Іноземний Кредобанк займається шахрайством
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Так может ты всё же где-то ошибся в расчётах и не выполнил условия?
Я первые 500 гривен уже получил.
И важный момент: невыполнением банком условий акции даже если оно имеет место быть — не является мошеничеством так как никаких денег или имущества банк у тебя не забирал.
Я первые 500 гривен уже получил.
И важный момент: невыполнением банком условий акции даже если оно имеет место быть — не является мошеничеством так как никаких денег или имущества банк у тебя не забирал.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Протягом перших трьох місяців, починаючи з 01.10.2021 р., тобто з моменту активації картки, я сумлінно виконував у повному обсязі зазначені вище умови для отримання першого бонусу у розмірі 500 грн., інколи навіть перевищуючи зазначені суми поповнень та розрахунків. Це можна легко перевірити, звернувштсь до історії трансакцій по картці, що відображена у додатку банку. Бонус мали нарахувати й виплатити до кінця місяця, що настає за звітнім періодом. У моєму випадку такою датою було 31.01.2022 р.
Проте, незважаючи на виконання мною усіх встановлених банком умов акції щодо виплати бонусів, останні мені так і не було нараховано та виплачено.
На початку лютого 2022 року я зателефонував на гарячу лінію банку, де оператор кол-центру зафіксувала моє звернення й пообіцяла передати його на розгляд відповідного профільного департаменту Кредобанку. Згодом я ще декілька разів телефонував на гарячу лінію банку з метою з’ясувати результати розгляду мого звернення щодо невиконання банком своїх же умов про нарахування 500 грн. бонусів за перші три місяці користування карткою «Правильна». Однак кожного разу отримавав одну й ту саму відповідь представниці кол-центру банку: «Ваше звернення перебуває у черзі на розгляд відповідним департаментом банку». І так триває вже майже три тижні. Що там можна розглядати три тижні, я не розумію, оскільки порахувати рух коштів по картці можна за кілька хвилин, за результатами чого ухвалити рішення про виплату мені належного бонусу. До речі, я самостійно декілька разів саме так й зробив, перевіривши рух коштів в історії операцій за своєю карткою у додатку Кредобанка.
Дуже скидається на те, що банк просто вирішив мене кинути, не виплативши належний мені бонус у 500 грн. Інакше як шахрайством такі дії Кредобанку не назвеш!
Розраховую на допомогу сайту «Мінфін» у вирішенні моєї проблеми!
Вже з'ясовуємо всі обставини описані у Вашому відгуку. Постараємось якнайшвидше вирішити питання. За результатами розгляду обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок. Перепрошуємо за тимчасові незручності.