Банк порушення умови на яких відкривався депозит
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Увы, но служба поддержки без подтверждений в виде скриншотов ничего делать не хочет.
Я смотрю что в общем при пользовании банками делать скриншот каждого шага каждой операции — это почти как правило. Иначе в случае каких-либо проблем просто не сможешь доказать что проблема была.
Я смотрю что в общем при пользовании банками делать скриншот каждого шага каждой операции — это почти как правило. Иначе в случае каких-либо проблем просто не сможешь доказать что проблема была.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Зручність полягає в тому що всі умови відкриття включно з параметром автопродовження відображається на екрані і (здавалось!) не треба потім перевіряти умови депозиту як це відбувається в інших банках (Моно, ПУМБ, Форвард і так далі) та вимикати автопродовження в разі якщо ви не хочете щоб депозит був продовженний.
Але насправді це не так. Навіть якщо клієнт встановлює перемикач автопродовження в положення «не продовжувати автоматично» то все одно у депозиту після відкриття автопродовження ввімкнено. А це є порушенням умов на яких депозит відкривався.