Хаос у комунікації з клієнтами, на гарячій лінії і у роботі відділення
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.46 | 44.09 |
PLN | 10.13 | 10.54 |
USD | 41.76 | 42.18 |
Всі курси банку |
У розмові по телефону, зазначему в смс, банк практично нічого не повідомив і відфутболив на гарячу лінію. На гарячій ліній оператор сказала, що борг виник через неактивність рахунку і дозволила собі вказати, що клієнт мусить знайомитись з умовами договору. Так ніби це не обов*язок працівників відділення повідомляти клієнтам про істотні умови. Але більше того, не варто так казати коли це не правда. Я справді прочитав ту дрібношривтову муть банківських умов, і знаю, що жодних введень рахунку у мінус за неактивність у моєму договрі немає.
В результаті, виришів закрити рахунок щоб не мати подібних сюрпризів у майбутному. Правда, дистанційно вони його вам не закривають, і прибувши у відделення (Київ, вул Бандери 21), вам доведеться прочекати добру годину, поки Кредо банк осилить о-наскільки складну операцію із закриття рахунку. У процесі чекання в них на пів години зламається електронна система даних, касир на ваше «добрий день» відріже «йопєрний театр» (напевно, через потребу шукати дрібну решту).
Загалом, до клієнтів у відділенні відносяться якось байдуже. Не вороже, а байдуже. Не працює система? Нічого, посидимо мовчки, почекаємо. Хай клієнти самі у нас випитують причину затримки. Вийде керівник відділення, і без негативу, але з абсолютнотю незацікавленістю скаже: «Система, вона як машина, може запрацювати, а може і ні».
Коли ви нарешті завершите ваші особисті формальності, то покидаючи відділення побачите клієнтку, якій при відкритті депозиту обіцяли знаття коштів без комісії, а сьогодні вже забули про обіцянку і хочуть взяти комісію розміром 1,5 тисячі. Повний ахтунг.
Згодом, із платіжної квитанції ви побачите, що ваш борг насправді мав відношення не до неактивного рахунку, а до 2 тижнів обслуговування 3 роки тому за іншим тарифним планом, який мав бути безкоштовним, але чомусь виявився платним. В будь-якому разі, враховуючи побачений хаос і також те, що реальну причину боргу мені жоден з працівників банку не сказав, повертатися в Кредобанк я не збираюсь.
Із позитивного, за відсутності навантаження, у відділеннях банку людей приймають всі працівники, навіть із секції «для юридичних осіб». Також швидко відповідають на гарячій лінії, хоча, яка з того користь коли там дається невірна інформація? Плюс, продовжують роботу кас, якщо консультант прийняв вас вчасно, але з вини банку не встиг обслужити до завершення номільного часу закриття каси.
Але попри ці гарні сторони, загальне враження, звичайно, негативне. Не рекомендую.
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу певних підрозділів банку. Для того, щоб ми могли детально проаналізувати ситуацію та вжити заходів задля недопущення подібних ситуацій у майбутньому, просимо в приватні повідомлення повідомити нам свої ПІБ, ІПН та номер телефону з якого Ви звертались на інформаційну лінію банку. Про результат перевірки ми повідомимо Вас у приватних повідомленнях.