Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Артем П. 22 лютого 2021, 18:45
Решил открыть дебетовую карточку в вашем банке. Я не гражданин Украины, но имею ПМЖ. Подгрузил документы через приложение. Перезванивает оператор и сообщает, что банк отказывает мне в открытии карты, т. к как я не гражданин Украины. Ну нет так нет. Монобанк, Приватбанк, Идеябанк, Райффайзен и многие другие банки не отказывают мне в обслуживании. Вы единственный банк кто отказал. Будет написана жалоба в НБУ. Спасибо за внимание.
izibank
Відповідь банку
23 лютого 2021, 10:15
дякуємо за відгук, це важливо для нас, адже ми прагнемо вдосконалюватися, щоб бути найзручнішим банком для наших клієнтів.
наразі картку може отримати лише громадянин України з такими документами, як паспорт або ID картка та ідентифікаційний код. та в майбутньому буде можливість отримати картку з посвідкою
emmas 21 лютого 2021, 18:01
Вперше користуюсь послугою віддаленого оформлення картки. У додатку сфоткав документи, довідку, відправив, наступного дня видали карту. Співробітник всю процедуру видачі провів дуже швидко, дизайн картки теж цікавий. Пробував провести декілька переказів, все спрацювало за лічені хвилини. Поки тестую, сподіваюсь, неприємних сюрпризів не буде.
izibank
Відповідь банку
22 лютого 2021, 15:43
дякуємо за відгук, раді, що вам сподобалося. ми впевнені, що далі все буде так само izi
Николай Толочко 18 лютого 2021, 13:39
На карте были деньги, сегодня открыл нужно было оплатить заказ, ввёл номер карты все вроде супер, приходит сообщение что средства списались, а через пару секунд приходит еще одно сообщение о списании средств тому же получателю с той же суммой, я был в шоке как так пишу в тех поддержку, а мне отвечают что я сам провел оба платежа с разницей в 13 секунд.
Все деньги отправил в другой банк с карты, так как это просто писец …
Не советую использовать данное приложение, останетесь без денег.
izibank
Відповідь банку
22 лютого 2021, 17:00
Николай, дякуємо за відгук. ми детально перевірили інформацію, та бачимо, що дані платежі були здійснені вами самостійно з різницею у часі 1,40 хв. річ в тому, що відбулася затримка у надсиланні пуш-сповіщення, через що в мобільному додатку ви бачите некоректну різницю між операціями саме у розмірі 13 секунд.
зі своєї сторони прикладемо максимум зусиль для оптимізації процесу пришвидшення доставки push-повідомлень задля уникнення подібних ситуацій у майбутньому
mihab 15 лютого 2021, 21:31
Не рекомендую! Не гарантують збереження особистих даних! Після 3 спроби вдалося загрузити фото паспорта в моб додаток! Також консультант пропонував загрузити сторінки паспорта у групу в вайбер! Також запевняли що при отримані карти необхідно буде лише предявити паспорт! Отримав повідомлення, що можна забрати карту у відділені ТАС банку. У відділенні банку менеджер ТАС банку намагалася сфотографувати паспорт та код на свій особистий телефон з пояснення що так потрібно! Увага! Менеджер іншого банку фоткає паспортні дані! Подав заявку на ануляцію карти! Сервіс на нулі!
izibank
Відповідь банку
17 лютого 2021, 16:07
дякую за відгук!
дійсно, у випадках коли фото неякісні та немає можливості завантажити фото належної якості через мобільний додаток, рекомендуємо клієнтам надіслати їх нам через Viber або Telegram в наші офіційні аккаунти. при цьому ми гарантуємо повну безпеку ваших даних.

стосовно фотографування документів менеджером при отриманні картки, дана процедура є стандартною та відбувається для того, щоб ідентифікувати клієнта та зафіксувати факт отримання картки, при цьому фото видаляються з телефону одразу після того, як отримаєте картку. також дана інформація зазначена у Типовій формі публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб у розділі 3, пункт 3.1, детально можна ознайомитись за посиланням: https://izibank.com.ua/files/for-client/terms/conditions.pdf
litvin76 10 лютого 2021, 18:14
В цілому все супер, але потрібно зробити одну річ яка є в усіх інших мобільних банках. При виборі соц. мережі для звернення в службу підтримки в інших банках коли натискаю на значок телеграму дає вибір яку програму далі відкрити, я користуюсь «Телеграм Х» це по суті те ж саме, але через ваш додаток не можу його відкрити на жаль, хоча монобанк або спортбанк без проблем це дозволяють зробити. Доробіть це, будь ласка,і все буде пушка ракета)
izibank
Відповідь банку
11 лютого 2021, 17:38
вітаємо!

вдячні за відгук)
ситуацію з телеграмом беремо на аналіз
Проблема вирішена
Італій . 8 лютого 2021, 10:40
Чорд, я даже немного устал ждать когда закончится этап бета-тестирования — не хотел открывать карту чтобы проверять недоделки и глюки.

И вот свершилось, спустя полгода изи зарелизился. Открыл карту, вроде всё ОК, минимум не хуже чем у черного конкурента и проще чем у вишневого и красного. Но вот начинается неделя, пополняю карту в банке (приложение ещё работало) … и тут бац!

Приложение ушло в отказ https://pasteboard.co/JNnrahc.png

Ну ладно, ведь есть служба поддержки где мне уже отвечали и даже немного подсказывали по виртуальным картам.

Бац, и нету службы поддержки https://pasteboard.co/JNnrOdu.png

В общем пока это, а так же мелкий шрифт в приложении — единственные проблемы с которыми столкнулся. Открытие счёта, пополнение в кассе банка, оплаты картой — всё ОК.
izibank
Відповідь банку
8 лютого 2021, 11:30
вітаємо!

дякуємо за відгук!
дійсно, нещодавно спостерігались тимчасові труднощі у роботі сервісів izibank'у, перепрошуємо за завдані незручності.

наразі все працює, та можливо повноцінно користуватись додатком та спілкуватись зі службою підтримки (ходять чутки, що вони це просто обожнюють та готові на все заради клієнтів)

гарного дня та проводьте цей понеділок на izi!)
Полезный комментарий
Італій . 9 лютого 2021, 9:31
Отзыв рискует превратиться в мой блог о нашей совместной с банком жизни. Буду писать не только про плохое, но и про хорошее.

Легко открыл валютную карту, легко её пополнил наличной валютой (без комиссий и прочих извращений), легко открыл валютный депозит с приятными процентами.

А вот с коммуналкой беда. Добавил адрес, добавил две компании: у одной код ЄДРПОУ из единиц и пустой номер банковского счёта, вторая добавилась, но не видна на вкладке адреса, а присутствует только на второй вкладке «Мои компании». К слову вкладка «Мои компании» сделана так что я б лично её врядли нашел если бы сотрудник службы поддержки не попросил меня посмотреть есть ли она там. В итоге оплатить я пока не могу ни одной компании (реквизиты явно левые), ни второй (отсутствует на вкладке адреса, тоесть я не могу выбрать её для оплаты).

В общем такое впечатление что бета-тестирование продолжается :D
Ivan Mikulyak 6 лютого 2021, 14:58
Підтримка банку так собі. Лиш би підвести до фрази «проблема не на нашій стороні». Доводиться роз’яснювати чому проблеми саме з банком.
Зарахування коштів всередині банку може тривати 3 дні або більше. Від чого це залежить, невідомо. При цьому відсотки при невчасному погашенні кредиту в грейс-періоді доведеться платити.
Кредитний ліміт піднімають неохоче, порівняно з монобанком та приватом.
Термінали важко знайти або вони відсутні.
Не раджу!
izibank
Відповідь банку
6 лютого 2021, 20:24
вітаю, дякуємо за відгук!

написали в особисті для уточнення інформації.
34526183 6 лютого 2021, 13:51
Загрузил документы, через сутки попросили загрузить их ещё раз, загрузил, через минут 20 звонок:
…приветсвие…
Оператор: Вторая страница паспорта не соответствует стандартам
Я: В смысле не соответвует стандартам?
Оператор: Фото которое вы вклеивали в 25 лет, не соответствует стандартам Изибнка
Я: Что значит не соответствует? Законам и постановлениям КМ соответствует, а вам не соответствует? Вы свои правила ставите постановлениям КМ и законам государства?
Оператор: Ваше фото не соответствует ЗАКОНАМ Изи банка
Я: У вас не законы, законы у государства. Вы понимаете, что вы нарушаете постановления и закон?
Оператор: Мы ничего не нарушаем…
Я: Кладу трубку

Если что на фото у меня плечи слегка под углом, но лицо при этом строго анфас, нос по середине лица, нейтральное выражение лица и все остальные требования определенные законом соблюдены. От чего за 5 лет моих хождений по гос и не гос структурам вопроса к моему паспорту небыло.
izibank
Відповідь банку
7 лютого 2021, 11:18
вітаємо, дякуємо за відгук!
Відповідно до правил фотографування ДМС України

Положення особи, що фотографується, повинне бути вертикальним, окрім фотографування особи лежачи або в дитячому чи спеціальному сидінні з відповідним фоном за головою. Ця вимога стосується малолітніх дітей та осіб, які не можуть пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я.
Обличчя під час фотографування повинне відображатися крупним планом в анфас, особа має дивитися прямо відкритими очима, з нейтральним виразом обличчя, закритим ротом, без повороту або нахилу голови та шиї.

Спираючись на ці вимоги співробітники не можуть визначити справжність паспортного документа дистанційно
нам шкода, але у зв'язку з цим буде відсутня можливість оформлення картки.
khvorost 5 лютого 2021, 16:46
Попробовал получить карту банка, скачал приложение, отфоткал документы, и через … 12 часов, ну почти как обещает рекламма, получил уведомление о принятии документов и было предложено получить карту в отделении, я выбрал центральное отделение г. Днепр на ул. Чернышевского. Сотрудник ТАС банка попрсил документы, после предоставления начал фоткать на свой смартфон (видимо личный) и отправлять кому-то в телеграмм (т.е. о каком-либо ответственном хранении ваших персональных данных можно просто забыть).
После чего мне предложено было снять маску, для идентификации, что прямо протеворечит законодательству Украины, а именно постановлению КМУ о карантинных ограничениях.
Для консультации по данному вопросу я обратился на горячую линию ТАС банка, где мне также подтвердили, что в случае если я сниму маску, сотрудник банка будет обязан вызвать полицию.
После отказа с моей стороны нарушать законодательство Украины и совершать административное правонарушение, мне также было отказано в выдаче карты.
izibank
Відповідь банку
6 лютого 2021, 21:09
вітаємо!
дякуємо за відгук.

розуміємо, що ситуація, можливо, специфічна. проте, як варіант — картку izibank можна буде оформити через bankID вже з поточного місяця.

бажаємо 36,6 та міцного здоров'я!
Volodymyr Dozirtsiv 28 грудня 2020, 10:55
якщо коротко то банк не ізі, а суцільний гемор

вночі переказав грн з монобанку щоб попробувати платіж по Україні і виявилось шо функціонал дніще
платіж сам створив ще вночі і підтримка сказала що проведеться після 9 ранку, але платіж не провівся.
фактично платіж з монобанку прийшов о 5 ранку тому кошти для проведення платежу о 9 ранку вже були.

підтримка о 10 ранку сказала робіть новий платіж. створив і виявилось що банк додатково не дає перевірити реквізити платежу після їх введення — а зразу виконує їх і накидує комісію в загальну суму(про комісію можна дізнатись лиш побачивши загальну суму)
окрім цього виявилось(тут частково мій провтик що невчитався в тарифи) що платежі в банку за свої кошти безкоштовні лише до 10 тис грн НЕ ВКЛЮЧНО. тобто відправляти треба 9999 грн, що є абсолютно незручно бо хто зараз оце буде дробити суми… явно розраховано попасти на лоха шоб списати 50 грн комісії
і проблеми з скасуванням платежу. оскільки я пролажав з комісією 50 грн за платіж в 10 тис грн то попросив підтримку скасувати платіж.
10:29 — відправка платежу
10:30 — повідомлення в чаті скасувати платіж(була активна переписка з підтримкою)
10:32 — платіж проведено

підтримка написала зразу шо відправила запит на скасування але платіж не скасували… окрім цього скасування платежу коштує 50 грн

*під час написання відгука підтримка повідомила що платіж не міг провестись о 9 ранку оскільки банк зразу перевірив наявність коштів на рахунку і відхилив платіж. для чого тоді було брехати про 9 ранку?
izibank
Відповідь банку
12 січня 2021, 16:16
дякую за те, що повідомили про дану ситуацію. для нас це дуже важливо, адже ми прагнемо бути якомога зручними та легкими для наших клієнтів. мені дійсно шкода, що у вас склалося негативне враження про наш банк.
стосовно вашої ситуації, при переказі коштів з картки на картку, вони стають доступними та відображаються в додатку протягом декількох хвилин, проте фактичне зарахування коштів на рахунок відбувається протягом 3 робочих днів. саме тому кошти були зараховані на рахунок о 5 ранку, через це платіж, який ви створювали вночі був автоматично відхилений, оскільки на рахунку не було достатньо коштів. в майбутньому ми плануємо опрацьовувати СЕП платежі і в нічний час та брати до уваги доступний залишок коштів для використання, а не суму фактично наявних коштів на рахунку.

стосовно нового платежу, який ви здійснювали о 10 ранку, так, дійсно, після створення він автоматично обробляється та відправляється, оскільки платежі по реквізитах у нашому банку відбуваються автоматично, відповідно через це у нас немає технічної можливості скасувати переказ. дане побажання ми обов'язково врахуємо для майбутніх релізів нашого додатку.

щодо комісії, ви могли побачити її ще до здійснення переказу, у вас завжди є можливість скасувати операцію у її формування. також щодо комісії, ви завжди можете звернутися до служби підтримки, та ми з радістю допоможемо.
Проблема вирішена
morner 7 грудня 2020, 16:03
З цікавості вирішив оформити картку нового izibank. Колись так само з цікавості, маючи приват, вирішив приєднатися до частини моно. От подумалося, що я точно повинен бути з izibank. Завантажив додаток, посилання на який отримав при реєстрації в бета-тестуванні. Якихось труднощів при фотографуванні документів не виникало. В принципі — все просто і зрозуміло було мені. І наче додаток непоганий здався, хоч і бета. Однак на останньому етапові (забрати картку у відділенні) я вирішив відмовитися поки від картки і послуг через декілька причин, одною з яких було те, що отримати картку можна лише у чотирьох містах України, а в умовах карантину і через хворобу я вирішив поки нікуди не їздити. А курєрські чи поштові послуги, як наприклад у моно, поки відсутні у цього банку, бо ж повторюся — знаходяться на стадії бета-тестування. І ось тут, на цьому етапові, я не зрозумів був як це зробити (анулювати). Додаток просто не має опції вийти чи видалити дані. При кожному новому вході до додатку система розпізнає по номеру телефона і просить одне й те саме «Документи перевірено. Залишилось отримати картку і т.д.». Думав, що достатньо видалити додаток і система можливо автоматично анулює, але ні. Те саме. То ж прийшлося мені звертатися до технічної підтримки у месенджер. Там запевнили, що передадуть «відповідному відділу» інформацію щодо анулювання заявки.
Майже тиждень пройшов (звертався 1 грудня), а воно як і раніше по це день- система показує, а заявка не анульована точно (бо сьогодні 7 грудня знову написав у підтримку і спитав чи анульовано? на що отримав відповідь «процес ще триває».
Не розумію чому так довго триває процес анулювання заявки? Я не думав, що це надскладна дія. І скільки часу він ще триватиме (скільки передбачено? — на ці питання відповідей немає.

Ну, якось несерйозно це, хлопці.
Я розумію що цей необанк ще на стадії бета-тестування, але хіба елементарне так довго робиться?

Візьміть до уваги це.
izibank
Відповідь банку
7 грудня 2020, 16:09
вітаємо,
дякуємо вам за відгук!

написали в особисті повідомлення для уточнення інформації.
Полезный комментарий
morner 7 грудня 2020, 16:29
Дякую. Зі мною швидко звязалися і ту заявку анулювали. Проблема вже вирішена.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tav 22 листопада 2020, 0:16
Сравнение mono izi:
% на остаток 7% 3%
Депозит на 1 год 11% 10%
Кещбек 2+(выборочно) 1%
Бесплатное пополнение Ibox City24

Вопрос к маркетологам, которые запускают новый продукт, зачем мне переходить с моно на изи???
Преимуществ «0».
izibank
Відповідь банку
23 листопада 2020, 12:03
zibank — це легкий мобільний банк і ми прагнемо не порівнювати себе з іншими банками, натомість бути якомога
зручним й вигідним банком для свого клієнта.

izi-кешбек 1% охоплює більшість категорій і розповсюджується на покупки в магазинах і супермаркетах, в торгових центрах і на онлайн-шопінг, в книгарнях, в аптеках, на заправках, на бронювання готелів і придбання квитків, на оплату проїзду в громадському транспорті і сплату за таксі, на покупку техніки, зоотоварів, квітів тощо. а от кав'ярні, кіно, боулінг – це вже п'ятнична історія)

а ще ми маємо найнижчу відсоткову ставку за кредитною лінією + найдовший пільговий період)
s1one 11 листопада 2020, 19:26
В приложении сфоткал доки, в будет день все было проверено. После пошел в отделение Таском банка проверили документы и выдали карту. Киев, Оболонь. Дизайн что в программе что сама карта понравилась, то что цифры сзади это наоборот прикольно как мне показалось лицевая сторона сохраняет красоту) наклейки в комплекте прикольные

По самой программе все норм, хоть и бэта
Услуги, скорость работы транзакций и оплат очень впечатляют

Короч мне все понравилось
izibank
Відповідь банку
12 листопада 2020, 12:17
вітаємо, ми щиро раді, що вам сподобалось. будемо й надалі старатись для вас)
Volodymyr Dozirtsiv 4 жовтня 2020, 2:37
на даний момент дуже все погано
1. при фотографуванні документів неможливо виключити спалах тому айді-картка була з білою полоскою. служба підтримки просила перефотографувати і прислати в чаті.
2. додаток не в стані розпізнати іпн на айді картці тому окремо довелось фотографувати заново одну сторону паспорта.
3. як наслідок 2 пункту, в заяві-анкеті задня сторону пластику була надрукована три рази (раз як паспорта, раз як іпн а третій раз без поняття чому).
4. документи додаток перевірив і я поїхав в кредит маркет отримати картку. відділення ТАСКОМБАНКУ картку НЕ видають!
5. картку видали аж через годину бо в моїх документах виявили якісь проблеми.
6. ніхто не попередив що реквізити картки ззаду внизу. додаток просить сфотографувати картку і не зразу ясно що треба фотографувати задню сторону картки.
7. додаток чуть сирий але це можна списати на бета-тест.
8. не по всім транзакціям оплатам нараховують кешбек. в Ізі придумали пятничний кешбек категорії (кіно (МСС: 7829, 7832, 7841), кав’ярні таресторани (МСС: 5811-5814), боулінг-клуби(МСС: 7933)).
так от по цим МСС кешбек нараховується 2% тільки в певні години пятниці і суботи (17,00 пт до 11,00 сб).
В інші дні тижня (включно з іншими годинами пт та сб) кешбек по цим категоріям 0.
по всім іншим МСС категоріям (оплати а не перекази....) кешбек завжди 1%.
9. просто дуже нагла маніпуляція і я б навіть сказав обман — в заяві, яку видають клієнту, пише про два гривневі рахунки (до картки і ощадний). по факту відкрили зразу доларовий і євро. в додатку є ще три неактивні віртуальні картки. Підтримка пояснила що рахунки були відкриті згідно договору пункт 3,2, просте в самі заяві вам про це ні слова не кажуть (посилаються на те що ця заява це приєднання до договору).
При видачі картки про це звісно ніхто не попередив. Окрім цього підтримка сказала що рахунки неактивні.
Риторичне питання, але — якщо рахунки неактивні то чому їх передали на облік в податкову (я фоп тому всі рахунки фізособи зразу йдуть в податкову)
10. не ясно як закрити рахунки (хоча б ті валютні) і отримати довідку про їх закриття (по закону вона безкоштовна але в тарифах такої послуги нема).
11. перевипуск віртуальних карток платний, як і фізичної (по ініціативі клієнта).
перевипуск фізичної у звязку з ініціативою банку чи через завершення терміну дії — безкоштовно.
12. закриття рахунків тільки у відділеннях ТАСКОМБАНКУ (надіюсь це тільки на час бетатесту).

в цілому поки що у звязку з пунктом 9 — пічаль повна. колись мені дуже не подобалось що ДПС знає про мої рахунки а зараз бачу як впарюють рахунки і відкривають їх мені без мого відома
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 9 вересня 2020, 19:46
Условия продукта хуже чем у основных продуктов — Б5 и Пудра.
Лучше бы доделали мобильное приложение tas2u и веб версию — сделали бы нормальную выписку.
Вот ляпы в выписке — с 7 месяца висит транзакция в обработке.
В истории транзакций не отображаются больше 3х месяцев… далее только через оператора
izibank
Відповідь банку
14 вересня 2020, 14:01
zig4free дякуємо за ваш коментар! готові відповідати про продукт та сервіси izibank і якщо у вас є до нас питання – велкам.

Курс валют в izibank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1007 41.4513
EUR 43.35 44.0906
Всі курси банку

Курс валют в izibank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1007 41.4513
EUR 43.35 44.0906
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝