гривень і 61 копійку, про що маю підтвердження у вигляді чеків. Але вже 11 листопада мій борг збільшився на 20 гривень… Мені довелося знову їхати у відділення банку і питати, чому так сталося… Почув у відповідь, що так буває, треба зачекати. Вже 11 грудня борг збільшився ще на 20 гривень. Я знову поїхав у відділення банку. Та сама співробітниця, що приймала мою заяву, дзвонила комусь у головну філію, щоб вирішити це питання… На сьогоднішній день, мені постійно телефонують співробітники банку з приводу «боргу», який з’явився не через моє небажання сплатити борг, а через незадовільну роботу персоналу банку. Нікому з друзів не раджу цей банк…
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 23 лютого 2022, 14:03
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук. Ми вже розбираємось в ситуації та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення стосовно вирішення питання. Перепрошуємо за незручності.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝 / Вимагають сплатити гроші,які я не винен!