Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Підтримка та відношення до клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
fejhoa4123 24 червня 2025, 23:54
Якось я вирішив провести експеримент спробувавши зателефонувавши до ізібнанку о третій годині ночі, у результаті ніхто годину не брав слухавку)), наскільки я правильно зрозумів то типу працюють цілодобово, але нікого немає в цей час, потім було ще одне звернення від мене, але я використовую у чаті завжди лайфхак (щоб швидко з'єднатись з оператором обирайте тему звернення реєстрація, потім ті — будуть на звичайних операторів з'єднувати, і мені просто звершувала чат дівчина з реєстрації бо о 23 00 нікого взагалі не було з звичайних операторів походу і казала що зі мною з'єднаються п.с. ніхто навіть не написав))

Окреме питання це підготовка операторів, Ви це можете навіть перевірити зателефонувавши або запитавши звичайні питання)) Який у них процесинг в банку, як працює конвертація валюти при розрахунку в магазинах за кордоном, хто у них голова правління і т.д., за моїми підсумками та усіма звернення там оператори 2 щось знають, інші РЕАЛЬНО нічого не знають.

Потім — це питання закриття рахунків) Коли в інших банках або це швидко роблять як в Ощаді за заявою, або в інших де просто натиснув на кнопку і закрив, то в ізібанку навіть заява для закриття цікаво оформлена), і треба у оператора уточнити, а чому ж у полі для вказання СВОГО ІПН, написано ЄДРПОУ))

Технічні проблеми у процесі вирішення протягом 2 місяців, не раз стикався із цим, навіть у знайомого у якого дійсно була проблема із кешбеками, хоч я і розумію що кожен термінал треба окремо вносити для нарахування кешбеку, але там постійно у них з цим проблеми, тобто банк навіть не може банально організувати кешбеки

САМЕ СОЛОДКЕ)) БАНК настільки не може організувати навіть гарні відгуки що прибіг до їх накрутки у Плей Маркеті, та АпСторі, тобто кожен відгук це НЕІСНУЮЧИЙ Депозит у 17%%, і кожен радіє кредитному ліміту у розмірі 59%%, сплаті за комунальні (які взагалі незручне та багаюче), банк вирішує приводити клієнтів до себе веденням в оману клієнтів накруткою відгуків та відповідіями у плеймаркеті тільки на позитивні відгуки)) Можете самостійно подивитись п’ятизіркові відгуки та впевнитись у цьому

Останнє…, як же смішно у себе в тіктоці банківському виставити тікток з відгуком клієнтки, яка написала в інсту ізі, що — «взяв слухавку Богдан, потім просто мовчав і скинув» (текст більший був, але скорочено написав), і потім під це зробити мініатюру зі сторони оператора. Це дійсно так смішно, тягнути прикол що у Вас погана підтримка?)

Будь ласка, не користуйтесь цим банком. Моє бачення що цей проєкт ТАСКОМБАНКУ закриється вже через пів року, або рік, коли буде зрозумілим що він банкротує і дуже великий відтік клієнтів (це видно навіть по відгукам і навантаженості підтримки) і уявіть тільки, це те про що пишуть, а скільки всього про що навіть не кажуть нічого…

Коментарі - 7

+
+25
fejhoa4123
fejhoa4123
25 червня 2025, 0:24
#
Крім цього, якщо Ви маєте картку в цьому банку, розраховуйте на те, що Топ-менеджмент банку може в любий момент вирішити перевипустити картки всім клієнтам анвіть не попередивши про це) В один день змінити тарифи не попередивши про це завчасно — все одним днем можуть зробити, думаю що багато клієнтів хто користувався, пам’ятає ось цей геніальний мув з перевипуском, коли вони надіслали незрозумілий текст і просто залишили — Ваша карта буде перевипущена, а чому? як? навіщо? Вирішили залишити це питання на операторів щоб самостійно відповідали, до речі у них це часте питання з пушами, які походу взападло розписувати
+
+24
Vipclient07
Vipclient07
25 червня 2025, 23:33
#
Ізі, як і Тас, — це вже давно не банки!
+
0
fejhoa4123
fejhoa4123
26 червня 2025, 19:05
#
Не стикався з Таскомбанком, але відсотки там просто жахливі по кредитам), підтримка більш менш нормальна ще у них, у відділеннях комфортно, тільки мінус великий що співробітники навіть і не знають що робити з клфєнтами ізібанку, хоча там мають всеожно надати допомогу клієнтам ізі
+
+19
bakis
bakis
26 червня 2025, 12:38
#
О, все вірно!
Я по акціі IZI (кешбек -10% на все) хотів стати клієнтом цього банку…
19 червня почав реєстрацію через Дію…
Вже тиждень на додатку IZI в мене висить «чудова ракета» з написом «хвильку, ми перевіримо підпис»
Дякую, Боже, що відвів мене від цього недобанку…
+
+16
fejhoa4123
fejhoa4123
26 червня 2025, 19:08
#
Згоден, краще оминати цей банк стороною) бо там як і з цих коментів так і з досвіду свого прауює дуже і джуе мало людей щоб встигати опрацьовувати заявки людей, як рекламк повсюди робити так будь ласка, а як операторів набрати — то ні)
+
+11
Vipclient07
Vipclient07
26 червня 2025, 23:52
#
Я — лише один приклад із десятків, які можу навести про Таскомбанк і Ізі Банк. Один мій знайомий — ФОП — розповів, що його попросили перейти на обслуговування в Таскомбанк для виконання плану. І знаєте, скільки він там витримав? Менше місяця. Після цього він повернувся назад у ПриватБанк. Я запитав, що сталося. Каже, що жахливішого банку не бачив. Крім Привату, він обслуговується ще в двох банках, але таких умов, як у Тасі, не зустрічав. За кожну дрібницю — дзвінки від фінмоніторингу. В інших банках — жодного слова, а тут щодня маєш звітуватися. Просто жах — навіть порівнювати немає з чим. Шкода, що такі люди не описують свої ситуації публічно. Якби більше клієнтів ділились подібним, то не те що рахунки ніхто б не відкривав у цих банках, а навіть стороною обходили б їх. І ще одна річ: маю знайомого, який працює в цьому банку, то він сам каже, що не користується жодним продуктом Таскомбанку, окрім зарплатної картки. Бо всі інші продукти — жахливі, і в інших банках значно кращі умови.
+
0
fejhoa4123
fejhoa4123
27 червня 2025, 1:30
#
Цікавий досвід, але все-ж тільки кажу з власного досвіду)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в izibank

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.5
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в izibank

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.5
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝 / Підтримка та відношення до клієнтів