Поганий партер поповнення картки готівкою
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- +7
- Maksym Solomko
- 26 квітня 2021, 13:02
- #
Кошти, які попали на фінансовий моніторинг, зарахували сьогодні до обіду.
Прикро, що на сайті банку немає попередження (приклад зі сайту іншого банку):
«Зверніть, будь ласка, увагу: максимальна сума поповнення готівкою однієї картки — 4 999,99 грн на одну добу.»
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Не знаю, що думав банк, але це виявилося не ізі!
По-перше, без ідентифікації (зазначені термінали в моєму місті таку можливість не мають) можна поповнити лише на 4'999 грн за операцію.
По-друге, при перевищенні загалом суми поповнення готівкою на 5к грн ряд операцій попадають на фінансовий моніторинг із боку city24. Запросять доки й чекати декілька банківських днів! Створення на терміналі особистого кабінету, увівши там свої П. І. Б., номер телефону й адресу е-пошти, не допоможе.
По-третє, операція без ідентифікації успішна опрацьована протягом години й тому, що звертався до підтримки city24, проходив «гестапо» для прискорення.
По-четверте, у мобільному застосунку izibank немає ніякого попередження стосовно ситуації, в яку я попав!
Якщо izibank хоче позицію себе серйозним гравцем на банківському ринку, то йому варто знайти більш кращого партнера для поповнення готівковими коштами й у своєму мобільному застосунку зробити інформування на яку суму через які канали можна без проблем поповнити.
Наразі друга операція попала під фінансовий моніторинг, у суботу на пошту підтримки city24 переслав документи, на які накледений КЕП, для проходження моніторингу — ні коштів, ні відповіді (навіть про те, що вони прийняли лист від мене). Підтримка izibank допомогла з’ясувати, що друга операція потрапила на фінансовий моніторинг і що для цього необхідно зробити.