Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Іванна Михайлова 27 листопада 2022, 23:39
У мене кредитний ліміт в Ізібанку 3000 грн, яким я користувалася.Коли хотіла розрахуватись з кредитом, подивилася суму до закриття 2680 грн, я положила цього ж дня 2700 грн і думала що все добре, кредит закрито.Але тут після оплати почали приходити одразу 4 смс про списання відсотків і 1 смс про прострочену заборгованість, що в сумі получилося що я винна ще 490 грн.Я подзвонила на гарячу лінію і запитала звідки взагалі взялися ці списання, якщо я розрахувалася з кредитом повністю? Мені відповіли що це відсотки за користування під 3.4 відсотки.Я в голові порахувавши говорю, що 3.4 відсотки від використаного кредиту в сумі 2700 ніяк не получається 490 грн.На що чіткої відповіді мені не надали, лише повторювали одне і те ж по кілька разів.Тому не розумію, чому розрахувавшись повністю, я повинна сплачувати необгрунтовано навіть відсотковій ставці нараховані відсотки?!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
troffes 22 листопада 2022, 13:17
Пользуюсь услугами банка уже давно, пока все устраивает. Хотя поначалу были проблемы при регистрации, программа упорно не хотела пускать меня дальше проверки документов. Поддержка помочь не смогла, как-то сам разобрался. Ну и кредитный лимит маловат, но в сегодняшней ситуации хорошо что и его не обнулили.
Олег Гринько 20 листопада 2022, 1:04
Без предупреждения заблокировали все счета даже карту єпідтримка на которую я получаю Выплаты ВПО и ту заблокировали ссылаясь на подозрение в мошеннических действий, Отправили Запрос в Котором я должен указать все операции с момента открытия счета, номера карт, ФИО тех кто мне делать переводы хотя банком пользуюсь давольно давно и операцый так до 1000 штук доходит, и это все написать от руки (там операций наверное на целую тетрадь хватит) Я конечно склерозом не страдаю на как это все вообще можно помнить, кое как по вспоминал отправил им ответ на запрос, и тут на тебе проверка моего ответа будет длиться до 30 календарных дней, а у меня на єпідтримке как раз пришла Выплата и теперь фиг ей воспользоваться получиться, Вот у меня такой вопрос мне эти 30 календарных дней Воздухом питаться и вообще имеете ли вы права блокировать карту для соц выплат?
lru 11 листопада 2022, 23:08
Пришел оформить депозит 100 тыс в обмен на валюту через Izibank. Этот сброд ничего вообще не знает об этом приложении. Просидел 2.5 часа в отделении и после 7 звонков на кол центр еле-еле смог разместить депозит. Но на этом история не закончилась. Пришел на следующий день оформить тот же депозит в Таскомбанк и вуаля они мне все оформили и подписали депозитный договор (по требованиям НБУ можно только один депозит в месяц оформить, т.е это запрещено). Через 2 часа они очнулись и начали мне писать и звонить везде где только можно. Связавшись с ними — сказали чтоб я шел забирал деньги назад, так как они мне депозит не разместили. И я потратил на это ещё 3 часа времени. Там такой сброд некомпететности, что это можно описать одним словом — ужас. Начальник отделения 69 Киев — Чуткова С. А. — это *** редкое, которое выпирало меня из отделения как только могла. Буду обращатся в НБУ по этому факту. Оставил жалобу на кол центр. Если вы хотите чтоб вас держали за  *** и кидали — идите в Izibank и Таскомбанк. Моей ноги больше в этом банке не будет. Это жах и ужас — и это не все слова, которыми можно описать приход и уровень компетентности/обслуживания в этом банке. Меня так обосрали в этом банке за то что я им принес деньги, что я не помню где ещё меня так обсирали за всю мою жизнь. Обходите этот банк десятой дорогой. Особенно отделение 69, Киев — Контрактовая площадь.
Man2019 11 листопада 2022, 14:06
Звернувся в чат до ізібанк, так як помітив несанкціоноване списання. Півгодини проходив квест «як показати оператору очевидні речі». Доказав з 3-ї спроби, погодилися що списання не зрозуміло з чого. Відминили спорну трансакцію та зразу ж знов списали, цирк) У виписці відсутні нараховані відсотки за період, в мобільному додатку данні на головному екрані та в деталізації не сходяться, загальна заборгованність не співпадає. Як видно з виписки — подвійне списання і за тіло кредиту і за відсотки по кредиту одночасно. Пора вже перейменувати з ізібанк у хардбанк. Оператор Дар’я тупо видалилася з чату не відповівши на моє питання. Якщо банк не виправить цю ситуацію — напишу скаргу до НБУ, гарно що це можно зробити в електронному вигляді за 5 хвилин не виходячи з дому. Но поки що маю надію, що банк якось зреагує та виправиться, до кінця дня почекаю
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitek20 3 листопада 2022, 21:59
IZI bank, як і Sportbank шахраї одної контори — таскомбанк.
Заблокували рахунок з коштами без яких небудь пояснень. Я звернувся до підтримки, щоб розблокувати, але мені сказали, що триває перевірка за підозрілі операції. На питання які саме операції — не відповіли. Я готовий надати будь яку інформацію стосовно переказів, пришвидшити розблокування, але банк у цьому не зацікавлений. Вони просто блокують і все. Може колись, коли їм забажається, то вони і звернуться до мене за додатковою інформацією, а протягом невідомого часу мої кошти будуть заблоковані без будь-якої можливості розблокування.
Тому закривайте картки ціх банків (izi та sport) і ніколи з ними не майте справу, якщо не бажаєте втратити свої кошти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MrMan 23 жовтня 2022, 21:36
Додаток досі не працює.
mvi06 21 жовтня 2022, 11:43
Оновив додаток ізі. Після цього він перестав працювати. Таке вже два дні. Для чого випускати таке оновлення що не працює та створює проблеми клієнтам. Хоч би вже виклади на плеймаркеті стару версію, якщо не в силах виправити нову. Це показник відношення до клієнта. Ще не один банк собі такого не дозволяв.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
umberttta 20 жовтня 2022, 14:26
Я все розумію, в країні війна, і гроші треба економити. Однак можна якось війти у положення і НЕ забирати у клієнтів кредитний ліміт!!! Я ні разу не виходила за рамки грейс періоду, не розумію причину скасування ліміту. Дуже розчарований
qconnect 13 жовтня 2022, 18:12
По реферальной программе не начисляют бонус, лепят горбатого утверждая, что никто по ссылке не переходил
Євгеній Сажин 13 жовтня 2022, 11:29
IZI bank, як і Sportbank шахраї одної контори — таскомбанк.
Заблокували рахунок з коштами без яких небудь пояснень. Я звернувся до підтримки, щоб розблокувати, але мені сказали, що триває перевірка за підозрілі операції. На питання які саме операції — не відповіли. Я готовий надати будь яку інформацію стосовно переказів, пришвидшити розблокування, але банк у цьому не зацікавлений. Вони просто блокують і все. Може колись, коли їм забажається, то вони і звернуться до мене за додатковою інформацією, а протягом невідомого часу мої кошти будуть заблоковані без будь-якої можливості розблокування.
Тому закривайте картки ціх банків (izi та sport) і ніколи з ними не майте справу, якщо не бажаєте втратити свої кошти.
Зарегестрировался в изибанк. Пользовался месяц, вопросов не было.

После этого на мою долларовую карту поступило 800$. Я написал в месенжер и сказали что сделают заявку что бы я их забрал в Таскомбанке. (На вопрос когда примерно, ничего не ответили. Как только-так сразу. Что уже очень не удобно)

Три недели я ждал и это не дало никакого результата. Ситуация разная может быть, вошёл в положение. Сказал что бы выдали эту сумму в гривнах, просто посчитали по курсу таскомбанка. И вот уже неделю мне не дали ответ, когда я смогу забрать свои деньги. Говорят «ждём ответ отделений». На весь огромный город, в течении недели, мне не могут выдать 30.000 грн. Это что за цирк? И какого ответа они ждут, если отделения работают, связи напрямую нету? Или они письма пишут голубями?
yuriykisil 1 жовтня 2022, 9:06
Всі, хто пишуть негативні відгуки, мабуть ніколи банком не користувались. Я користуюсь постійно майже два роки, то проблем немає і служба підтримки завжди відповідає нормально.
звертаюсь до банку вже пів року з проханням змінити телефон, так як старий номер втрачено, і хто знає знайшов його хтось або навмисно викрали, і кожного разу одне і те саме напишіть в субботу щоб записатись на данну процедуру, з квітня місяця мене годують суботами неділями і понеділками
Andriann 26 вересня 2022, 19:22
Тримав два роки в Izibank доларовий депозит, який закінчився в середині вересня. Забрати його неможливо, оскільки в касах Таскомбанку гроші відсутні. На запитання, а коли будуть долари в касі щоб забрати — минулого тижня сказали звернутись через тиждень, а зараз просто, відфутболюють — кажуть доларів нема і невідомо коли будуть. Служба підтримки займається не підтримкою, а окозамилюванням.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Flow123321 13 вересня 2022, 21:58
Ужасный банк. Перевести туда свои средства, равносильно выкинуть в мусорку! Служба поддержки не отвечает ни на один вопрос. Ничего не делают вообще. Безосновательно блокируют и не дают переводить собственные средства на счёте. Не предоставлено никаких документов/решений, для подтверждения правомерности действий (блокировка счетов, предоставление услуг и пр.) в отношении клиентов.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 вересня 2022, 17:35
Отзыв не засчитан (на 16.09.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Neima 5 вересня 2022, 16:50
Оплачивала через личный кабинетэлектроэнергию, указала не ту сумму. Позвонила на гарячую линию, попросила помощь. Консультант посоветовала, оставить заявку на отзыв платежа. Я забыла кодовое слово, но и тут мне помогли. Видимо платеж ещё не прошкл, поэтому его быстро отменили и вернули на счет. Огромная благодарность банку, за оперативное решение проблемы.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Марія Бурлакова 25 серпня 2022, 13:57
Потрапила на шахраїв на блаблакар.
Переказала кошти на рахунок Ізібанку.
Повідомила одразу ізібанк, просила повернути мені кошти.
Ізібанк відмовив
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gonv3 22 серпня 2022, 17:27
Еще в апреле истек срок действия карты. Позвонил в центр, чтобы перевыпустить, но заявку не приняли, сказали что карты сейчас не перевыпускают. Прошло 3 месяца, но заявка опять отклонена.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вячеслав Фількорн 16 серпня 2022, 0:26
зручно, чесно, прозоро -так держать і банк буде скоро в лідерах
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝