Очень слабый банкинг с кучей багов
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- izi1expert
- 10 серпня 2021, 10:52
- #
Спілкувався зі службою підтримки izibank. термін повернення коштів залежить від типу операції. якщо це операція в інтернеті - розблокування на 34 день, якщо операція на терміналі (з використанням, чипу, смуги, безконтактної оплати, NFC) — розблокування на 11 день
після повернення кошти мають повертатися на картковий рахунок, яким розраховувались, адже інші рахунки не використовуються під час здійснення операції.
Не врите, пожалуйста. Даже после 34 дней деньги не вернулись на карту. Суммарно более 5 часов разбираюсь с саппортом по этому вопросу и никто не может помочь.
Зависло в таком состоянии более 500 грн
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Если кратко, то проблемы с которыми я столкнулся:
1. Не возвращают деньги с холдов в течении 30 дней (в нормальных банках не больше 7−10 дней)
2. После снятия заморозки, средства попадают каким-то образом не на карточный счет, а в «кешбек», с которого нужно заплатить налог в 19.5%. Почему я должен платить налог на прибыль с моих же замороженных средства???)))
И понятное дело, что если их команда не понимает, что они делают, то и от саппорта помощи адекватной нет. Закрою счет после того, как удастся вывести деньги с этой беды