Підтримка плутає дані та довге очікування готівки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 15 січня 2024, 14:19
- #
Вообще должен перепроверить. Вы же когда получаете документы проверяете их
Коли менеджер дає мені договір, так перевіряю. Коли я клієнт вказав чітко текстом адресу, що фіксується в чаті, то з чого я повинен перепровіряти за людиною, яка спеціально найнята для того, щоб вирішувати питання клієнтів, та робити обслуговування комфортнішим?
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 15 січня 2024, 15:30
- #
Ну скорее всего оператор не местный и не знает что есть ещё одна такая и автодополнение. Ну косяк основной явно оператора. А вообще название киевской области мягко говоря не очень. Посылку отправлял и тоже была путаница. А дублировать информацию не самая плохая идея
Так, а в чому місцева чи ні) Є чітка адреса, вулиця та номер будинку. Як можна переплатати, якщо простий формат ctrl+c — ctrl+v і все.
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 15 січня 2024, 20:47
- #
Не знаю как в банке, но не везде ctrl+v работает. надо из списка выбрать
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Але, найголовніше, в день отримання передивляюсь адресу, щоб точно замовити таксі, як бачу інше відділення «Васильківська, 30», тобто оператор переплутала адресу, але як можна «Велику Васильківську 132» переплутати з «Васильківська, 30»? Це який рівень підтримки?!
по ітогу нічого не вирішено, в підтримці відповідь «перепрошую за надані не зручності, але ви самі винуваті не перевірили.», тобто я як клієнт, повинен ще перевіряти за операторами підтримки, в чаті, де все фіксується!
Скрін додаю https://monosnap.com/file/ewjeWi0JUT7e5u7ZHfQdV0faYx06rG