×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
IZIBANK ОТЗЫВ
вдячні за відгук)
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Надійний банк
Коментарі (3)
Кешбек-банк
То есть получаешь кешбек за проезд в метро (Харьков), поход к стоматологу, за покупки в павильонах Кисет (попадает в прочее) и всякое такое, чего нет у конкурентов.
Написати коментар
Заблокировали щета из-за не большой суммы…
За прошлый месяц оборот по карте за месяц всего 22 тыс, причем переводы со своих личных средств в других банках.
У меня затребовали предоставить документы откуда деньги.
Это средняя зарплата по Киеву.
Не понимаю такого бреда…
В других банках Приват, УкрСиббанк такого нет, оборот и по 40−50 тыс в месяц.
блокування рахунку є крайньою мірою, нам це теж не до вподоби…
проте є випадки, коли банк має право запитувати підтвердження певних фінансових операцій з метою виконання вимог законодавства, та до моменту отримання відповіді обмежити проведення витратних операцій за рахунком
Коментарі (3)
Изи банк мошенник номер 1!!!
орієнтовний термін розгляду цієї ситуації до 15 робочих днів та стосовно результатів ми з вами обов‘язково зв‘яжемося
Коментарі (3)
Отказ в обслуживании
наразі картку може отримати лише громадянин України з такими документами, як паспорт або ID картка та ідентифікаційний код. та в майбутньому буде можливість отримати картку з посвідкою
Коментарі (29)
Поки без сюрпризів
Написати коментар
Списали 2 раза деньги
Все деньги отправил в другой банк с карты, так как это просто писец …
Не советую использовать данное приложение, останетесь без денег.
зі своєї сторони прикладемо максимум зусиль для оптимізації процесу пришвидшення доставки push-повідомлень задля уникнення подібних ситуацій у майбутньому
Коментарі (2)
Не рекомендую! Не гарантують збереження особистих даних!
дійсно, у випадках коли фото неякісні та немає можливості завантажити фото належної якості через мобільний додаток, рекомендуємо клієнтам надіслати їх нам через Viber або Telegram в наші офіційні аккаунти. при цьому ми гарантуємо повну безпеку ваших даних.
стосовно фотографування документів менеджером при отриманні картки, дана процедура є стандартною та відбувається для того, щоб ідентифікувати клієнта та зафіксувати факт отримання картки, при цьому фото видаляються з телефону одразу після того, як отримаєте картку. також дана інформація зазначена у Типовій формі публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб у розділі 3, пункт 3.1, детально можна ознайомитись за посиланням: https://izibank.com.ua/files/for-client/terms/conditions.pdf
Коментарі (11)
Все гуд, крім одного
вдячні за відгук)
ситуацію з телеграмом беремо на аналіз
Написати коментар
я всё же надеюсь на лучшее, но …
И вот свершилось, спустя полгода изи зарелизился. Открыл карту, вроде всё ОК, минимум не хуже чем у черного конкурента и проще чем у вишневого и красного. Но вот начинается неделя, пополняю карту в банке (приложение ещё работало) … и тут бац!
Приложение ушло в отказ https://pasteboard.co/JNnrahc.png
Ну ладно, ведь есть служба поддержки где мне уже отвечали и даже немного подсказывали по виртуальным картам.
Бац, и нету службы поддержки https://pasteboard.co/JNnrOdu.png
В общем пока это, а так же мелкий шрифт в приложении — единственные проблемы с которыми столкнулся. Открытие счёта, пополнение в кассе банка, оплаты картой — всё ОК.
дякуємо за відгук!
дійсно, нещодавно спостерігались тимчасові труднощі у роботі сервісів izibank'у, перепрошуємо за завдані незручності.
наразі все працює, та можливо повноцінно користуватись додатком та спілкуватись зі службою підтримки (ходять чутки, що вони це просто обожнюють та готові на все заради клієнтів)
гарного дня та проводьте цей понеділок на izi!)
Легко открыл валютную карту, легко её пополнил наличной валютой (без комиссий и прочих извращений), легко открыл валютный депозит с приятными процентами.
А вот с коммуналкой беда. Добавил адрес, добавил две компании: у одной код ЄДРПОУ из единиц и пустой номер банковского счёта, вторая добавилась, но не видна на вкладке адреса, а присутствует только на второй вкладке «Мои компании». К слову вкладка «Мои компании» сделана так что я б лично её врядли нашел если бы сотрудник службы поддержки не попросил меня посмотреть есть ли она там. В итоге оплатить я пока не могу ни одной компании (реквизиты явно левые), ни второй (отсутствует на вкладке адреса, тоесть я не могу выбрать её для оплаты).
В общем такое впечатление что бета-тестирование продолжается :D
Коментарі (7)
Так собі
Зарахування коштів всередині банку може тривати 3 дні або більше. Від чого це залежить, невідомо. При цьому відсотки при невчасному погашенні кредиту в грейс-періоді доведеться платити.
Кредитний ліміт піднімають неохоче, порівняно з монобанком та приватом.
Термінали важко знайти або вони відсутні.
Не раджу!
написали в особисті для уточнення інформації.
Коментарі (1)
Называют свои внутренние распоряжения законами и ставят их выше реальных законов и постановлений
…приветсвие…
Оператор: Вторая страница паспорта не соответствует стандартам
Я: В смысле не соответвует стандартам?
Оператор: Фото которое вы вклеивали в 25 лет, не соответствует стандартам Изибнка
Я: Что значит не соответствует? Законам и постановлениям КМ соответствует, а вам не соответствует? Вы свои правила ставите постановлениям КМ и законам государства?
Оператор: Ваше фото не соответствует ЗАКОНАМ Изи банка
Я: У вас не законы, законы у государства. Вы понимаете, что вы нарушаете постановления и закон?
Оператор: Мы ничего не нарушаем…
Я: Кладу трубку
Если что на фото у меня плечи слегка под углом, но лицо при этом строго анфас, нос по середине лица, нейтральное выражение лица и все остальные требования определенные законом соблюдены. От чего за 5 лет моих хождений по гос и не гос структурам вопроса к моему паспорту небыло.
Відповідно до правил фотографування ДМС України
Положення особи, що фотографується, повинне бути вертикальним, окрім фотографування особи лежачи або в дитячому чи спеціальному сидінні з відповідним фоном за головою. Ця вимога стосується малолітніх дітей та осіб, які не можуть пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я.
Обличчя під час фотографування повинне відображатися крупним планом в анфас, особа має дивитися прямо відкритими очима, з нейтральним виразом обличчя, закритим ротом, без повороту або нахилу голови та шиї.
Спираючись на ці вимоги співробітники не можуть визначити справжність паспортного документа дистанційно
нам шкода, але у зв'язку з цим буде відсутня можливість оформлення картки.
Коментарі (3)
Фальш-старт
После чего мне предложено было снять маску, для идентификации, что прямо протеворечит законодательству Украины, а именно постановлению КМУ о карантинных ограничениях.
Для консультации по данному вопросу я обратился на горячую линию ТАС банка, где мне также подтвердили, что в случае если я сниму маску, сотрудник банка будет обязан вызвать полицию.
После отказа с моей стороны нарушать законодательство Украины и совершать административное правонарушение, мне также было отказано в выдаче карты.
дякуємо за відгук.
розуміємо, що ситуація, можливо, специфічна. проте, як варіант — картку izibank можна буде оформити через bankID вже з поточного місяця.
бажаємо 36,6 та міцного здоров'я!
Коментарі (21)
не проводьте в ізі платіж по реквізитам бо це абсолютно не ізі
вночі переказав грн з монобанку щоб попробувати платіж по Україні і виявилось шо функціонал дніще
платіж сам створив ще вночі і підтримка сказала що проведеться після 9 ранку, але платіж не провівся.
фактично платіж з монобанку прийшов о 5 ранку тому кошти для проведення платежу о 9 ранку вже були.
підтримка о 10 ранку сказала робіть новий платіж. створив і виявилось що банк додатково не дає перевірити реквізити платежу після їх введення — а зразу виконує їх і накидує комісію в загальну суму(про комісію можна дізнатись лиш побачивши загальну суму)
окрім цього виявилось(тут частково мій провтик що невчитався в тарифи) що платежі в банку за свої кошти безкоштовні лише до 10 тис грн НЕ ВКЛЮЧНО. тобто відправляти треба 9999 грн, що є абсолютно незручно бо хто зараз оце буде дробити суми… явно розраховано попасти на лоха шоб списати 50 грн комісії
і проблеми з скасуванням платежу. оскільки я пролажав з комісією 50 грн за платіж в 10 тис грн то попросив підтримку скасувати платіж.
10:29 — відправка платежу
10:30 — повідомлення в чаті скасувати платіж(була активна переписка з підтримкою)
10:32 — платіж проведено
підтримка написала зразу шо відправила запит на скасування але платіж не скасували… окрім цього скасування платежу коштує 50 грн
*під час написання відгука підтримка повідомила що платіж не міг провестись о 9 ранку оскільки банк зразу перевірив наявність коштів на рахунку і відхилив платіж. для чого тоді було брехати про 9 ранку?
стосовно вашої ситуації, при переказі коштів з картки на картку, вони стають доступними та відображаються в додатку протягом декількох хвилин, проте фактичне зарахування коштів на рахунок відбувається протягом 3 робочих днів. саме тому кошти були зараховані на рахунок о 5 ранку, через це платіж, який ви створювали вночі був автоматично відхилений, оскільки на рахунку не було достатньо коштів. в майбутньому ми плануємо опрацьовувати СЕП платежі і в нічний час та брати до уваги доступний залишок коштів для використання, а не суму фактично наявних коштів на рахунку.
стосовно нового платежу, який ви здійснювали о 10 ранку, так, дійсно, після створення він автоматично обробляється та відправляється, оскільки платежі по реквізитах у нашому банку відбуваються автоматично, відповідно через це у нас немає технічної можливості скасувати переказ. дане побажання ми обов'язково врахуємо для майбутніх релізів нашого додатку.
щодо комісії, ви могли побачити її ще до здійснення переказу, у вас завжди є можливість скасувати операцію у її формування. також щодо комісії, ви завжди можете звернутися до служби підтримки, та ми з радістю допоможемо.
Написати коментар
чому анулювання заявки такий довгий процес?
Майже тиждень пройшов (звертався 1 грудня), а воно як і раніше по це день- система показує, а заявка не анульована точно (бо сьогодні 7 грудня знову написав у підтримку і спитав чи анульовано? на що отримав відповідь «процес ще триває».
Не розумію чому так довго триває процес анулювання заявки? Я не думав, що це надскладна дія. І скільки часу він ще триватиме (скільки передбачено? — на ці питання відповідей немає.
Ну, якось несерйозно це, хлопці.
Я розумію що цей необанк ще на стадії бета-тестування, але хіба елементарне так довго робиться?
Візьміть до уваги це.
дякуємо вам за відгук!
написали в особисті повідомлення для уточнення інформації.
Коментарі (1)
Не вижу смысла
% на остаток 7% 3%
Депозит на 1 год 11% 10%
Кещбек 2+(выборочно) 1%
Бесплатное пополнение Ibox City24
Вопрос к маркетологам, которые запускают новый продукт, зачем мне переходить с моно на изи???
Преимуществ «0».
зручним й вигідним банком для свого клієнта.
izi-кешбек 1% охоплює більшість категорій і розповсюджується на покупки в магазинах і супермаркетах, в торгових центрах і на онлайн-шопінг, в книгарнях, в аптеках, на заправках, на бронювання готелів і придбання квитків, на оплату проїзду в громадському транспорті і сплату за таксі, на покупку техніки, зоотоварів, квітів тощо. а от кав'ярні, кіно, боулінг – це вже п'ятнична історія)
а ще ми маємо найнижчу відсоткову ставку за кредитною лінією + найдовший пільговий період)
Коментарі (7)
Мне понравилось)
По самой программе все норм, хоть и бэта
Услуги, скорость работы транзакций и оплат очень впечатляют
Короч мне все понравилось
Коментарі (1)
дуже багато прихованих неприємних моментів
1. при фотографуванні документів неможливо виключити спалах тому айді-картка була з білою полоскою. служба підтримки просила перефотографувати і прислати в чаті.
2. додаток не в стані розпізнати іпн на айді картці тому окремо довелось фотографувати заново одну сторону паспорта.
3. як наслідок 2 пункту, в заяві-анкеті задня сторону пластику була надрукована три рази (раз як паспорта, раз як іпн а третій раз без поняття чому).
4. документи додаток перевірив і я поїхав в кредит маркет отримати картку. відділення ТАСКОМБАНКУ картку НЕ видають!
5. картку видали аж через годину бо в моїх документах виявили якісь проблеми.
6. ніхто не попередив що реквізити картки ззаду внизу. додаток просить сфотографувати картку і не зразу ясно що треба фотографувати задню сторону картки.
7. додаток чуть сирий але це можна списати на бета-тест.
8. не по всім транзакціям оплатам нараховують кешбек. в Ізі придумали пятничний кешбек категорії (кіно (МСС: 7829, 7832, 7841), кав’ярні таресторани (МСС: 5811-5814), боулінг-клуби(МСС: 7933)).
так от по цим МСС кешбек нараховується 2% тільки в певні години пятниці і суботи (17,00 пт до 11,00 сб).
В інші дні тижня (включно з іншими годинами пт та сб) кешбек по цим категоріям 0.
по всім іншим МСС категоріям (оплати а не перекази....) кешбек завжди 1%.
9. просто дуже нагла маніпуляція і я б навіть сказав обман — в заяві, яку видають клієнту, пише про два гривневі рахунки (до картки і ощадний). по факту відкрили зразу доларовий і євро. в додатку є ще три неактивні віртуальні картки. Підтримка пояснила що рахунки були відкриті згідно договору пункт 3,2, просте в самі заяві вам про це ні слова не кажуть (посилаються на те що ця заява це приєднання до договору).
При видачі картки про це звісно ніхто не попередив. Окрім цього підтримка сказала що рахунки неактивні.
Риторичне питання, але — якщо рахунки неактивні то чому їх передали на облік в податкову (я фоп тому всі рахунки фізособи зразу йдуть в податкову)
10. не ясно як закрити рахунки (хоча б ті валютні) і отримати довідку про їх закриття (по закону вона безкоштовна але в тарифах такої послуги нема).
11. перевипуск віртуальних карток платний, як і фізичної (по ініціативі клієнта).
перевипуск фізичної у звязку з ініціативою банку чи через завершення терміну дії — безкоштовно.
12. закриття рахунків тільки у відділеннях ТАСКОМБАНКУ (надіюсь це тільки на час бетатесту).
в цілому поки що у звязку з пунктом 9 — пічаль повна. колись мені дуже не подобалось що ДПС знає про мої рахунки а зараз бачу як впарюють рахунки і відкривають їх мені без мого відома
Коментарі (7)
Непонятно зачем?
Лучше бы доделали мобильное приложение tas2u и веб версию — сделали бы нормальную выписку.
Вот ляпы в выписке — с 7 месяца висит транзакция в обработке.
В истории транзакций не отображаются больше 3х месяцев… далее только через оператора
Коментарі (3)