Оператор не надав нормальної відповіді, ще й грубо спілкується
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
1.Моє питання було про ліміти банк їх змінив на 20 000 хоча по НБУ ліміт 50 000 на зняття в АТМ, Оператор, нормально не зміг надати інформацію де саме в ДКБО банку це вказано (не вірно вказав сторінку і пункт)
2. Грубо відповів про те що я маю сам все перечитувати «рекомендую перечитувати постанови, а після вже писати в банк»
3. Поки я шукав Інфо в ДКБО (по не вірно наданій інформації) 1 хвилину… оператор Максим написав «Гарної ночі» і потім сам без мого закриття чату написав «на жаль, зараз всі оператори зайняті, потрібно зачекати» і далі взагалі не відповідає.
Це для вас нормальне обслуговування?
Ігнорувати клієнта ще й не надавати нормальної відповіді…
Дякую, дуже допомогли 👎