Зникає більша частина кредитних внесків
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.71 | 49.26 |
| PLN | 11.51 | 11.77 |
| USD | 41.76 | 42.31 |
| Всі курси банку | ||
Суть у тому, що на наступний день після внеску, в рахунок погашення кредиту списується не вся сума, а лише частина — розмір взагалі непередбачуваний, в мене було в діапазоні від 1% до 30%. Де лишається решта — дізнатись неможливо. Інтернет-банкінг не надає історію по кредиту, лише відображає останній стан, доводиться кожен раз записувати дані до власної таблички, бо інакше розібратись взагалі неможливо. Телефоном відмовляються спілкуватись, вимагають особистої присутності у відділенні, де оформлювався кредит, але й там повноважень у клерка вистачає лише не написання заяви до служби підтримки. Телефонна лінія довіри не працює. За результатами звернення залишок суми врешті зараховують в ручному режимі, але лише через кілька днів, що начебто позначається на відсотках (перевірити складно за браком доступу до деталей всіх проводок).
Припускаю, що проблема має масовий характер, бо більшість людей не відстежує прискіпливо і регулярно стан рахунку і не б´є на сполох. Не можу виключати, що причина зовсім не у недбалості, а має місце злий намір, наприклад потайки залучати мої гроші для інших операцій, або для фальшування звітності, а може й взагалі, у разі відсутності реакції з боку клієнтів — банально красти їх. Маю право на такі припущення, бо пояснень мені досі ніхто так і не надав, не кажучи вже про вибачення. В будь-якому випадку, жодна причина не грає на користь репутації банку. Думаю, написати офіційну скаргу в НБУ, в департамент банківського нагляду — мав вже такий досвід з Приватом, реагують досить швидко.