Мінфін - Курси валют України

Встановити

Незадовільна робота з картковими продуктами

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Taras Kobernyk 5 липня 2018, 11:31
Після перевипуску моє гривневої картки перестала працювати опція розрахунку Pay Pass. 03.07.2018 я зателефонував на гарячу лінію банку, описав проблему і мені сказали звернутись у відділення банку, де мою картку перевірять протестують і вирішать проблему. 04.07.2018 я звернувся у відділення банку, де як виявилось перевірити картку не можуть і можуть запропонувати перевипустити (вартість послуги 300 грн). Оператор банку запропонував перевипуск карти за 300 грн, але ці кошти повернуться мій на рахунок. Я погодився, але з умовою, що мені не заблокують мою поточну картку.
04.07.2018 17:48 кошти повернулись на рахунок і перестала працювати картка. Сьогодні 05.07.2018 я звернувся у відділення і виявилось, що картка заблокована і банк випустить нову через 7 робочих днів, також мені повідомили у відділенні, що якийсь таємничий працівник з бекофісу стверджує, що я 04.07.2018 розраховувся через технологію Pay Pass. Так от в мене виникло кілька питань:
1. Чому у відділені банку не можуть перевірити чи випущений цим же банком картковий продукт знаходиться в робочому стані?
2. Хто прийняв рішення блокувати мою картку без мого відома і мого звернення?
3. Хто понесе відповідальність за витрачений мій час та мої гроші?
4. Як я можу зв'язатись з ось тим таємничим чолокіком, який стверджує, що я 04.07 розраховувався за допомогою технології payPass?
5. Чи можу я поки очікую новий картковий продукт через гарячу лінію банку викликати собі uber?
6. Чи понесе хоча б хтось відповідальність за свою діяльність?
7. Kredobank чи почнете Ви нарешті працювати так як це має бути?

З повагою,
Тарас
Кредобанк
Відповідь банку
5 липня 2018, 12:07
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності, які виникли процесі співпраці з «Кредобанком». Для перевірки інформації просимо надати у приватні повідомлення Ваші прізвище та ім'я, а також Ваш ІПН.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 липня 2018, 9:32
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 06.07.2018).
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банка

Коментарі - 1

+
0
pen
pen
5 липня 2018, 12:19
#
Жалко, что банк портится.
У меня тоже были проблемы с банком — смотрите мой коментарий — «Странности с депозитом!»
— Никто не наказан.
— Неустойка не возмещена.
Это при том, что обслуживаюсь по ВИП тарифу.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.01 10.29
USD 41.31 41.79
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.61 44.14
PLN 10.01 10.29
USD 41.31 41.79
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝 / Незадовільна робота з картковими продуктами