Курс валютв Кредобанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.26 | 41.69 |
Всі курси банку |
Відділення Кредобанку: Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 67
Адреса:
Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 67
Телефон:
0 800 500-850
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Volkioseni
18 вересня 2024, 16:00
Обслуговувалась у відділенні на Незалежності в м.Івано-Франківськ. В кінці грудня 2023 року оформила преміальний пакет в менеджера Катерини. Кожен місяць за обслуговування даного пакету знімалась сума в 400 грн. В кінці квітня 2024 року звернулась до Катерини, що в Преміальному пакеті тимчасово (!!) не маю необхідності, потім оновлю, ми закрили преміальне обслуговування, залишили мені картки на майбутнє і я перейшла на самий звичайний пакет. Маю всі документи на руках. Сьогодні, 18.09.2024, мені дзвонить керівник відділення і говорить, що в мене заборгованість за обслуговування преміальної картки. На моє питання про те, чого пів року була тиша від банку керівник відповіла, що вона працює недавно, а Катерина вже не працює в них і це її помилка, що не повідомила відразу, що за частину квітня не сплачено обслуговування. Заходжу у додаток- ніякої заборгованості додаток не відображає, питаю, чому я сама не можу ніяк побачити свою заборгованість отримала відповідь, що це по старому рахунку, який був підтягнутий до преміальних карток і він в додатку не відображається (!!!). Організація самого банку мега кончена, я з таким не стикалась в жодному банку, щоб була скрита від очей клієнта заборгованість, яку я фізично позбавлена можливості побачити, пів року працівники банку сиділи тихо і от прокинулись. Жодних сповіщень на імейл чи якимось іншим чином я не отримувала. Добре, що хоч через пів року проінформували, а не втихушку до суду звернулись. Банк — дно. Ніколи в житті більше не буду з Вами працювати з такої організацієб, а я у Вас оплачувала преміальне обслуговування. Хай прибуток отримує інший банк з адекватною організацією роботи.
Написати коментар
Ответ банка
9 жовтня 2024, 10:51
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про обслуговування у відділенні вул. Незалежності, 67 у м. Івано-Франківськ та перепрошуємо за спричинені незручності.
Ми з’ясуємо всі обставини, що спричинили дану ситуацію та надамо Вам зворотній зв’язок.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про обслуговування у відділенні вул. Незалежності, 67 у м. Івано-Франківськ та перепрошуємо за спричинені незручності.
Ми з’ясуємо всі обставини, що спричинили дану ситуацію та надамо Вам зворотній зв’язок.
Мені клієнт помилково оплатив за консультацію в Кредобанк. Не знаю чи гроші взагалі прийшли. По телефону з горем вдається витягнути інформацію, що ніби коштів і нема. Зайти в клієнт банк не можу — застарів пароль. Відновити систему не можу, бо треба роздрукувати сертифікат і принести в банк. І це в 2022 році!!! Йти в банк.!!! Друкувати сертифікати!!! Технічна служба підказала встановити додаток. В додатку зареєструватися не можу, бо не приймає мій номер телефону, який не є Фінансовим. К**ва!!! цей телефон поставлений в анкеті клієнта ще в 2020р., але не є фінансовим! То чого тоді менеджер не зробив його фінансовим при першому зверненні клієнта? На гарячій лінії зробити номер телефону фінансовим не мають права. Знову кажуть треба йти у відділення.
Банк не прогресивний, хто звик до оперативності, як у Приваті чи Моно, в цьому банку нічого робити. Вони застряли десь в 2000х.
Коментарі (2)
Банк не прогресивний, хто звик до оперативності, як у Приваті чи Моно, в цьому банку нічого робити. Вони застряли десь в 2000х.
Ответ банка
31 січня 2022, 16:00
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв’язок стосовно дистанційного обслуговування. Повідомляємо, що Ваші зауваження доведено до відома профільних підрозділів банку.
Разом з тим, для відновлення доступу до системи дистанційного обслуговування та/або встановлення фінансового номера телефону Вам дійсно необхідно звернутись у будь-яке відділення АТ «КРЕДОБАНК».
Дякуємо за зворотний зв’язок стосовно дистанційного обслуговування. Повідомляємо, що Ваші зауваження доведено до відома профільних підрозділів банку.
Разом з тим, для відновлення доступу до системи дистанційного обслуговування та/або встановлення фінансового номера телефону Вам дійсно необхідно звернутись у будь-яке відділення АТ «КРЕДОБАНК».
Щоб вікрити рахунок в банку, мені потрібно було відкривати його в іншому місті та отримувати картку кур'єром (тай і тут не все просто). В Івано-Франківську це зробити майже не реально. В банку кілометрові черги, персонал працює надзвичайно повільно та дозволяє собі хамити!
Отримавши картку кур'єром, мені її не активували! Кур'єр їздив 3-4 дні кожного дня, брав копії документі, робив фото та все вічно чогось не вистачало!
Віділення в Івано-Франківську всі закриті, крім центрального! 1 відділення на ціле місто??!!!
Черга в центральному відділені аж до вулиці! В умовах карантину в черзі не дотримуються правил, всі дихають один одному в спину, штовхаються, хамлять!
Як виявилось рахунок онлайн мені досі не активували, 2 тижні вже як отримала картку!
Нікому не рекомендую цей банк, поваги до інших людей і до їхнього часу взагалі немає!!!
Написати коментар
Отримавши картку кур'єром, мені її не активували! Кур'єр їздив 3-4 дні кожного дня, брав копії документі, робив фото та все вічно чогось не вистачало!
Віділення в Івано-Франківську всі закриті, крім центрального! 1 відділення на ціле місто??!!!
Черга в центральному відділені аж до вулиці! В умовах карантину в черзі не дотримуються правил, всі дихають один одному в спину, штовхаються, хамлять!
Як виявилось рахунок онлайн мені досі не активували, 2 тижні вже як отримала картку!
Нікому не рекомендую цей банк, поваги до інших людей і до їхнього часу взагалі немає!!!