Типова проблема, яку банк не лікує
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- +15
- BankoCabanko
- 9 серпня 2024, 15:13
- #
Наступний акт. Втратив ще майже годину.
Спеціаліст підтримки відповів, що мій підпис повинен бути ідентичний документу і потрібно прибрати креслик навпроти пункту, що дозволяю на користь банку забрати мої пусті залишки.
На моє запитання — «Якому документу підпис повинен відповідати?» (бо відкриття було за допомогою дії, без папірців). І моє прохання чітко написати, що заповнити в їх заявці, бо вони там відповідну інформацію внесли і її потрібно заповнювати.
Тиша і ігнорування.
З мого боку, повністю коректне звертання, без будь яких тригерів на агресію.
Банк можливо має фінансові негаразди і тому, така слабка підтримка.
Підтримка до речі, витратили мою годину часу і злилась, без попереджень будь яких
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в izibank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1007 | 41.4513 |
EUR | 43.35 | 44.0906 |
Всі курси банку |
Підтримка відповідає через 72 години. Ставе запитання і пропадає на 30 хвилин. Потім пише досвідоссс.
Вирішив закрити рахунок. Після двох заходів по 72 години сформував, повний пакет документів і відповідей. Відразу як у третій раз мені відповіли, то все дав у чат.
І що ви думаєте, знов після 30 хвилин мовчання мені пишуть, чи зручно мені відповісти на кілька фінансових питань. І через 6 хвилин чат закривають. Розумію, що хотіли знов тупо спрощувати, а чому, а залиштесь, а ми найкращщщщщі.
Банк дуже не зручний, до цього опит користування 3 роки. Лише негатив.
Ну що знову 72 години до наступної відповіді :)