Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дуже проблемний банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Firemind 3 вересня 2017, 15:47
Буквально з перших днів знайомства з банком почались проблеми:

1. Не працює послуга SMS-інформування про операції з рахунком. Заяву на сайті залишив, реакції — нуль.

2. Виконав переказ з картки на картку через KredoDirect. Операцію було відхилено без повідомлення причини. Співробітник банку не зміг пояснити ситуацію

3. При розмові з оператором, виявилось, що кодове слово, вказане мною в договорі не співпадає з тим, що співробітники банку бачать у себе в базі. На питання: «як так сталось?» мені дівчинка так спокійно відповіла: «так це через те, що оператор Вам в договорі вказала одне слово, а в базу даних — інше». Мабуть, це для банку в порядку речей. Тепер я не можу ні отримати інформації, ні виконати частину операцій, бо не знаю свого кодового слова.

Мені пропонують витратити витратити свій час і гроші, поїхати в відділення, щоб розібратись з цим кодовим словом. Я взагалі не розумію, чому я повинен їхати в відділення, якщо очевидно, що це внутрішня помилка банку? Хто мені компенсує час і гроші? У банку є копія мого договору. Нехай візьмуть з неї кодове слово і виправлять у себе в базі. В чому проблема?

Я вже мовчу про те, що список банкоматів неактуальний. В тих банкоматах, що ще працюють, немає грошей

Нікому не рекомендую зв'язуватись з цим банком. Пошукайте альтернативи
Кредобанк
Відповідь банку
4 вересня 2017, 10:04
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності, які виникли під час співпраці з «Кредобанком». Для проведення розслідування та вирішення проблем, а також покарання винних у даній ситуації повідомте будь ласка у приватні повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону.
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 вересня 2017, 11:05
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 04.09.2017).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.

Коментарі - 2

+
0
Ferrari  Александровск
Ferrari Александровск
4 вересня 2017, 0:31
#
Спасибо за инфо.
+
0
Kredobank
Ответ банка
Kredobank
22 вересня 2017, 11:04
#
Перевірку проведено, відповідь надано в особистих повідомленнях.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися