Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Кредобанку: Біла Церква, вул. Таращанська, 191-А, прим. 1

Адреса:
Київська область, Біла Церква, вул. Таращанська, 191-А, прим. 1
Телефон:
0 800 500-850
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
7 травня 2024, 15:08
Добрий день. Настала пора і мені розповісти про свою неприємну історію із цим банківським закладом, клієнтом якого я був останні 12 років. В один прекрасний день я не зміг зайти в додаток банку. Я відразу зателефонував на гарячу лінії. Оператор подивилася в системі і відповіла, що доступ в додаток та веб версію заблоковано банком, але сьогодні-завтра вам зателефонують і все вирішиться. Через годину мене набрала інша співробітниця банку і повідомила, що доступ заблоковано на постійній основі. Глава 6 п. 3. 24. пункти — всі (по якому конкретно блок не може назвати по їхнім внутрішнім правилам). На моє питання як мені перерахувати кошти з поточних рахунків на карткові, щоб мати змогу купувати чи знімати кошти з банкомату, мені відповіли, щоб я приїжджав у відділення і робив усі маніпуляції через них: перекази, зняття, переказ з рахунку поточного на картковий … (я майже всі кошти тримаю на поточних, а необхідні суми переказую на карткові, коли планую покупки чи зняття). Відділення цього банку з польським капіталом у моєму місці проживання не має. Потрібно їхати в інше місто, щоб зробити те, що можна зробити дистанційно за хвилину в інших банках. А якщо людині потрібні терміново її власні кошти, банк це не хвилює? Я наполегливо рекомендую усім діючим та потенційним клієнтам подумати чи варто мати діло з таким банком перш ніж відкривати там рахунок. Особливо тим людям, які є клієнтами банку та через війну змушені покинути свої домівки і виїхати за кордон (вам рекомендую або вивести чи зняти усі кошти, або у крайньому випадку тримати на картках, щоб була змога зняти гроші в банкоматі чи робити покупки). Відкривайте рахунки та користуйтесь послугами в інших, орієнтовних на клієнта українських банках. Наразі вибір є.
Коментарі (2)
Ответ банка
Кредобанк
Kredobank
9 травня 2024, 16:14
Добрий день.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, однак, звертаємо увагу, що керуючись Публічними правилами, з якими клієнт погоджується при укладенні договору, Банк справді має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ клієнта до онлайн-банкінгу. Зокрема, у випадках:
— надання клієнтом банку будь-якої недостовірної інформації;
— втрати або компрометації простого ЕП клієнта;
— втрати мобільного пристрою, на якому був встановлений мобільний застосунок;
— втручання у роботу системи клієнта або третіх осіб;
— невиконання клієнтом вимог цих правил;
— за бажанням клієнта — на підставі письмового звернення клієнта або, якщо це передбачено функціональними можливостями системи – вчиненням клієнтом відповідних дій у системі з метою добровільного блокування клієнтом можливості його подальшого доступу до системи;
— в інших випадках, передбачених Законодавством та цими Правилами.
4
3 жовтня 2023, 18:51
Замовив, дочекався що карти прийшли в банк.
Сьогодні забираємо обидві карти.
І, як каже співробітниця банку, йдемо в банкомат дивитися баланс та міняти пін.
Основна картка працює — все норм.
Додаткова картка — ні, навіть баланс не можна подивитися.
Повертаємося в відділення, як каже співробітниця, дзвоню в саппорт.
Описую ситуацію — щось перевіряють та кажуть піти в інший банкомат, спробувати перевірити картку там. Якщо не працює — перевипускати нову карту

Йдемо 20 метрів в іншій банкомат
Така сама історія.
Повертаємося в відділення.
Кажемо картка не працює нехай перевипускають додаткову карту.
Співробітниця хвілин 10 клацає по клавішам.
Каже що все ок, можете йти — тепер чекати ще 10 днів щоб отримати іменну картку.
Відповідаю що ок — давайте ви зніщите непрацюючу і ми пішли.

Їду за кермом в авто — передзвонює та сама співробітниця банку і каже
«Щоб я смогла зробити нову додаткову картку треба щоб ви активували додаткову картку в додатку в телефоні»

Вибачте але якого хрена?:
1) ви відправляете людей в банкомат, якщо є додаток в телефоні в якому все можна
2) Не задаєте уточнюючих питань — чи то основна картка, чи додаткова (хоча я сказав що то картка дружини)

Виглядає так, що треба було активувати додаткову картку в телефонному додатку (або онлайн), про що ані співробітниця банку ані телефонна підтримка не здогадалася сказати.

Відчуття некомпетентності консультантів в банку та на онлайн підтримці.

Вибачте, але якого хрена ми перевипускаємо цю карту і знов чекаємо 10 днів?
Будь ласка навчіть добре консультантів працювати в відділенні та в кол центрі.
Дякую та сподіваюсь хтось це прочитає та зробить
відчуття радянсько союзу — ти біжи, і ти дзвони. Куди подівся сервіс?

Співробітниця банку
1) не повинна відправляти людей до банкомату (якщо картка активна, то вона всюді працює і можна змінити пін і таке інше у додатку в телефоні або на сайті)
2) повинна самостійно телефонувати та з’ясовувати з сапортом всі нюанси, якщо вона щось не знає — але ж для цього повинен буті компетентний саппорт
сама дзвонити в саппорт та все з’ясовувати
3) сапорт перед наданням поради мабуть повинен з’ясовувати більше деталей та просто запропонувати активувати картку
Дякую за увагу
Написати коментар
Ответ банка
Кредобанк
12 жовтня 2023, 11:48
Добрий день! Ми аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо відповідь.
без оцінки
2 жовтня 2015, 21:24
Я працюю головним бухгалтером, наше підприємство одне із перших клієнтів «кредобанку». Личак Олена Федорівна- найцінніший працівник, це людина-на, якій тримається багато різноманітних операцій, які вона чітко знає і виконує, завжди йде на зустріч клієнтам банку, допомагає. Це правда. Вчора я дізналас, що хочуть іі звільнити. Це не справедливо. Прошу не звільняти цю людину, так як багато клієнті (моїх знайомих) відмовляться від продукції вашого банку, я також. ПРОШУ ПРИЙНЯТИ МІРИ!
Написати коментар
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відділення та банкомати Кредобанку в Білій Церкві 🏦 / Відділення Кредобанк: вул. Таращанська, 191-А, прим. 1, Біла Церква
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Кредобанку за адресою Біла Церква, вул. Таращанська, 191-А, прим. 1. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Кредобанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Кредобанку розташованому за адресою  Біла Церква, вул. Таращанська, 191-А, прим. 1- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.