КРЕДОБАНК ЗНУЩАЄТЬСЯ І ВЗАГАЛІ НЕ МОЖЕ ПОЯСНИТИ НІЧО ПО ОПЕРАЦІЇ, ЯКА ВИНИКЛАЮ. 2022 РІК НА ДВОРІ !
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Сума приходу відобразилась у додатку, але коштів на балансі не збільшилось
Я подав заявку на перегляда ситуації а дальше мені сказали чекати, чекати я звісно не можу так як на ці гроші я розраховував вже і зараз
Працівники банку, абсолютно кожний засвідчував що кошти є на повернені в MasterCard, це сказав їм якись відділ, конкретно який ніхто не може дати відповідь
Отже, телефоную я в MasterCard, і повідомляю їм всю ситуацію, на що вони мені сказали, що безпосередньо банк має напряму з ними зв’язуватись нарахунок транзакції
Телефоную в банк, а мені кажуть «Ми нічого з цим зробити не можемо»
Повідомляю: ВИ ЖАРТУЄТЕ ??? ВІД КОЛИ ТРАНЗАКЦІЮ ОЧІКУЮТЬ 6 днів? МИ У ЯКОМУ РОЦІ ЖИВЕМО???
КОЖЕН ПРАЦІВНИК БАНКУ НЕ МОЖЕ ДАТИ КОНКРЕТИКИ?! ЦЕ ДУЖЕ НИЗЬКО ЗІ СТОРОНИ БАНКУ
ВСЕ ШО ВОНИ МОГЛИ СКАЗАТИ ЦЕ «В MASTERCARD «проблеми з ФІНАСОВИМ ПОКРИТТЯМ
ПРОШУ ВИРІШИТИ ДАНУ ПРОБЛЕМУ І ПОВЕРНУТИ МОЇ ГРОШІ!!!
ЦЕ СМІШНО!!! ЯК БАНК МОЖЕ ТАК ПРАЦЮВАТИ???
Дякуємо за зворотний зв'язок та перепрошуємо за тимчасові незручності. Повідомляємо, що кошти вже доступні для використання.