Банк перестав видавати готівку у валюті, говорить що не приїхали інкасатори. Замовити готівку тепер можна тільки аж за 3 дні. Змінив правила замовлення готівки і не повідомив клієнтів.
Обслуговування клієнтів з ВІП пакетом незадовільне. Один менеджер на відділення, в черзі багато людей.
Курс валютв Кредобанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Всі курси банку |
Відділення Кредобанку: Львів, вул. Перфецького, 2-А
Адреса:
Львів, вул. Перфецького, 2-А
Телефон:
0 800 500-850
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
27 квітня 2023, 15:58
Добрий день. Дуже шкода, що у Вас склалось негативне враження про роботу банку. Ми вже аналізуємо відгук та обов'язково надамо зворотний зв'язок щодо порушених Вами питань.
Ответ банка
16 лютого 2022, 17:47
Добрий день! Перепрошуємо за тимчасові незручності. Ми з'ясуємо усі деталі описаного у Вашому відгуку та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Прийшов до банкомату і почав знімати кошти з картки. Оскільки банкомат одразу всю суму не може видати, прийшлось знімати малими порціями по 20 000грн («Тож все для людей зроблено.» Нащо одразу видавати норм суму,! Хай людина мучиться знімати кошти малими порціями. Хай робить 100500 операцій щоб зняти гроші.)
Почав знімати кошти:
1) Перша операція = зняв 20 000грн. Немає ніякого смс повідомлення про зняття коштів, додаток не відображає що кошти були зняті.
2) Друга операція = зняв 20 000грн. Знову немає ніякого смс повідомлення про зняття коштів і додаток не відображає що кошти були зняті.
…
і так ще два рази знімав по 20 000грн.
Наголошую що жодних смс чи повідомлень в додатку не було.
Останній крок. Залишилось зняти 15 000грн. Вставляю картку, вводжу необхідну суму і натискаю «Зняти кошти». Появляється екран «У вас буде зняти 225грн комісі». Думаю «Ух нічосє». Починаю розуміти що, мабуть, за попередні зняття в мене теж знімали комісію. Закриваю додаток на телефоні і перезаходжу. Бачу що дійсно з мене вже зняли 800 грн комісії і це ППЦ.
Получилось що після першого разу зняття готівки, банк потихому знімав комісію і не повідомляв мене про це.
ПИТАННЯ = ЧОМУ???
ЧОМУ, на останню мою спробу зняття готівки банкомат мені повідомив що буде знімати комісію, всі попередні рази ні?
ЧОМУ, жодних смс сповіщень не надходить? (хоча на гарячій лінії мене запевняють що смс мені були надіслані)
ЧОМУ, додаток показує що з вас знімали кошти і з вас було стягнуто комісію аж наступного дня???
ЩО ЦЕ ЗА СЕРВІС? Все так зроблено, щоб з клієнта побільше комісій витягнути? ЧИ ЯК?
НЕ РЕКОМЕНДУЮ зв’язуватись з цим банком при такому сервісі. Просто, на рівному місці, з людини здерли майже 800 грн.