Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк постоянно списывает деньги с карточного счета

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Denis212 5 березня 2021, 13:04
Відділення за адресою: Київ, вул. Верхній Вал, 18
Постоянно мошенничество со стороны банка, а именно с карточного счета весь февраль 2021 пропадают деньги. Неоднократно звонил на информационную линию, говорят что попало, лишь бы трубку положил. Обращался через сайт, ваш сотрудник ответил что происходили удвоение сумм зачислений.
«Доброго дня, шановний Денисе Ігоровичу!

Користуючись нагодою, АТ «КРЕДОБАНК» (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу.

Дякуємо за звернення, які Ви залишили на сайті Банку 11.02.2021 року. Для нас дуже важливо отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в Банку, з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості.

Ситуація, описана у Ваших зверненнях, пов’язана із частковим збоєм у роботі автоматизованої банківської системи, який призвів до того, що Банк двічі зарахував Вам на рахунок кошти по операціях Р2Р, а саме чотири операції по 190,00 грн. та три операції по 250,00 грн. При виявленні вищевказаної проблеми, Банком було вжито невідкладні заходи задля її вирішення. Станом на 11.02.2021 р. ситуацію виправлено, що призвело до зменшення залишку по Вашій банківській платіжній карті.

Додатково інформуємо, що відповідно до п. 2.13. Правил надання комплексних банківських послуг фізичним особам в АТ «КРЕДОБАНК» Підписанням Заяви-Договору Клієнт (Держатель БПК) доручає Банку самостійно проводити списання помилково перерахованих Банком сум щодо яких Клієнт (Держатель БПК) є неналежним отримувачем та/або надлишково виданих коштів в процесі здійснення операцій у Банкоматах Банку), у тому числі, якщо Клієнт (Держатель БПК) самостійно не повернув таку неналежно отриману суму.

Повідомляємо, що Ваше звернення доведено до відома відповідних профільних підрозділів Банку для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.

АТ «КРЕДОБАНК» просить вибачення за спричинені незручності, сподівається на Ваше розуміння та збереження хороших взаємовідносин.

«Но деньги как пропадили так и продалжают пропадать со счета. Так в чем же ситуация исправлена???
Прошу вас провести служебное расследование. И вернуть мне списанные деньги.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 березня 2021, 18:08
Доброго дня!
Нам прикро, що у Вас був негативний досвід у роботі із банком. Ми обов'язково проаналізуємо причини виникнення ситуації, описаної у відгуку. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його в найкоротші терміни.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.91 44.38
PLN 10.26 10.59
USD 41.81 42.29
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.91 44.38
PLN 10.26 10.59
USD 41.81 42.29
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝 / Банк постоянно списывает деньги с карточного счета