7.04 Звернувся дізнатись чому мене також обманули і сказали що для оплати візового центру потрібно обов’язково відкрити кредитну картку, без відкриття картки оплату не проведуть, менеджер Алла горайчук нагло почала брехати що ні до чого не змушувала ,і нічого не платила, ніякий візовий, відмовилась найти квитанцію і роздрукувати, тільки після дзвінка на гарячу, роздрукувала її.
Так само нагло в очі брехав керівник на рахунок оплати.і дозволяв говорити на повишених тонах, агресивно.
На цьому відділені систематично знущаються і обманюють людей.
Курс валютв Кредобанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Всі курси банку |
Відділення Кредобанку: Луцьк, пр-т Волі, 42
Адреса:
Луцьк, пр-т Волі, 42
Телефон:
0 800 500-850
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса 09:00-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
21 листопада 2024, 10:39
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо Вас у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані та деталі переказу (дата, отримувач-відправник).
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу Банку. Щоб проаналізувати ситуацію необхідна додаткова інформація від Вас. Просимо Вас у приватні повідомлення написати Ваші персональні дані та деталі переказу (дата, отримувач-відправник).
Банк чомусь відмовився провести розслідування скількох людей «менеджер «алла горайчук обдурила ОКРІМ мене.
Бо я так зрозумів потрібно буде повернути дуже багато грошей.
Відповів що тільки по мені провів розслідування і повернув кошти.А ЧОМУ ВІДМОВИВСЯ провести розслідування на рахунок інших людей, скількох вона ще так обдурила як і мене ,і взяла кошти?
Я просив про це.
Коментарі (9)
Бо я так зрозумів потрібно буде повернути дуже багато грошей.
Відповів що тільки по мені провів розслідування і повернув кошти.А ЧОМУ ВІДМОВИВСЯ провести розслідування на рахунок інших людей, скількох вона ще так обдурила як і мене ,і взяла кошти?
Я просив про це.
Викрив схему по якій банк заробляє гроші .і це не тільки в відділені в якому мене обдурили (банк відмовився провести розслідування, скільки людей вона ще обдурила окрім мене.
Працівники цього банку обманюють клієнтів, беручи кошти за перевипуск не працюючих карток (хоча по тарифах це безкоштовно)
Знайте що перевипуск картки, яка вийшла з ладу безкоштовний, а банк дурить людей і працівники відділення беруть за це гроші.
Тим самим банк заробляє кошти на вашій неуважності.
Скільки людей по всіх Україні банк так обдурив?
Коментарі (2)
Працівники цього банку обманюють клієнтів, беручи кошти за перевипуск не працюючих карток (хоча по тарифах це безкоштовно)
Знайте що перевипуск картки, яка вийшла з ладу безкоштовний, а банк дурить людей і працівники відділення беруть за це гроші.
Тим самим банк заробляє кошти на вашій неуважності.
Скільки людей по всіх Україні банк так обдурив?
Ответ банка
4 січня 2023, 18:04
Добрий день!
Банк не відмовлявся проводити розслідування щодо описаної Вами ситуації. Ми розглянули Ваше звернення та вжили заходів щоб подібні непорозуміння не повторювались.
Повторно наголошуємо, що перевипуск картки при пошкодженні є безкоштовним та картка замінюється зі старим терміном дії, а при зверненні у відділення Вам не робили перевипуску картки, а видали нову, тому комісія відповідала тарифам банку.
Банк не відмовлявся проводити розслідування щодо описаної Вами ситуації. Ми розглянули Ваше звернення та вжили заходів щоб подібні непорозуміння не повторювались.
Повторно наголошуємо, що перевипуск картки при пошкодженні є безкоштовним та картка замінюється зі старим терміном дії, а при зверненні у відділення Вам не робили перевипуску картки, а видали нову, тому комісія відповідала тарифам банку.
Пишу для тих хто робив перевипуск картки яка вийшла з ладу в данному відділені в місті Луцьк на проспекті волі 42.
Згідно тарифів перевипуск картки яка вийшла з ладу (перестав працювати чіп і тд) має бути безкоштовним, працівниця Алла Якобчук займається шахрайським діями і не діє згідно тарифів ,і бере оплату за перевипуск картки яка вийшла з ладу ,і привласнює кошти, тип самим дурить клієнтів на гроші, щоб розібратись в цьому. мені зайняло це 8 місяців ,і тільки через 8 місяців банк повернув мені кошти і признав що данна співробітниця обдурила мене.
Хто також натрапив на цю шахрайку яка вас обдурила, вимагайте гроші назад, бо згідно тарифу перевипуск безкоштовний
Коментарі (3)
Згідно тарифів перевипуск картки яка вийшла з ладу (перестав працювати чіп і тд) має бути безкоштовним, працівниця Алла Якобчук займається шахрайським діями і не діє згідно тарифів ,і бере оплату за перевипуск картки яка вийшла з ладу ,і привласнює кошти, тип самим дурить клієнтів на гроші, щоб розібратись в цьому. мені зайняло це 8 місяців ,і тільки через 8 місяців банк повернув мені кошти і признав що данна співробітниця обдурила мене.
Хто також натрапив на цю шахрайку яка вас обдурила, вимагайте гроші назад, бо згідно тарифу перевипуск безкоштовний
Ответ банка
27 грудня 2022, 15:20
Добрий день!
Ми вже аналізували описану Вами ситуацію та надавали Вам зворотний зв'язок. Зокрема, як ми уже повідомляли Вам в особисті повідомлення, перевипуск картки при пошкодженні є безкоштовним та картка замінюється зі старим терміном дії.
Однак, Вам у відділенні видали нову картку з новим терміном дії. Саме тому, згідно тарифів, Ви заплатили комісію. Тобто, комісію Ви сплатили за нову картку, а не за перевипуск старої.
Тому, Ваше твердження про шахрайські дії з боку менеджера відділення не відповідає дійсності.
Разом з тим, ми не заперечуємо, що менеджер допустила помилку не перевипустивши Вам стару картку, а видала нову. Тому, протягом місяця з того моменту як Ви звернулись до банку із цією проблемою, Вам було повернуто 100 грн.
Ми вже аналізували описану Вами ситуацію та надавали Вам зворотний зв'язок. Зокрема, як ми уже повідомляли Вам в особисті повідомлення, перевипуск картки при пошкодженні є безкоштовним та картка замінюється зі старим терміном дії.
Однак, Вам у відділенні видали нову картку з новим терміном дії. Саме тому, згідно тарифів, Ви заплатили комісію. Тобто, комісію Ви сплатили за нову картку, а не за перевипуск старої.
Тому, Ваше твердження про шахрайські дії з боку менеджера відділення не відповідає дійсності.
Разом з тим, ми не заперечуємо, що менеджер допустила помилку не перевипустивши Вам стару картку, а видала нову. Тому, протягом місяця з того моменту як Ви звернулись до банку із цією проблемою, Вам було повернуто 100 грн.
«Добрий день!
Ми проаналізуємо інформацію, яку Ви виклали у відгуку та особистих повідомленнях, та обов’язково надамо зворотний зв’язок.»
Так і не отримав зворотний зв’язок
В відділенні фіксували, на гарячій фіксували, через Мінфін фіксували, НО за 2 місяці так і не отримав пояснення, що то був за кредит на мене відкритий строком аж на 50 років
Написати коментар
Ми проаналізуємо інформацію, яку Ви виклали у відгуку та особистих повідомленнях, та обов’язково надамо зворотний зв’язок.»
Так і не отримав зворотний зв’язок
В відділенні фіксували, на гарячій фіксували, через Мінфін фіксували, НО за 2 місяці так і не отримав пояснення, що то був за кредит на мене відкритий строком аж на 50 років
Ответ банка
18 квітня 2022, 17:54
Добрий день!
На Ваш відгук від 26.02.2022 р. ми надали Вам відповідь 03.03.2022 р. у приватні повідомлення та Ви підтвердили вирішення проблеми. Що стосується Вашого відгуку від 02.04.2022 р., то аналіз ще не завершено. Постараємось прискорити його та якнайшвидше надати Вам відповідь. Дякуємо за розуміння.
На Ваш відгук від 26.02.2022 р. ми надали Вам відповідь 03.03.2022 р. у приватні повідомлення та Ви підтвердили вирішення проблеми. Що стосується Вашого відгуку від 02.04.2022 р., то аналіз ще не завершено. Постараємось прискорити його та якнайшвидше надати Вам відповідь. Дякуємо за розуміння.
Гроші повертають з відсотками, але якщо у вас депозит більше 50 000 — вам доведеться замовляти готівку заздалегіть, і стикнутись з певними незручностями…
В моєму випадку: замовив в неділю, через гарячу лінію, прийняли аж на четверг! В четверг не зміг приїхати, в пятницю — вже не дали. Довелось в банк їздити три дні, щоб за три рази вибрати суму грошей. За раз без замовлення дають до 50 000. Окрім того просив відкрити рахунок без плати за обслуговування. Всерівно знімали гроші за обслуговування рахунку. І ситуація зі зняттям грошей за обслуговування рахунку повторилась вдруге. Два рази розміщував в цьому банку депозити. Обидва рази мав незручності при знятті готівки та зняття грошей за обслуговування рахунку. Від сервісу складається враження якоїсь застарілої системи. Не подобається.
Написати коментар
В моєму випадку: замовив в неділю, через гарячу лінію, прийняли аж на четверг! В четверг не зміг приїхати, в пятницю — вже не дали. Довелось в банк їздити три дні, щоб за три рази вибрати суму грошей. За раз без замовлення дають до 50 000. Окрім того просив відкрити рахунок без плати за обслуговування. Всерівно знімали гроші за обслуговування рахунку. І ситуація зі зняттям грошей за обслуговування рахунку повторилась вдруге. Два рази розміщував в цьому банку депозити. Обидва рази мав незручності при знятті готівки та зняття грошей за обслуговування рахунку. Від сервісу складається враження якоїсь застарілої системи. Не подобається.
Перший депозит відкривав рік тому. Після закінчення терміну була не зручність зі зняттям готівки. Щоб зняти понад 50 000 — потрібно замовляти готівку за 2 робочих дні. Довелось їздити три рази, щоб забрати всі гроші. Бо це всерівно тих самих 2 наступних дні. Дивно, що готівки без замовлення не дають навіть в центральному відділенні. Ну але то не саме страшне, такі правила в багатьох банках…
Перевів всі кошти в інший банк, але оскільки там зараз не піднімають відсоток по депозиту, знову вирішив скористатись кредобанком, і розмістити частину своїх коштів тут. На минулому тижні вдруге відкрив депозит в цьому банку. Після внесення готівки на поточний рахунок касир мені повідомила, що з мене утримано 40 грн боргу!!! Що мене дуже здивувало, бо після зняття готівки першого депозиту ніякого боргу не мав. Менеджер пояснила, що це за обслуговування рахунку. Але при відкритті поточного рахунку минулого року я просив рахунок без плати за обслуговування. Виявляється банк змінив тарифи при цьому не сповістивши мене навіть хоча б елементарним смс повідомленням. Мало того, для переведення на новий поточний рахунок з мене зняли 60 грн за перехід!!! Обурений! 100 грн зняли за послуги яких я не потребував. Банку настільки не цікаві вкладники депозитів з сумами понад 100 000, що він навіть не може відкрити поточний рахунок, без плати за обслуговування?
Шановні представники банку, Вам на замітку, в центральному відділенні альфабанку мені видали 110 000 готівки без попереднього замовлення, і про всі нововведення, за час користування, інформували смс або в мобільний додаток. Після закінчення терміну я закрию рахунок, і надалі мабуть не захочу з вами співпрацювати.(( А альфі напишу позитивний відгук.
Написати коментар
Перевів всі кошти в інший банк, але оскільки там зараз не піднімають відсоток по депозиту, знову вирішив скористатись кредобанком, і розмістити частину своїх коштів тут. На минулому тижні вдруге відкрив депозит в цьому банку. Після внесення готівки на поточний рахунок касир мені повідомила, що з мене утримано 40 грн боргу!!! Що мене дуже здивувало, бо після зняття готівки першого депозиту ніякого боргу не мав. Менеджер пояснила, що це за обслуговування рахунку. Але при відкритті поточного рахунку минулого року я просив рахунок без плати за обслуговування. Виявляється банк змінив тарифи при цьому не сповістивши мене навіть хоча б елементарним смс повідомленням. Мало того, для переведення на новий поточний рахунок з мене зняли 60 грн за перехід!!! Обурений! 100 грн зняли за послуги яких я не потребував. Банку настільки не цікаві вкладники депозитів з сумами понад 100 000, що він навіть не може відкрити поточний рахунок, без плати за обслуговування?
Шановні представники банку, Вам на замітку, в центральному відділенні альфабанку мені видали 110 000 готівки без попереднього замовлення, і про всі нововведення, за час користування, інформували смс або в мобільний додаток. Після закінчення терміну я закрию рахунок, і надалі мабуть не захочу з вами співпрацювати.(( А альфі напишу позитивний відгук.
Працівники цього від-я, скажем так, дуже не вічливі(як рядові працівники так і керівництво).Через не компетентність касира-неправильно написала моє прізвище в квитанції про оплату, в мене виникло дуже багато проблем: не рахуючи фінансів і моїх затрачених сил я втратив більше 4-ох місяців часу на видкриття візи.На моє зауваження мене мало не послали… НЕОСВІДЧЕНІ ХАМИ!!!
Написати коментар
Ответ банка
10 червня 2016, 9:33
Доброго дня, дякуємо за Ваше звернення. Нагадуємо, що всі фінансові документи та операції мають перевірятися клієнтом, не відходячи від каси – тільки тоді є можливість виправити всі помилки. У Вашій конкретній ситуації Ви мали перевірити правильність заповнення Ваших даних у квитанції перед тим, як поставили на ній свій підпис. Щодо некоректної поведінки працівників Банку просимо Вас повідомити дані про себе, дату і час проведення операції, по можливості, з ким конкретно спілкувались, на електронну адресу pr@kredobank.com.ua. Ми проведемо перевірку, і винні будуть покарані.
Обіцяють кожного дня що гроші будуть зараховані на протязі робочого дня, по факту нічого немає, грошей як не було так і немає, конкретної відповіді стосовно коштів я так і не почув.
Не зв’язуйтесь з кредобанком якщо не хочете втратити свої кошти.