Розчарована роботою банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Мною було здійснено досторове погашення кредиту, (вул. Симона Петлюри, 13/135, Київ адреса відділення) працівник-менеджер роздруковував квитанцию і підтвердив, що кредит закритий, а зараз мені приходять смс, що « Вам необхідно оплатити черговий платіж по договору». У зв*язку з цим, я нещодавно приходила до цього ж відділення, де перевірили, що на дату закриття сумма для дострокового погашення оплачена вірно, але як виявилося у відділенні, при оплаті працівник не правильно провів оплату, як пояснили мені — не у тій програмі. Працівники банку, погодилися з тим, що це їхня провина, але виправляти дану ситуацію не хочуть, більше того, працівниця, що зробила помилку, має наглість вимагати по телефону, сумму нараховану після закриття — інакше кредит не закриєтся. Чому я маю платити за некомпетентність працівників? Чи можливо це така політика банку не закривати кредит, щоб потім вимагати додаткові кошти? У будь якому випадку, дуже прикро, що банк не цінує клієнтів і псує, таким чином, свою репутацію!!!
Відповідь банку
13 листопада 2017, 12:45
Добрий день Приносимо вибачення за незручності, які виникли. Для проведення розслідування та покарання винних уточніть будь ласка у приватні повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- 0
- Qwerty1999
- 12 листопада 2017, 21:19
- #
Мне же неумение поможет:
Этот Фишер ни за что не сможет
Угадать, чем буду я ходить.
© В.С. Высоцкий
Минфин не все банки даже читают.
Начинайте писать на сайте банка https://www.kredobank.com.ua/complaint.html
А чтобы не забылось — отправьте Укрпочтой заказным с уведомлением о вручении на имя Председателя правления Кредобанка — Шатковски Гжегожа.
Этот Фишер ни за что не сможет
Угадать, чем буду я ходить.
© В.С. Высоцкий
Минфин не все банки даже читают.
Начинайте писать на сайте банка https://www.kredobank.com.ua/complaint.html
А чтобы не забылось — отправьте Укрпочтой заказным с уведомлением о вручении на имя Председателя правления Кредобанка — Шатковски Гжегожа.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися