Мінфін - Курси валют України

Встановити

Іноземний Кредобанк займається шахрайством

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 43/2
29.09.2021р. у відділенні АТ «Кредобанк», що розташоване по проспекту Гагаріна 43/2 у м. Харкові, уклав договір про надання комплексних банківських послуг. Договір передбачав видачу меня двох платіжних карток: однієї у гривні, іншої у євро на умовах картки «Правильна». Згідно з акційними умовами обслуговування картки «Правильна» (у гривні) в разі, якщо протягом шести наступних місяців я щомісяця буду поповнювати її на суму щонайме 6000 грн. та розраховуватися нею на суму щонайменше 3000 грн., то після перших трьох місяців її використання з дотриманням зазначених умов я мав би отримати 500 грн. бонусних коштів на свій ощадний рахунок, який відкривається банком кожному держателю картки «Правильна». Ще за три місяці знову ж таки у разі дотримання мною зазанчених умов я мав би отримати ще 500 грн. бонусних коштів. Таким чином, загальний бонус мав скласти 1000 грн. живими коштами. Власне кажучи, саме можливість отримання саме цього бонусу й стало єдиною причиною, яка змусила мене оформити картку «Правильна».
Протягом перших трьох місяців, починаючи з 01.10.2021 р., тобто з моменту активації картки, я сумлінно виконував у повному обсязі зазначені вище умови для отримання першого бонусу у розмірі 500 грн., інколи навіть перевищуючи зазначені суми поповнень та розрахунків. Це можна легко перевірити, звернувштсь до історії трансакцій по картці, що відображена у додатку банку. Бонус мали нарахувати й виплатити до кінця місяця, що настає за звітнім періодом. У моєму випадку такою датою було 31.01.2022 р.
Проте, незважаючи на виконання мною усіх встановлених банком умов акції щодо виплати бонусів, останні мені так і не було нараховано та виплачено.
На початку лютого 2022 року я зателефонував на гарячу лінію банку, де оператор кол-центру зафіксувала моє звернення й пообіцяла передати його на розгляд відповідного профільного департаменту Кредобанку. Згодом я ще декілька разів телефонував на гарячу лінію банку з метою з’ясувати результати розгляду мого звернення щодо невиконання банком своїх же умов про нарахування 500 грн. бонусів за перші три місяці користування карткою «Правильна». Однак кожного разу отримавав одну й ту саму відповідь представниці кол-центру банку: «Ваше звернення перебуває у черзі на розгляд відповідним департаментом банку». І так триває вже майже три тижні. Що там можна розглядати три тижні, я не розумію, оскільки порахувати рух коштів по картці можна за кілька хвилин, за результатами чого ухвалити рішення про виплату мені належного бонусу. До речі, я самостійно декілька разів саме так й зробив, перевіривши рух коштів в історії операцій за своєю карткою у додатку Кредобанка.
Дуже скидається на те, що банк просто вирішив мене кинути, не виплативши належний мені бонус у 500 грн. Інакше як шахрайством такі дії Кредобанку не назвеш!
Розраховую на допомогу сайту «Мінфін» у вирішенні моєї проблеми!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 18 лютого 2022, 18:16
Добрий день!
Вже з'ясовуємо всі обставини описані у Вашому відгуку. Постараємось якнайшвидше вирішити питання. За результатами розгляду обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

Коментарі - 1

+
0
Три літри
Три літри
18 лютого 2022, 20:04
#
Так может ты всё же где-то ошибся в расчётах и не выполнил условия?

Я первые 500 гривен уже получил.

И важный момент: невыполнением банком условий акции даже если оно имеет место быть — не является мошеничеством так как никаких денег или имущества банк у тебя не забирал.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝 / Іноземний Кредобанк займається шахрайством