Кредобанк краде гроші
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- +6
- GalinaFomichova
- 5 жовтня 2020, 9:45
- #
Сьогодні 5 жовтня, пройшло більше місяця від створення моєї заявки (02.09.2020) на повернення моїх коштів, термін в 30 днів вийшов. Телефоную за номером колл-центру, відповідь: «Ваша заявка, ще не розглянута, приносимо вибачення і нічим не можу допомогти.» ??? Просто немає слів.
Питання не вирішено. Дуже зручно і прибутково брати чужі гроші.
Питання не вирішено. Дуже зручно і прибутково брати чужі гроші.
Відгук від Галини на 100% відповідає дійсності. Сам є клієнтом цього банку більше 2 років. Протягом цього періоду неодноразово виникали помилкові списання коштів за місячне обслуговування, які потім повертались. На гарячій лінії сидять хамовиті папуги, які не компетентні і лише повторюють, чи таке враження що начитують одні й ті самі шаблони. Під час останнього звернення (11 жовтня 2020 року) щодо недостачі коштів у розмірі 1870 грн, єдина на що спромоглася папуга, це:
1. Повідомити про можливу різницу у курсі валют, як одну з причин недостачі. На питання «Як клієнт може про здогадатися і чому це не відображено у виписці» - відповідь «Не можу пояснити»;
2. Порадити не користуватися послугами банку, якщо не влаштовують умови. Ну і добре, так і зробимо.
3. Ну і що взагалі шокувало, це відповідь на питання «Ви ж є представником підприємства, із яким у мене підписаний договір про обслуговування рахунку фізособи». Тут папуга відповіла: «Ні, ми не є представником підприємства».
Ну що ж, будемо з'ясовувати причину недостачі в судовому порядку. І Вам, пані Галина, рекомендую вдатися до такої ж практики.
1. Повідомити про можливу різницу у курсі валют, як одну з причин недостачі. На питання «Як клієнт може про здогадатися і чому це не відображено у виписці» - відповідь «Не можу пояснити»;
2. Порадити не користуватися послугами банку, якщо не влаштовують умови. Ну і добре, так і зробимо.
3. Ну і що взагалі шокувало, це відповідь на питання «Ви ж є представником підприємства, із яким у мене підписаний договір про обслуговування рахунку фізособи». Тут папуга відповіла: «Ні, ми не є представником підприємства».
Ну що ж, будемо з'ясовувати причину недостачі в судовому порядку. І Вам, пані Галина, рекомендую вдатися до такої ж практики.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.01 | 10.29 |
USD | 41.31 | 41.79 |
Всі курси банку |
30.08. Оплатила Візовий збір через онлайн проплату. Протягом наступного робочого дня мав надійти PTN-код з посиланням на квитанцію, не надійшов. Почекала ще день і почала дзвонити на їхню гарячу лінію. Дівчина сказала що все вияснить і перетелефонує (зворотнього зв'язку не було). Почала дзвонити щодня, розповідаючи щоразу свою ситуацію, на що отримувала обнадійливу відповідь що ось ось все вирішиться. Але нічого не вирішувалось, час минав, і запис на студентську візу все відстрочувався, а початок навчання вже скоро.
Вирішили оплатити вдруге так як терміни піджимають. 08.09 зробили другу оплату і благо вона пройшла успішно і запис до візового центру отримали на два тижні пізніше очікуваного від першої проплати.
Працівники гарячої лінії взагалі не компетентні, відповідають стандартно, як папуги і нічого не можуть зробити, окрім того що сформувати заявку і сказати, що перетелефонують (а насправді цього не роблять).
Сьогодні 22 вересня, гроші мені так і не повернули, мотивуючи це тим, що в них термін розгляду заявки 30 днів. Це досить зручно користуватися місяць чужими грошима, а я така не одна.
Питання не вирішено.