Мінфін - Курси валют України

Встановити

Привласнили кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
requiming 5 листопада 2024, 17:53
Банк не надав мені належного офіційного повідомлення про зміну тарифів за обслуговування рахунку. Як виявилося, протягом трьох місяців із мого рахунку щомісячно списувалися кошти в розмірі 200 грн за неактивність, про що я не був попереджений у відповідності до вимог чинного законодавства. Представники банку стверджують, що було надіслано пуш-сповіщення, проте я його не отримував. Пуш-сповіщення не може вважатися офіційним способом сповіщення про такі важливі зміни, оскільки воно не забезпечує юридично значимого підтвердження отримання інформації клієнтом.

Відповідно до статті 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» клієнта мають інформувати про зміни в умовах договору у спосіб, який забезпечує належне отримання інформації. Пуш-сповіщення не дає можливості підтвердити, що клієнт дійсно ознайомився з інформацією.

Згідно з статтею 56 цього ж закону, клієнт має право на своєчасне отримання повної інформації щодо тарифів і умов обслуговування, а банк зобов’язаний надати її у доступній формі. Неналежне інформування про зміну тарифів порушує це право.

Прошу банк повернути безпідставно списані кошти та в подальшому надавати інформацію про важливі зміни в обслуговуванні згідно з вимогами законодавства, наприклад, через офіційні листи або повідомлення в особистому кабінеті, що дозволяє підтвердити факт отримання інформації клієнтом.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися