Підтримка та відношення до клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в izibank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.5 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Окреме питання це підготовка операторів, Ви це можете навіть перевірити зателефонувавши або запитавши звичайні питання)) Який у них процесинг в банку, як працює конвертація валюти при розрахунку в магазинах за кордоном, хто у них голова правління і т.д., за моїми підсумками та усіма звернення там оператори 2 щось знають, інші РЕАЛЬНО нічого не знають.
Потім — це питання закриття рахунків) Коли в інших банках або це швидко роблять як в Ощаді за заявою, або в інших де просто натиснув на кнопку і закрив, то в ізібанку навіть заява для закриття цікаво оформлена), і треба у оператора уточнити, а чому ж у полі для вказання СВОГО ІПН, написано ЄДРПОУ))
Технічні проблеми у процесі вирішення протягом 2 місяців, не раз стикався із цим, навіть у знайомого у якого дійсно була проблема із кешбеками, хоч я і розумію що кожен термінал треба окремо вносити для нарахування кешбеку, але там постійно у них з цим проблеми, тобто банк навіть не може банально організувати кешбеки
САМЕ СОЛОДКЕ)) БАНК настільки не може організувати навіть гарні відгуки що прибіг до їх накрутки у Плей Маркеті, та АпСторі, тобто кожен відгук це НЕІСНУЮЧИЙ Депозит у 17%%, і кожен радіє кредитному ліміту у розмірі 59%%, сплаті за комунальні (які взагалі незручне та багаюче), банк вирішує приводити клієнтів до себе веденням в оману клієнтів накруткою відгуків та відповідіями у плеймаркеті тільки на позитивні відгуки)) Можете самостійно подивитись п’ятизіркові відгуки та впевнитись у цьому
Останнє…, як же смішно у себе в тіктоці банківському виставити тікток з відгуком клієнтки, яка написала в інсту ізі, що — «взяв слухавку Богдан, потім просто мовчав і скинув» (текст більший був, але скорочено написав), і потім під це зробити мініатюру зі сторони оператора. Це дійсно так смішно, тягнути прикол що у Вас погана підтримка?)
Будь ласка, не користуйтесь цим банком. Моє бачення що цей проєкт ТАСКОМБАНКУ закриється вже через пів року, або рік, коли буде зрозумілим що він банкротує і дуже великий відтік клієнтів (це видно навіть по відгукам і навантаженості підтримки) і уявіть тільки, це те про що пишуть, а скільки всього про що навіть не кажуть нічого…