Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitek20 3 листопада 2022, 21:59
IZI bank, як і Sportbank шахраї одної контори — таскомбанк.
Заблокували рахунок з коштами без яких небудь пояснень. Я звернувся до підтримки, щоб розблокувати, але мені сказали, що триває перевірка за підозрілі операції. На питання які саме операції — не відповіли. Я готовий надати будь яку інформацію стосовно переказів, пришвидшити розблокування, але банк у цьому не зацікавлений. Вони просто блокують і все. Може колись, коли їм забажається, то вони і звернуться до мене за додатковою інформацією, а протягом невідомого часу мої кошти будуть заблоковані без будь-якої можливості розблокування.
Тому закривайте картки ціх банків (izi та sport) і ніколи з ними не майте справу, якщо не бажаєте втратити свої кошти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MrMan 23 жовтня 2022, 21:36
Додаток досі не працює.
mvi06 21 жовтня 2022, 11:43
Оновив додаток ізі. Після цього він перестав працювати. Таке вже два дні. Для чого випускати таке оновлення що не працює та створює проблеми клієнтам. Хоч би вже виклади на плеймаркеті стару версію, якщо не в силах виправити нову. Це показник відношення до клієнта. Ще не один банк собі такого не дозволяв.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
umberttta 20 жовтня 2022, 14:26
Я все розумію, в країні війна, і гроші треба економити. Однак можна якось війти у положення і НЕ забирати у клієнтів кредитний ліміт!!! Я ні разу не виходила за рамки грейс періоду, не розумію причину скасування ліміту. Дуже розчарований
qconnect 13 жовтня 2022, 18:12
По реферальной программе не начисляют бонус, лепят горбатого утверждая, что никто по ссылке не переходил
Євгеній Сажин 13 жовтня 2022, 11:29
IZI bank, як і Sportbank шахраї одної контори — таскомбанк.
Заблокували рахунок з коштами без яких небудь пояснень. Я звернувся до підтримки, щоб розблокувати, але мені сказали, що триває перевірка за підозрілі операції. На питання які саме операції — не відповіли. Я готовий надати будь яку інформацію стосовно переказів, пришвидшити розблокування, але банк у цьому не зацікавлений. Вони просто блокують і все. Може колись, коли їм забажається, то вони і звернуться до мене за додатковою інформацією, а протягом невідомого часу мої кошти будуть заблоковані без будь-якої можливості розблокування.
Тому закривайте картки ціх банків (izi та sport) і ніколи з ними не майте справу, якщо не бажаєте втратити свої кошти.
Зарегестрировался в изибанк. Пользовался месяц, вопросов не было.

После этого на мою долларовую карту поступило 800$. Я написал в месенжер и сказали что сделают заявку что бы я их забрал в Таскомбанке. (На вопрос когда примерно, ничего не ответили. Как только-так сразу. Что уже очень не удобно)

Три недели я ждал и это не дало никакого результата. Ситуация разная может быть, вошёл в положение. Сказал что бы выдали эту сумму в гривнах, просто посчитали по курсу таскомбанка. И вот уже неделю мне не дали ответ, когда я смогу забрать свои деньги. Говорят «ждём ответ отделений». На весь огромный город, в течении недели, мне не могут выдать 30.000 грн. Это что за цирк? И какого ответа они ждут, если отделения работают, связи напрямую нету? Или они письма пишут голубями?
yuriykisil 1 жовтня 2022, 9:06
Всі, хто пишуть негативні відгуки, мабуть ніколи банком не користувались. Я користуюсь постійно майже два роки, то проблем немає і служба підтримки завжди відповідає нормально.
звертаюсь до банку вже пів року з проханням змінити телефон, так як старий номер втрачено, і хто знає знайшов його хтось або навмисно викрали, і кожного разу одне і те саме напишіть в субботу щоб записатись на данну процедуру, з квітня місяця мене годують суботами неділями і понеділками
Andriann 26 вересня 2022, 19:22
Тримав два роки в Izibank доларовий депозит, який закінчився в середині вересня. Забрати його неможливо, оскільки в касах Таскомбанку гроші відсутні. На запитання, а коли будуть долари в касі щоб забрати — минулого тижня сказали звернутись через тиждень, а зараз просто, відфутболюють — кажуть доларів нема і невідомо коли будуть. Служба підтримки займається не підтримкою, а окозамилюванням.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Flow123321 13 вересня 2022, 21:58
Ужасный банк. Перевести туда свои средства, равносильно выкинуть в мусорку! Служба поддержки не отвечает ни на один вопрос. Ничего не делают вообще. Безосновательно блокируют и не дают переводить собственные средства на счёте. Не предоставлено никаких документов/решений, для подтверждения правомерности действий (блокировка счетов, предоставление услуг и пр.) в отношении клиентов.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 вересня 2022, 17:35
Отзыв не засчитан (на 16.09.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Neima 5 вересня 2022, 16:50
Оплачивала через личный кабинетэлектроэнергию, указала не ту сумму. Позвонила на гарячую линию, попросила помощь. Консультант посоветовала, оставить заявку на отзыв платежа. Я забыла кодовое слово, но и тут мне помогли. Видимо платеж ещё не прошкл, поэтому его быстро отменили и вернули на счет. Огромная благодарность банку, за оперативное решение проблемы.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Марія Бурлакова 25 серпня 2022, 13:57
Потрапила на шахраїв на блаблакар.
Переказала кошти на рахунок Ізібанку.
Повідомила одразу ізібанк, просила повернути мені кошти.
Ізібанк відмовив
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gonv3 22 серпня 2022, 17:27
Еще в апреле истек срок действия карты. Позвонил в центр, чтобы перевыпустить, но заявку не приняли, сказали что карты сейчас не перевыпускают. Прошло 3 месяца, но заявка опять отклонена.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вячеслав Фількорн 16 серпня 2022, 0:26
зручно, чесно, прозоро -так держать і банк буде скоро в лідерах
rdjt 9 серпня 2022, 19:36
14.06.22 звернувся в Viber чат для закриття рахунку, для вирішення питання в чат приєдналася оператор Ольга, після декількох питань про персональні данні я отримав заяву яку потрібно надрукувати, поставити дату і підпис, потім відсканувати і відправити знову в чат (одразу видно, мобільній банк, зручність на вищому рівні). Через пів години надіслав в чат підписану заяву, тоді вже у відповідь на надіслану заяву приєдналась оператор Анастасія, більше ніяких повідомлень не було. Строк закриття рахунку в заяві вказаний 45 днів, сьогодні 09.08.22, тобто строк вже давно минув, мій рахунок все ще відкритий. Після звернення в чат сьогодні отримав відповідь «вашу заяву тоді не зафіксували, у нас вона не відображається», але ж оператор приєднується до чату тільки після отриманого повідомлення, як це і зробила Анастасія коли я надіслав заяву 14.06.22. По факту заява була надіслана, оператор приєднався і не зафіксував її, чи по своїй ініціативі, чи у них така методичка — мені не відомо. Сьогодні я знову повинен був провести маніпуляції з друком і сканом заяви та проставити актуальну дату. Сподіваюся 90 днів в сумі на закриття рахунку це достатній строк і банк впорається цього разу. Ні в одному банку не було таких проблем з закриттям рахунку. Моно котики — топ, ізі — зовсім не ізі.
Frezya 1 серпня 2022, 10:43
Уже 3 месяца пытаюсь снять валюту с валютной карты.
Отправляют для снятия в отделения ТАС банка, а том говорят, что «валюта у нас есть, номы вам ее не отдадим, мы собираем ее для выдачи депозитов своим клиентам», а я тогда чей клиент? Ничей по ходу, или как?
Поддержка отстой, кучу раз писал в вайбер — в ответ: мы уточним, есть ли у них валюта и напишем", до сих пор пишут. 10 раз звонил — ответ тот же, мы вам перезвоним — тоже до сих пор звонят. Пытаюсь получить контакты руководителя службы поддержки — что бы как-то решить вопрос и оставить жалобу — говорят обратитесь в службу поддержки, что бы пожаловаться на службу поддержки — отличный план.

Не связывайтесь с этой шарагой. Деньги положить туда можно, а вытащить уже нет.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volodymyr Dozirtsiv 30 липня 2022, 15:49
купляли машини для ЗСУ в травні і знімали готівку в Ротердамі. вечером сів переглянути який банк дав кращий курс з урахуванням комісій.
(спойлер — виявився Восток Власний рахунок).
По ізібанку виявив що суми в додатку не співпадають з залишком. почав виясняти з підтримкою і вони прислали виписку. Виявилось, що в додатку некоректні цифри. Це пояснили що курс при блокуванні і при списанні може відрізнятись. Але списання ж було миттєве… це питання так і залишилось відкритим через 2 місяці.

Найбільше з виписки мене зацікавила комісія: в додатку вона була кратна 5 копійок, а у виписці різні цифри. Почав виясняти за комісію і виявив, що ні в тарифах на сайті (версія від 05−05−2022), ні у мобільному додатку тарифу за зняття готівки закордоном за власні кошти немає. є тільки такий тариф за кредитні кошти.

написав в підтримку і був культурно відправлений подалі — ми списали згідно діючих тарифів в базі даних банку. інформація на сайті скоро буде оновлена.
але ж по договору тарифи мають списуватись згідно сайту…
зареєструвати заявку підтримка відмовилась.

написав звернення в таскомбанк за цю ситуацію. приходить відповідь з текстом — комісію було списано згідно діючих тарифів на сайті від 05−05−2022 (відповідь була надана на початку червня). перевіряю тарифи на сайті в день отримання відповіді і вуаля — ізібанк оновив заднім числом тарифи на сайті і додав рядок з тарифом на готівку закордоном за свої кошти.
моє щастя що підтримка підтверджувала відсутність комісії в тарифах на сайті в день проведення операції+ я робив роздруківку в пдф тарифів з сайту і скріншот з моб.додатку.

довелось написати звернення в НБУ і в той ж день повторне звернення в ТАС. через тиждень прийшло повідомлення від підтримки що комісію повертають. ще через тиждень НБУ прислав відповідь досить мутну з текстом що тарифи на сайті підмінили випадково, але комісія була вказана в моб додатку у тарифах (знову тас набрехав НБУ).
але на вимогу НБУ ТАС вернув кошти біля 1800 грн (вони пішли зразу в повернись живим).

ТАС ж вирішив не відповідати на повторне звернення — впали на мороз що звернення треба було писати на пошту ізібанк, а не ТАС. Відповідь була надана через 40 днів.
Знову та сама вода, що і у відповіді від НБУ — помилка співробітника з тарифами на сайті блаблабла.
Але станом на 30.07.2022 на сайті досі відображається підкоригована версія тарифів від 05.05.2022. Доведеться написати ще одне звернення, щоб вернули коректну версію.

Ще з мінусів обслуговування ізібанк. Згідно з Законом України «Про платіжні системи та переказ грошей» банк повинен попереджувати своїх клієнтів про зміни тарифів щонайменше за 30 днів до дати запровадження нових тарифів. В ізібанк тарифи змінюють за добу навіть і вони роблять вид, що це норма.
Сповіщення про зміну тарифу на зняття готівки закордоном за власні кошти було в додатку на початку червня і це внесли в тарифи, які діяли з наступного дня

картку таки вдалось закрити згідно заяви, підписаної ецп. до цього відмовлялись приймати таку заяву чи закривати рахунки у відділенні ТАСКОМБАНК. тільки роздрукована заява від підтримки з підписом.
enchemp 25 липня 2022, 16:34
При черговому вході в додаток, я ввійти не зміг, бо був закритий доступ. Передзвонив на гарячу лінію, ті — - ваш рахунок закритий, ви підозрюютесь в махінаціях, про залишок на рахунку і як його повернути пишіть у чат. Написав у чат… Ті… Дослівно — — залишок коштів можете переказати на інший рахунок в іншому банку, заповнивши відповідну заяву, або ж залишити на користь банку… Я їм — — що, я маю подарувати свої кошти банку? Надайте мені інформацію про залишок і форму заяви… Вони мені — - на жаль інформацію про баланс коштів служба підтримки не надає у цілях безпеки наших клієнтів…
Ось таке замкнене коло… Тішить тільки одне, що по пам’яті на рахунку небагато коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
acmujal 21 липня 2022, 13:10
Оформлював кредитний ліміт на картці, дуже швидко все одобрили. Якшо вчасно класти гроші на картку, все буде добре, ніяких процентів і комісій.

Курс валют в izibank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1007 41.4513
EUR 43.35 44.0906
Всі курси банку

Курс валют в izibank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1007 41.4513
EUR 43.35 44.0906
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝