О воровстве
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
С моей карты-злотовки за три дня пропало почти 100 злотых. На гарячей линии объяснили это тем что курс меняется. При чем тут курс? Если пропадает злотый а не гривна!!! Я всем буду говорить об этом Кредобанке как о самом ничтожном банке!!! Лучше пользоваться обычными денежными переводами!
Відповідь банку
19 жовтня 2017, 15:18
Добрий день! У якій валюті оформлено картку? Для перевірки інформації просимо у приватні повідомлення вказати Ваші ПІБ, дату та час дзвінка, а також номер телефону з якого Ви телефонували на інформаційну лінію.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
- Светлана Ноженко
- 22 жовтня 2017, 17:42
- #
Как мне объяснил сотрудник совершенно другого банка, с моей карты идет двойная конвертация. Сначала с польских злотых мастер кард конвертирует в евро, а потом конвертация происходит в гривне. И кредобанк здесь не при чем. В этом случае просто вступают в силу международные условия пользования картами мастер кард. Но, почему-то мне всех нюансов на горячей линии не сказали. Сказали только за курс. Вот так! Так что Кредобанк ничего у меня НЕ воровал.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися