Мінфін - Курси валют України

Встановити

Розчарована роботою банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
tovchiha32 12 листопада 2017, 16:09
Відділення за адресою: Київ, вул. С. Петлюри, 13/135
Мною було здійснено досторове погашення кредиту, (вул. Симона Петлюри, 13/135, Київ адреса відділення) працівник-менеджер роздруковував квитанцию і підтвердив, що кредит закритий, а зараз мені приходять смс, що « Вам необхідно оплатити черговий платіж по договору». У зв*язку з цим, я нещодавно приходила до цього ж відділення, де перевірили, що на дату закриття сумма для дострокового погашення оплачена вірно, але як виявилося у відділенні, при оплаті працівник не правильно провів оплату, як пояснили мені — не у тій програмі. Працівники банку, погодилися з тим, що це їхня провина, але виправляти дану ситуацію не хочуть, більше того, працівниця, що зробила помилку, має наглість вимагати по телефону, сумму нараховану після закриття — інакше кредит не закриєтся. Чому я маю платити за некомпетентність працівників? Чи можливо це така політика банку не закривати кредит, щоб потім вимагати додаткові кошти? У будь якому випадку, дуже прикро, що банк не цінує клієнтів і псує, таким чином, свою репутацію!!!
Кредобанк
Відповідь банку
13 листопада 2017, 12:45
Добрий день Приносимо вибачення за незручності, які виникли. Для проведення розслідування та покарання винних уточніть будь ласка у приватні повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону.

Коментарі - 2

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
12 листопада 2017, 21:19
#
Мне же неумение поможет:
Этот Фишер ни за что не сможет
Угадать, чем буду я ходить.

© В.С. Высоцкий

Минфин не все банки даже читают.
Начинайте писать на сайте банка https://www.kredobank.com.ua/complaint.html

А чтобы не забылось — отправьте Укрпочтой заказным с уведомлением о вручении на имя Председателя правления Кредобанка — Шатковски Гжегожа.
+
0
Andy0905
Andy0905
29 грудня 2017, 18:35
#
Примерно такая же история приключилась и со мной.У них это системно происходит по всей видимости
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися