×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в izibank
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.2 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.5 |
Всі курси банку |
Не могу получить карту
Коментарі (1)
зручно,прозоро,чесно
Написати коментар
Проігнорували заяву на закриття рахунку
Коментарі (1)
Деньги положить туда можно, а вытащить уже нет.
Отправляют для снятия в отделения ТАС банка, а том говорят, что «валюта у нас есть, номы вам ее не отдадим, мы собираем ее для выдачи депозитов своим клиентам», а я тогда чей клиент? Ничей по ходу, или как?
Поддержка отстой, кучу раз писал в вайбер — в ответ: мы уточним, есть ли у них валюта и напишем", до сих пор пишут. 10 раз звонил — ответ тот же, мы вам перезвоним — тоже до сих пор звонят. Пытаюсь получить контакты руководителя службы поддержки — что бы как-то решить вопрос и оставить жалобу — говорят обратитесь в службу поддержки, что бы пожаловаться на службу поддержки — отличный план.
Не связывайтесь с этой шарагой. Деньги положить туда можно, а вытащить уже нет.
Коментарі (3)
не необанк, а совок від ТАС
(спойлер — виявився Восток Власний рахунок).
По ізібанку виявив що суми в додатку не співпадають з залишком. почав виясняти з підтримкою і вони прислали виписку. Виявилось, що в додатку некоректні цифри. Це пояснили що курс при блокуванні і при списанні може відрізнятись. Але списання ж було миттєве… це питання так і залишилось відкритим через 2 місяці.
Найбільше з виписки мене зацікавила комісія: в додатку вона була кратна 5 копійок, а у виписці різні цифри. Почав виясняти за комісію і виявив, що ні в тарифах на сайті (версія від 05−05−2022), ні у мобільному додатку тарифу за зняття готівки закордоном за власні кошти немає. є тільки такий тариф за кредитні кошти.
написав в підтримку і був культурно відправлений подалі — ми списали згідно діючих тарифів в базі даних банку. інформація на сайті скоро буде оновлена.
але ж по договору тарифи мають списуватись згідно сайту…
зареєструвати заявку підтримка відмовилась.
написав звернення в таскомбанк за цю ситуацію. приходить відповідь з текстом — комісію було списано згідно діючих тарифів на сайті від 05−05−2022 (відповідь була надана на початку червня). перевіряю тарифи на сайті в день отримання відповіді і вуаля — ізібанк оновив заднім числом тарифи на сайті і додав рядок з тарифом на готівку закордоном за свої кошти.
моє щастя що підтримка підтверджувала відсутність комісії в тарифах на сайті в день проведення операції+ я робив роздруківку в пдф тарифів з сайту і скріншот з моб.додатку.
довелось написати звернення в НБУ і в той ж день повторне звернення в ТАС. через тиждень прийшло повідомлення від підтримки що комісію повертають. ще через тиждень НБУ прислав відповідь досить мутну з текстом що тарифи на сайті підмінили випадково, але комісія була вказана в моб додатку у тарифах (знову тас набрехав НБУ).
але на вимогу НБУ ТАС вернув кошти біля 1800 грн (вони пішли зразу в повернись живим).
ТАС ж вирішив не відповідати на повторне звернення — впали на мороз що звернення треба було писати на пошту ізібанк, а не ТАС. Відповідь була надана через 40 днів.
Знову та сама вода, що і у відповіді від НБУ — помилка співробітника з тарифами на сайті блаблабла.
Але станом на 30.07.2022 на сайті досі відображається підкоригована версія тарифів від 05.05.2022. Доведеться написати ще одне звернення, щоб вернули коректну версію.
Ще з мінусів обслуговування ізібанк. Згідно з Законом України «Про платіжні системи та переказ грошей» банк повинен попереджувати своїх клієнтів про зміни тарифів щонайменше за 30 днів до дати запровадження нових тарифів. В ізібанк тарифи змінюють за добу навіть і вони роблять вид, що це норма.
Сповіщення про зміну тарифу на зняття готівки закордоном за власні кошти було в додатку на початку червня і це внесли в тарифи, які діяли з наступного дня
картку таки вдалось закрити згідно заяви, підписаної ецп. до цього відмовлялись приймати таку заяву чи закривати рахунки у відділенні ТАСКОМБАНК. тільки роздрукована заява від підтримки з підписом.
Коментарі (5)
Тікайте від них
Ось таке замкнене коло… Тішить тільки одне, що по пам’яті на рахунку небагато коштів.
Коментарі (1)
Дуже швидко все одобрили
Написати коментар
Банки Тигипко скоро могут обанкротиться
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Пока отложим оранжевую карту
Коментарі (1)
НЕ ВЕДИТЕСЬ НА ЭТО Г
Коментарі (1)
Оператор не надав нормальної відповіді, ще й грубо спілкується
1.Моє питання було про ліміти банк їх змінив на 20 000 хоча по НБУ ліміт 50 000 на зняття в АТМ, Оператор, нормально не зміг надати інформацію де саме в ДКБО банку це вказано (не вірно вказав сторінку і пункт)
2. Грубо відповів про те що я маю сам все перечитувати «рекомендую перечитувати постанови, а після вже писати в банк»
3. Поки я шукав Інфо в ДКБО (по не вірно наданій інформації) 1 хвилину… оператор Максим написав «Гарної ночі» і потім сам без мого закриття чату написав «на жаль, зараз всі оператори зайняті, потрібно зачекати» і далі взагалі не відповідає.
Це для вас нормальне обслуговування?
Ігнорувати клієнта ще й не надавати нормальної відповіді…
Дякую, дуже допомогли 👎
Написати коментар
Дуже задоволений мобільним застосунком
Написати коментар
почти каждый день звонки
Коментарі (3)
Регулярные беспричинные звонки
Чаша терпения переполнилась сегодня. Начало диалога:
Оператор: «Всё таки Александр Викторович?»
Я:«Да, это я. А почему всё-таки? Я вроде бы этого никогда не отрицал"
Оператор: «Платёж обязательный вносить будете?»
Я: «Так он же в конце месяца, а сейчас 15-е июня.»
Оператор: «Срок платежа 30 июня»
Я:« У меня никогда не было просрочек, я всегда платил вовремя. Когда приблизится дата, тогда внесу платёж»
Оператор:« Значит, вы обязуетесь оплатить вовремя?»
Я: «Ну естественно!»
На этом очередной странный и неприятный диалог закончился. Почувствовал себя виновным, хотя непонятно в чём.
Добавлю, что эти звонки и допросы происходят ежемесячно. Страшно себе представить, что произошло бы, если бы я хотя бы на один день задержал платёж. Наверное, банк меня бы застрелил или упёк в тюрьму.
При первой же возможности погашу использованный кредитный лимит во избежание нервотрёпки.
Единственное разумное объяснение такому поведению банка я вижу в возможном вале неплатежей со стороны физлиц-заёмщиков, заставляющем банк буквально стоять с кнутом над каждым своим клиентом. Пожалуй, лучше оттуда уйти при первой же возможности.
Написати коментар
Не делается карта
Написати коментар
Неадекватный банк, который нужно лишить лицензии
Коментарі (7)
Банк відмовив в обслуговуванні
Написати коментар
позорище, а не банк
здивувався дикій комісії і вирішив перевірити тариф на сайті Банку.
і виявилось його не існує… Банк на сайті встановив тариф лише за зняття кредитних коштів закордоном. тарифу на зняття власних коштів закордоном НЕ ІСНУЄ.
написав в підтримку. сказали шо тариф існує але так, він відсутній на сайті. і скоро його туди додадуть.
вказав підтримці зареєструвати заявку на повернення комісії. відмовились навіть реєструвати, оскільки тариф ніби-то існує, але клієнтам про нього не повідомили досі.
тому хочете мати уявні тарифи, про які знає тільки банк — працюйте з ізібанк.
і ще не забудьте що закрити рахунок у відділенні Таскомбанку не можна — бо так вирішив банк.
Коментарі (6)
Худший банк!
Коментарі (12)
Банк приховує нарахування відсотків в мобільному додатку .Вводить в оману клієнта
І це об‘єктивна оцінка.
Банк у період військового стану наживається на своїх клієнтах і не повідомляє їм, якщо карта вийшла за межі пільгового періоду, точно можу сказати -не було висвітлено жодної інформації про це в додатку, що проводиться нарахування відсотків і карта не у пільговому періоді. Я знаходжусь на тимчасово окупованій території України, відповідно виникли проблеми з вчасним погашенням кредитної карти через дані обставини (відсутність банківських відділень на даній території та можливості внесення коштів через військові дії). Дана фінансова установа через свій мобільний додаток не повідомила мене заздалегідь, що карта вийшла за межі пільгового періоду ніяким чином, нараховуючи відсотки, які не відображались у додатку ніде, тим самим вводячи мене в оману, що відсотки не нараховуються і сума боргу не змінювалась. Я розумію є договір з банком, який передбачає нарахування відсотків і комісій, але я як клієнт мав знати про кожен день, що карта за медами пільгового періоду.Це порушення моїх прав. Мене ніхто не повідомив будь-якими каналами зв’язку про те що карта за межами пільгового періоду і в такий важкий час я не мав технічної змоги погашення вчасного кредитної карти.Відсотки списали заднім числом без інформування про їх нарахування заздалегідь. З огляду на дані події, розглядаю дані дії як свого роду шахрайство і маніпуляції з приховуванням даних.
Найгірші рекомендації!!!
Коментарі (4)