Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливе відношення до клієнтів та некомпетентність менеджера

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
angelina1101 2 липня 2021, 21:58
Жахливе, безвідповідальне та зневажливе ставлення спеціалістів відділення банку до клієнтів!!! У червні 2021 року достроково закривала споживчий кредит, отриманий у квітні 2018 року. Коли отримувала кредит, мене обслуговувала спеціаліст надзвичайно високого професійного рівня. На жаль, у 2020 році вона звільнилася. І з тих пір з працівниками даного банку постійно виникають проблеми. На моє прохання вказати суму до повного погашення, менеджером не вірно було вказано суму. На мою вимогу щодо закриття рахунку та надання довідки про закриття, мені вказали, що рахунок закривається автоматично, а такі довідки банк не видає. З 30.06.2021 я кожного дня прихожу до відділення і кожного разу менеджер говорить щось нове. Вчора (01.07.2021) банк повернув мені надлишково сплачені кошти (337 грн) при цьому ня не сплачувала за касове обслуговування. А сьогодні, коли знову прийшла до відділення банку щоб отримати довідку, менеджер сказала, що вчора повертаючи мені кошти не повернули мені 10 коп, які я маю отримати через касу, при цьому я мала сплатити за касове олбслуговування 20 грн. На моє прохання списати ці кошти в дохід банку, або провести інші операції, щоб їх не отримувати ччерез касу, менеджер відмовила. Отже, повертаючи мені 10 коп, банку я заплатила за касове обслуговування 20 грн. Прохання до керівництва банку ознайомити та навчити персонал етичній поведінці, а також щодо того, які довідки видаються, а які — ні. Ще одним важливим ньансом для мене є, те що відмовили у прийнятті заяви про відкликання згоди на обробку персональних даних. Прошу надати мені вмотивовану відповідь таким діям ваших працівників.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 липня 2021, 16:09
Доброго дня!
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в нашому банку. Ми обов'язково проаналізуємо викладену інформацію та повідомимо Вас про результат розгляду у приватні повідомлення.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.91 44.38
PLN 10.26 10.59
USD 41.81 42.29
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.91 44.38
PLN 10.26 10.59
USD 41.81 42.29
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝 / Жахливе відношення до клієнтів та некомпетентність менеджера