Мінфін - Курси валют України

Встановити

2 роки досвіду користування izibank

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
iyanchuk 23 лютого 2023, 14:07
Я є користувачем продукту izibank орієнтовно з березня 2021 року (тобто майже 2 роки). В принципі сам по собі продукт досить непоганий.

Із сильних сторін можу виділити наступне:
— izibank працює на базі системно важливого банку Таскомбанк
— пропонуються досить високі відсотки за депозитами (в порівнянні з конкурентами)
— є можливість зберігати кошти на безстроковому депозиті — послуга «Заначка», яка дозволяє отримувати 10% річних та вільно розпоряджатися коштами
— досить непогані категорії кешбеку; при цьому відсоток кешбеку однаковий як для власних коштів, так і для кредитних

Стосовно слабких сторін — їх набагато більше:
— з початком війни банк повністю анулював кредитний ліміт і вже рік обіцяє його відновити, але нічого не робить у цьому напрямку. Хочу зазначити, що я особисто маю один із найвищих рейтингів в УБКІ і всі інші банки (Монобанк, Приватбанк, Власний рахунок, Альфа) після початку війни тільки збільшували розміри моїх лімітів.
— періодично трапляються проблеми з мобільним додатком — він або підвисає, або дуже довго переказує кошти: наприклад, з послуги «Заначка» на поточний рахунок — і це дуже не зручно, коли ти знаходишся в магазині і тобі необхідно розраховуватися. Також неодноразово були випадки, коли додаток переставав працювати після оновлення і доводилося сидіти без доступу до грошей по кілька днів.
— курс валют, вказаний у додатку не відповідає дійсності — при здійснені оплат у валюті застосовується менш вигідний курс; для того, щоб дізнатися реальний курс — необхідно переходити на сайти платіжних систем та вираховувати все вручну.
— дуже часто спостерігається некомпетентність співробітників центру підтримки клієнтів: наприклад, з тим же курсом валют (попередній пункт) — спочатку мені дали посилання на якийсь файл у Google Docs в якому були вказані курси, а після того як вони не зійшлись — дали посилання на сайт платіжної системи. Тобто, співробітники не знають відповідей, навіть, на елементарні питання.
— в разі необхідності подання щорічної декларації про майновий стан і доходи — дуже проблематично отримати довідку від банку з інформацією про суму нарахованих доходів (відсотки та кешбек) та сплачених податків. Другий раз звертаюсь з цим питанням: перший раз час очікування склав майже місяць (при цьому прийшлося писати особисто у Фейсбук до засновника/керівника izibank), а другий раз — пройшов місяць і чекаю до сих пір: запит було просто проігноровано — прийшлося писати письмові скарги до банку та НБУ.
— виникають проблеми при блокуванні коштів на рахунку (наприклад, при онлайн купівлі — «Prom оплата», «OLX оплата») — розблокування коштів займає понад 1 місяць (для довідки: у конкурентів — декілька днів, максимум — тиждень). Про цю проблему я писав у попередньому відгуку в 2021 році.
— можливе списання комісії при оплаті послуг через різноманітні термінали. З невідомих причин подібні оплати можуть проходити як готівкове зняття коштів; навіть у випадку, коли у вас встановлена заборона на подібне зняття. І мені особисто знадобилося біля 40 хвилин часу, щоб довести оператору, що це незаконно і примусити оформити заявку на повернення списаної комісії.
— при оформленні будь-яких запитів, скарг і т.п. оператори обіцяють, що зі мною зв’яжеться співробітник банку на наступний день або протягом декількох днів, але ніхто не зв’язується — всі статуси необхідно уточнювати самостійно.

Підсумок: особисто я не можу рекомендувати користуватися izibank. В моєму особистому рейтингу з якості обслуговування, цей банк займає передостаннє місце. А враховуючи, що банк який був на останньому місці зараз визнано неплатоспроможним, то izibank автоматично перемістився на останнє.
Зараз я хочу отримати від них довідку для заповнення щорічної декларації і після цього планую закрити рахунок у цьому банку, тому що вигоди від користування izibank не перекривають втрати часу, які виникають при підготовці письмових скарг та спілкуванні з підтримкою.

Коментарі - 3

+
0
Volodymyr Dozirtsiv
Volodymyr Dozirtsiv
1 березня 2023, 3:16
#
Довідку по сумі отриманого доходу за кешбек краще напряму запросити в податковій — ТАСКОМБАНК звітує здається раз в квартал з всіма сумами — можете взяти дані відразу в податковій.
щодо інших моментів — частково підтверджую що рівень підтримки просто нулячий. підтримка реально обіцяє звязатись пізніше, але цього не робить. я був клієнтом ізібанк півтора роки з моменту старту проекту. і саме дніщенська підтримка була причиною закриття картки.
щодо кредитного ліміту бо мені також обнулили 24.02, але в довідці за травень по скарзі в НБУ кредитний ліміт був наявний, хоча фактично мав би бути обнулений.


але я вимушений стати на сторону ізібанк за можливе списання комісії при оплатах в пос-терміналах. саме банк, який обслуговує пос-термінал, відповідальний за правильність заведення МСС коду в даному терміналі. в даному випадку ізібанк це банк-емітент і в нього 0 відповідальності за правильність МСС коду.
+
0
iyanchuk
iyanchuk
29 березня 2023, 13:42
#
Стосовно довідки для податкової - податкова мені повідомила, що вони не мають інформації стосовно суми сплачених податків з депозитів. І саме податкова запитувала у мене підтверджуючі документи про те, що податки з % на депозит сплачені (це при поданні щорічної декларації).
Стосовно комісії в POS-терміналах при оплаті - якщо в мене на картці встановлено блокування на видачу готівкових коштів, то при здійсненні операції, яка заведена в платіжному терміналі як видача готівки — повинна відбуватися відмова. А в ізі транзакція все-одно проходить. Тому тут претензія саме до банку емітенту. І, враховуючи, що вони відшкодували комісію, вони згодні з моєю логікою.
+
0
Volodymyr Dozirtsiv
Volodymyr Dozirtsiv
29 березня 2023, 14:55
#
В ізібанк є можливість заборони оплат п2п переказів за рахунок кредліміту, але не видачі готівки. якщо ви про ліміт видачі готівки в добу/місяць і пос-термінал то там складніша схема і цих налаштувань в ізібанк немає.
але саме банк-екваєр має попереджати що термінал заведено як готівку, а не оплату. Ощад свого часу не попереджав на терміналах в Новій Пошті, але потім виправився.

щодо вимог податкової і % з депозитів то ви не повинні вказувати ці суми, якщо податки були повністю сплачені
https://lv.tax.gov.ua/media-ark/local-news/526272.html
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝 / 2 роки досвіду користування izibank