×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в izibank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1007 | 41.4513 |
EUR | 43.35 | 44.0906 |
Всі курси банку |
Мошенники
Заблокували рахунок з коштами без яких небудь пояснень. Я звернувся до підтримки, щоб розблокувати, але мені сказали, що триває перевірка за підозрілі операції. На питання які саме операції — не відповіли. Я готовий надати будь яку інформацію стосовно переказів, пришвидшити розблокування, але банк у цьому не зацікавлений. Вони просто блокують і все. Може колись, коли їм забажається, то вони і звернуться до мене за додатковою інформацією, а протягом невідомого часу мої кошти будуть заблоковані без будь-якої можливості розблокування.
Тому закривайте картки ціх банків (izi та sport) і ніколи з ними не майте справу, якщо не бажаєте втратити свої кошти.
Написати коментар
Додаток
Коментарі (3)
Вже другий день не пускає в мобільний додаток ізі банку
Коментарі (14)
Забрали кредитний ліміт
Написати коментар
Держат клиентов за идиотов
Написати коментар
Шахрайский банк
Заблокували рахунок з коштами без яких небудь пояснень. Я звернувся до підтримки, щоб розблокувати, але мені сказали, що триває перевірка за підозрілі операції. На питання які саме операції — не відповіли. Я готовий надати будь яку інформацію стосовно переказів, пришвидшити розблокування, але банк у цьому не зацікавлений. Вони просто блокують і все. Може колись, коли їм забажається, то вони і звернуться до мене за додатковою інформацією, а протягом невідомого часу мої кошти будуть заблоковані без будь-якої можливості розблокування.
Тому закривайте картки ціх банків (izi та sport) і ніколи з ними не майте справу, якщо не бажаєте втратити свої кошти.
Коментарі (1)
Не отдают мои деньги
После этого на мою долларовую карту поступило 800$. Я написал в месенжер и сказали что сделают заявку что бы я их забрал в Таскомбанке. (На вопрос когда примерно, ничего не ответили. Как только-так сразу. Что уже очень не удобно)
Три недели я ждал и это не дало никакого результата. Ситуация разная может быть, вошёл в положение. Сказал что бы выдали эту сумму в гривнах, просто посчитали по курсу таскомбанка. И вот уже неделю мне не дали ответ, когда я смогу забрать свои деньги. Говорят «ждём ответ отделений». На весь огромный город, в течении недели, мне не могут выдать 30.000 грн. Это что за цирк? И какого ответа они ждут, если отделения работают, связи напрямую нету? Или они письма пишут голубями?
Коментарі (1)
Хороший Банк
Написати коментар
не можливо змінити номер телефону вже пів року
Написати коментар
Izibank (Таскомбанк) не повертає доларовий депозит
Коментарі (2)
Izibank ларёк на перекрестке
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Огромная благодарность банку
Написати коментар
Обслуговують рахунок шахраїв
Переказала кошти на рахунок Ізібанку.
Повідомила одразу ізібанк, просила повернути мені кошти.
Ізібанк відмовив
Коментарі (1)
Не могу получить карту
Коментарі (1)
зручно,прозоро,чесно
Написати коментар
Проігнорували заяву на закриття рахунку
Коментарі (1)
Деньги положить туда можно, а вытащить уже нет.
Отправляют для снятия в отделения ТАС банка, а том говорят, что «валюта у нас есть, номы вам ее не отдадим, мы собираем ее для выдачи депозитов своим клиентам», а я тогда чей клиент? Ничей по ходу, или как?
Поддержка отстой, кучу раз писал в вайбер — в ответ: мы уточним, есть ли у них валюта и напишем", до сих пор пишут. 10 раз звонил — ответ тот же, мы вам перезвоним — тоже до сих пор звонят. Пытаюсь получить контакты руководителя службы поддержки — что бы как-то решить вопрос и оставить жалобу — говорят обратитесь в службу поддержки, что бы пожаловаться на службу поддержки — отличный план.
Не связывайтесь с этой шарагой. Деньги положить туда можно, а вытащить уже нет.
Коментарі (3)
не необанк, а совок від ТАС
(спойлер — виявився Восток Власний рахунок).
По ізібанку виявив що суми в додатку не співпадають з залишком. почав виясняти з підтримкою і вони прислали виписку. Виявилось, що в додатку некоректні цифри. Це пояснили що курс при блокуванні і при списанні може відрізнятись. Але списання ж було миттєве… це питання так і залишилось відкритим через 2 місяці.
Найбільше з виписки мене зацікавила комісія: в додатку вона була кратна 5 копійок, а у виписці різні цифри. Почав виясняти за комісію і виявив, що ні в тарифах на сайті (версія від 05−05−2022), ні у мобільному додатку тарифу за зняття готівки закордоном за власні кошти немає. є тільки такий тариф за кредитні кошти.
написав в підтримку і був культурно відправлений подалі — ми списали згідно діючих тарифів в базі даних банку. інформація на сайті скоро буде оновлена.
але ж по договору тарифи мають списуватись згідно сайту…
зареєструвати заявку підтримка відмовилась.
написав звернення в таскомбанк за цю ситуацію. приходить відповідь з текстом — комісію було списано згідно діючих тарифів на сайті від 05−05−2022 (відповідь була надана на початку червня). перевіряю тарифи на сайті в день отримання відповіді і вуаля — ізібанк оновив заднім числом тарифи на сайті і додав рядок з тарифом на готівку закордоном за свої кошти.
моє щастя що підтримка підтверджувала відсутність комісії в тарифах на сайті в день проведення операції+ я робив роздруківку в пдф тарифів з сайту і скріншот з моб.додатку.
довелось написати звернення в НБУ і в той ж день повторне звернення в ТАС. через тиждень прийшло повідомлення від підтримки що комісію повертають. ще через тиждень НБУ прислав відповідь досить мутну з текстом що тарифи на сайті підмінили випадково, але комісія була вказана в моб додатку у тарифах (знову тас набрехав НБУ).
але на вимогу НБУ ТАС вернув кошти біля 1800 грн (вони пішли зразу в повернись живим).
ТАС ж вирішив не відповідати на повторне звернення — впали на мороз що звернення треба було писати на пошту ізібанк, а не ТАС. Відповідь була надана через 40 днів.
Знову та сама вода, що і у відповіді від НБУ — помилка співробітника з тарифами на сайті блаблабла.
Але станом на 30.07.2022 на сайті досі відображається підкоригована версія тарифів від 05.05.2022. Доведеться написати ще одне звернення, щоб вернули коректну версію.
Ще з мінусів обслуговування ізібанк. Згідно з Законом України «Про платіжні системи та переказ грошей» банк повинен попереджувати своїх клієнтів про зміни тарифів щонайменше за 30 днів до дати запровадження нових тарифів. В ізібанк тарифи змінюють за добу навіть і вони роблять вид, що це норма.
Сповіщення про зміну тарифу на зняття готівки закордоном за власні кошти було в додатку на початку червня і це внесли в тарифи, які діяли з наступного дня
картку таки вдалось закрити згідно заяви, підписаної ецп. до цього відмовлялись приймати таку заяву чи закривати рахунки у відділенні ТАСКОМБАНК. тільки роздрукована заява від підтримки з підписом.
Коментарі (5)
Тікайте від них
Ось таке замкнене коло… Тішить тільки одне, що по пам’яті на рахунку небагато коштів.
Коментарі (1)
Дуже швидко все одобрили
Написати коментар