Курс валютв Кредобанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Всі курси банку |
Відділення Кредобанку: Кропивницький (Кіровоград), провул. Центральний, 1-А (за міською радою)
Адреса:
Кропивницький (Кіровоград), провул. Центральний, 1-А (за міською радою)
Телефон:
0 800 500-850
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:00), перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
29 грудня 2022, 13:49
Добрий день.
Просимо вибачення за спричинені незручності. Ми з'ясуємо чому виникло таке непорозуміння та вплинемо на те, щоб подібні ситуації не повторювались.
Просимо вибачення за спричинені незручності. Ми з'ясуємо чому виникло таке непорозуміння та вплинемо на те, щоб подібні ситуації не повторювались.
4.07.2022 пришёл забирать депозит, ранее заказав сумму по «горячей» линии.Прийдя в банк, узнаю, заказа у них нет, в Кропивницком.Звоню на линию, да, вы звонили, но чё-то заказ не отображается! Зачем такая «горячая» линия??! Скажите, что мы заказуем «под настроение», я б сходил в банк заказал.Предложили мне забирать деньги за 3 раза, в день можно не больше 50000грн. или всю сумму только послезавтра!!! Думал в наших банках бывает бардак, а вот в европейских порядок, ни в одном банке ещё такого не было, даже в военное время!
Коментарі (1)
Ответ банка
5 липня 2022, 10:43
Добрий день.
Перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування на інформаційній лінію банку. Ми проаналізуємо чому виникла описана Вами ситуація та результат повідомимо Вам у приватні повідомлення.
Перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування на інформаційній лінію банку. Ми проаналізуємо чому виникла описана Вами ситуація та результат повідомимо Вам у приватні повідомлення.
Жахливе, безвідповідальне та зневажливе ставлення спеціалістів відділення банку до клієнтів!!! У червні 2021 року достроково закривала споживчий кредит, отриманий у квітні 2018 року. Коли отримувала кредит, мене обслуговувала спеціаліст надзвичайно високого професійного рівня. На жаль, у 2020 році вона звільнилася. І з тих пір з працівниками даного банку постійно виникають проблеми. На моє прохання вказати суму до повного погашення, менеджером не вірно було вказано суму. На мою вимогу щодо закриття рахунку та надання довідки про закриття, мені вказали, що рахунок закривається автоматично, а такі довідки банк не видає. З 30.06.2021 я кожного дня прихожу до відділення і кожного разу менеджер говорить щось нове. Вчора (01.07.2021) банк повернув мені надлишково сплачені кошти (337 грн) при цьому ня не сплачувала за касове обслуговування. А сьогодні, коли знову прийшла до відділення банку щоб отримати довідку, менеджер сказала, що вчора повертаючи мені кошти не повернули мені 10 коп, які я маю отримати через касу, при цьому я мала сплатити за касове олбслуговування 20 грн. На моє прохання списати ці кошти в дохід банку, або провести інші операції, щоб їх не отримувати ччерез касу, менеджер відмовила. Отже, повертаючи мені 10 коп, банку я заплатила за касове обслуговування 20 грн. Прохання до керівництва банку ознайомити та навчити персонал етичній поведінці, а також щодо того, які довідки видаються, а які — ні. Ще одним важливим ньансом для мене є, те що відмовили у прийнятті заяви про відкликання згоди на обробку персональних даних. Прошу надати мені вмотивовану відповідь таким діям ваших працівників.
Написати коментар
Ответ банка
5 липня 2021, 16:09
Доброго дня!
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в нашому банку. Ми обов'язково проаналізуємо викладену інформацію та повідомимо Вас про результат розгляду у приватні повідомлення.
Дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування в нашому банку. Ми обов'язково проаналізуємо викладену інформацію та повідомимо Вас про результат розгляду у приватні повідомлення.
ну так… не понятно, нужен был кредит, оставили заявку на сайте, по телефону — одобрили даже больше чем просили, назначили встречу в банке, при визите в банк вообще отказ, неужели сразу по телефону нельзя было сказать правду, что бы не забирать время у людей
Написати коментар
Здравствуйте, банк не советую, предоставила все документы, своя недвижимость, в случае не погашения, кредитная история чистая, всего лишь было 20000грн, отказ по не понятным причинам, даже не перезвонили, потратила время, не рекомендую…
Коментарі (1)
В перший раз начебто не було гривні в касі, увага лише 4500 грн! І це в центральному і єдиному відділенні в області!!!
В другий, перераховуючи стопку по 200 гривень, відмазка була, що начебто під замовлення клієнта.
Додам, що курси на прийом, в ті дні були звичайні ринкові 9.07 та 8.98.
Питання, до чого наліпка на дверях про POWER BANKING, якщо в касі «відсутня» 4,5 тис. грн.
Відношення персоналу теж бажає кращого, не тільки до мене, а і до інших присутніх в залі!