Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк не може пояснити куди пропали кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
pavelgood 12 листопада 2023, 13:41
Маю рахунок в ІЗІ банку. Тримав заощадження на Заначці.

11.11.2023 о 7:32 я зняв 4859.43 грн із Заначки на картку та перерахував їх за реквізитами на айбан рахунок цього ж банку Ізі своїй дружині.

Реквізити квитанції: No 4363442800 від 11.11.2023 07:32:29

Зазвичай ця внутрішньобанківська операція триває кілька хвилин.

Але сьогодні вже другий день, кошти списали, але не зарахували на рахунок дружині.

11.11.2023 намагався звʼязатися з підтримкою. 0800 не відповідало, порадили на телеграм написати.

Там теж ніхто не відповів.

12.11.2023 мені нарешті вдалося звʼязатися з 0800. Менеджер Іван (9089) мені ввічливо пояснив, що мої кошти банк не вкрав. В якості аргументу навів те, що банк працює в межах закону.

Куди поділися мої кошти він пояснити не зміг.

Порекомендував чекати, оскільки внутрішньобанківський переказ триває до двох діб.

Коментарі - 2

+
0
khvorost
khvorost
12 листопада 2023, 19:30
#
Тигіпко вийшов з комсомолу , а комсомол з Тигіпко ні .
+
0
pavelgood
pavelgood
13 листопада 2023, 16:13
#
Сьогодні вже третій день, як загубився переказ коштів всередині банку (за рахунку ІЗІ на рахунок ІЗІ). Підтримка нічого пояснити не може. Якщо раніше радили чекати два дні (тобто субота-неділя), то тепер радять чекати три-чотири дні (три — це регламент проведення платежів, чотири — це регламент повернення помилкових переказів). Кожного разу співробітник підтримки знаходить креативну відмову допомогти. Один співробітник каже, що переказ успішний, а щодо зарахування коштів має в підтримку звернутися моя дружина як отримувач коштів. Інший співробітник при зверненні моїй дружині каже, що вона не може звертатися з питанням пошуку платежу, оскільки в підтримку має звертатися саме відправник коштів, тобто я. Пускають по замкненому колу.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝 / Банк не може пояснити куди пропали кошти