Мінфін - Курси валют України

Встановити

чому анулювання заявки такий довгий процес?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
morner 7 грудня 2020, 16:03
З цікавості вирішив оформити картку нового izibank. Колись так само з цікавості, маючи приват, вирішив приєднатися до частини моно. От подумалося, що я точно повинен бути з izibank. Завантажив додаток, посилання на який отримав при реєстрації в бета-тестуванні. Якихось труднощів при фотографуванні документів не виникало. В принципі — все просто і зрозуміло було мені. І наче додаток непоганий здався, хоч і бета. Однак на останньому етапові (забрати картку у відділенні) я вирішив відмовитися поки від картки і послуг через декілька причин, одною з яких було те, що отримати картку можна лише у чотирьох містах України, а в умовах карантину і через хворобу я вирішив поки нікуди не їздити. А курєрські чи поштові послуги, як наприклад у моно, поки відсутні у цього банку, бо ж повторюся — знаходяться на стадії бета-тестування. І ось тут, на цьому етапові, я не зрозумів був як це зробити (анулювати). Додаток просто не має опції вийти чи видалити дані. При кожному новому вході до додатку система розпізнає по номеру телефона і просить одне й те саме «Документи перевірено. Залишилось отримати картку і т.д.». Думав, що достатньо видалити додаток і система можливо автоматично анулює, але ні. Те саме. То ж прийшлося мені звертатися до технічної підтримки у месенджер. Там запевнили, що передадуть «відповідному відділу» інформацію щодо анулювання заявки.
Майже тиждень пройшов (звертався 1 грудня), а воно як і раніше по це день- система показує, а заявка не анульована точно (бо сьогодні 7 грудня знову написав у підтримку і спитав чи анульовано? на що отримав відповідь «процес ще триває».
Не розумію чому так довго триває процес анулювання заявки? Я не думав, що це надскладна дія. І скільки часу він ще триватиме (скільки передбачено? — на ці питання відповідей немає.

Ну, якось несерйозно це, хлопці.
Я розумію що цей необанк ще на стадії бета-тестування, але хіба елементарне так довго робиться?

Візьміть до уваги це.
izibank
Відповідь банку
7 грудня 2020, 16:09
вітаємо,
дякуємо вам за відгук!

написали в особисті повідомлення для уточнення інформації.
Полезный комментарий
morner 7 грудня 2020, 16:29
Дякую. Зі мною швидко звязалися і ту заявку анулювали. Проблема вже вирішена.

Коментарі - 1

+
0
morner
morner
7 грудня 2020, 16:29
#
Корисний коментар
Дякую. Зі мною швидко звязалися і ту заявку анулювали. Проблема вже вирішена.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝 / чому анулювання заявки такий довгий процес?