×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в izibank
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.2 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.5 |
Всі курси банку |
Нарушение банком закону про защиту прав потребителей
👋 вітання, Олексій! служба підтримки izibank, мене звати Іван!
Добрий день! Виходячи з ситуації що ви продовжуєте утримувати примусово мої гроші по картці 2951 вже після того як получили розгорнуте обгрантування кожного переказу на картку я рахую, що тим самим ви порушаєте закон про захист прав споживачів, а саме:
1. Надавання недостовірної інформації про причини блокування карти- ви добу говорили, що карта заблокована за шахрайський переказ по скарзі споживача.
2.Надання недостовірної інформації при відкритті картки- вами була представлена інформація що ліміт переказів по картці 75000 гривень. між тим ви заблокували карту коли загальна сумма переказів за 2 дні була 52636 гривень.
3.Обгрантування терміну перевірки 30 днями законом про звернення громадян, який до цього випадку не має ніякого відношення оскільки я до вас не звертався і любі обставини блокування клієнта до доступу к його грошам без рішення суду або відповідних органів повинні розглядатися терміново.
4.Виходячи з ваших слів, максимум що може бути поганого після цієї перевірки- це припинення обслуговування та переказ моїх коштів на інший рахунк. отже виходячи з того зміст тої перевірки-перевірка відповідності мене до вимог банку. Одже я прийшов до висновку що ваш банк не відповідає моїм вимогам і хочу закрити рахунрок і забрати свої гроші, тобто повернути товар/послугу у термін 14 днів згідно з законом про захист прав споживача, у чому мені було відмовлено.
Виходячи з того я подаю скаргу на порушення вашим банком закону про захист прав споживача до Нацбанку України і Офіс Генерального Прокурору України, а також прошу вас надати мені електрону поштову адресу відповідної особи з Керівництва вашого банку для відправки ій скарги на ваші дії, згідно с Законом про захист прав споживача ви мусити ії мені надати.
Ваші дії відповідно до чинного законодавства будуть розглядати інші органи, а відмова надати адресу особи з керівництва банка, яку ви мусити мені дати буде ще одним пунктом до скарги в нацбанк та Генерального Прокурора.
Прошу також взяти до уваги що відмова службої підтримки від спілкування зі своїм клієнтом і ненадання розгорнутої обгрунтованої відповіді по кожному його запитанню- це теж порушення Закону про захист прав споживача, тобто порушення чинного законодавства.
-Олексій, ваша ситуація вирішується, очікуйте на зворотній зв’язок
-Олексій, щоб розглянути відповідь яку ви надали потрбіний час, очікуйте
-якщо виникнуть додаткові запитання, будемо раді допомогти! ми завжди на зв’язку 🙌
Я з вами зараз не сперечаюся не прошу і не спілкуюся, а ВИМОГАЮ надати мені адресу відповідної особи з керівництва банку який я можу принести скаргу на ваші дії- згідно с законом про захист прав споживача ви мусити мені ії дати. також попереджаю що всі наші розмови і ваші відповіді а також ваші не відповіді на мої запитання фіксуються моїм адвокатом для надання скарги в нацбанк і офіс Генерального прокурора України на порушення вами закону про захист пра споживача. отже ви відмовляєте мені в праві получити адресу особи з керівництва банка для надання скарги на ваші дія. я так розумію?
-на жаль, зараз всі оператори зайняті, потрібно зачекати
Так что как видите отказ предоставить информацию для принесения жалобы и ни одного ответа по поставленным вопросам. Делайте сами выводы что это за банк который просто кидает своего клиента на деньги и отказывается давать информацию!
Коментарі (7)
Блокировка карты
Коментарі (6)
Обмен валют
Написати коментар
Самый худший банк
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (4)
Банк порушення умови на яких відкривався депозит
Зручність полягає в тому що всі умови відкриття включно з параметром автопродовження відображається на екрані і (здавалось!) не треба потім перевіряти умови депозиту як це відбувається в інших банках (Моно, ПУМБ, Форвард і так далі) та вимикати автопродовження в разі якщо ви не хочете щоб депозит був продовженний.
Але насправді це не так. Навіть якщо клієнт встановлює перемикач автопродовження в положення «не продовжувати автоматично» то все одно у депозиту після відкриття автопродовження ввімкнено. А це є порушенням умов на яких депозит відкривався.
Коментарі (1)
В тех поддержке работают непрофессионалы
Написати коментар
Депозит можна оформлять
Написати коментар
Лояльна система
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Оперативная поддержка , неплохой сервис
Написати коментар
Все отлично
Коментарі (1)
Украли деньги У бывшего участника боевых Действий
Коментарі (1)
Изи Банк Это не банк, а пародия на него!!!
Написати коментар
Спасибо за сервис
Написати коментар
Не выполнение условий начисления кешбека по реферальной программе Izi банком который работает по лицензии Таскомбанка
Являюсь клиентом банка Izibank который работает по лицензии Таскомбанка.
Вчера столкнулся с не выполнением зачисления кешбека по реферальной программе.
Я являюсь клиентом не одного банка, но такое отношение вижу впервые к клиенту.
В других банках когда случается такая ситуация то сотрудники службы поддержки оперативно решают данную проблему. Зачисляют кешбек в ручном режиме, некоторые банки просят скриншоты переписки где видно что я отправил ссылку приглашение другу и зачисляют кешбек в ручном режиме. Тот же монобанк который работает по лицензии Универсал банка признает что иногда бывают сбои и кешбек не засчитывает по реферальной программе и тогда поддержка оперативно решают проблему зачисления.
В Iziбанке просто сказали что вы не выполнили условия, сбоев не может быть, кешбек засчитан не будет. При том что я лично открывал ссылку свою у друга и оформил ему карту и выполнил условия. Но Izibank считает иначе. Не захотели решать проблему при том что я честно пригласил друга в данный банк и перешёл по ссылке с его телефона. В тот же день я пригласил и в другие банки и кешбек засчитался без проблем, а там где не засчитался специалисты приняли заявку и зачислили вручную. Кроме iziбанка, который не захотел принимать заявку мотивируя это тем что не выполнены условия, и сбоев быть не может.
Шокирован таким обслуживанием со стороны изибанка и выполнением его же условий. При том что Sportбанк который тоже работает по лицензии Таскомбанка засчитал переход по пригласительной ссылке и справился.
Хочу попросить друга закрыть карту Изибанка ввиду того что не выполняет условия начисления кешбека и не хочет решать данную ситуацию. Возможно и сам откажусь от данного банка.
Написати коментар
Зарегистрировался в приложении izi bank
Написати коментар
Работа с Клиентами в Izibank
Спустя месяц случается у меня такая ситуация: Переводил деньги с другой карты на свою карту изи. По своей вине, то ли торопился или думал о чем-то другом, сделал ошибку в последних цифрах и 2500грн ушли не известной мне личности, но клиенту это го же банка, Сразу обратился в поддержку, создал заявку на нежеланный перевод, описал ситуацию, На следующий день, ближе к вечеру снова написал что бы понимать что и как, на что ответили мне была попытка связаться, но человек не ответил. В других банках сталкивался с подобными ситуациями, в большенство случаев служба безопасности реагировала быстрее чем мог подумать, временно замораживалась Карта, или находили как связаться с человеком, например элементарно выслав нужную инф по емейлу, Понимаю что я лоханулся и это моя проблема в большей мере, но на просьбу связаться каким либо другим путём с человеком, услышал ответ, нет, мы не можем, Один два звонка за день и всё? Чисто для галочки? Интересно ?! если бы сам банк, каким либо образом ошибся и начислил деньги клиенту, были бы приняты те же меры как и в мое случае, И тоже расчитывали, как мне сказали «на добросовестность» того кто получил эти деньги…
Написати коментар
Шарага ТУПАЯ
Просят вечно какие-то смс, звонки на Вайбер с обычного номера. Кароче, проблемы заходите, давайте им данные и ТД. Никому не советую эту дичь.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Не так долго пользуюсь карточкой
Написати коментар
Оформила карту от изибанка
Написати коментар
Жахливе відношення до клієнтів IZIBANK
Мене звати Олександр.
Користуючись послугами SPORTBANK, який мене задовольняє, дізнався що є схожий продукт IZIBANK від одного ж банку емітента ТАС.
Переглянув умови обслуговування, а також тарифікацію, переглянув гарні рекламні ролики.
Та вирішив відкрити рахунок, адже на папері здавалось краще.
Встановив додаток, перше що мене насторожило, це сируватий інтерфейс додатку, та звичайний шрифт, дизайн нібито з 2016. (Дизайн — річ індивідуальна, зараз не про це!)
Далі, пройшов реєстрацію, успіх, відкрили віртуальну картку.
Переглянув функціонал додатку, не викликав у мене захвату, тому не продовжив користування.
Через місяць, звіряючи свою історію УБКІ, знайшов що в мене наявний кредитний договір на суму 0 гривень в IZIBANK, згодом прийняв рішення, що такий договір мені не потрібний, через те, що все одно кредитного ліміту не встановлено за карткою, виявив бажання закрити рахунок.
І тут все почалось, поцікавився у службі підтримки банку що необхідно для закриття
(мені повідомили що необхідно завітати на відділення ТАСКОМБАНКу для подачі заяви та повідомити до служби підтримки, яке відділення саме буду відвідувати)
В один операційних днів, орієнтовно о 7 ранку, написав до служби підтримки що буду відвідувати дане відділення (Адреса: проспект Академіка Палладіна, 18/30, Київ, 02000)
На що отримав несподівану для себе відповідь, дякуємо за уточнення, будемо очікувати вас у наступний день, проте у мене є вільний час лише сьогодні (так як, я вихідний), мені не підходило переносити закриття на наступний день.
Далі оператор написав, що на жаль сьогодні не можливо, так як на відділенні не встигнуть підготувати документи для закриття рахунку. (це так дивно, що там готувати, заява про закриття рахунку це як виявилось стандартні 3 листки, які мені роздрукувала дівчинка на відділені за хвилини, доречі карткою не користувався баланс 0)
На мою думку, izibank таким чином намагається відтягнути термін закриття рахунку, вводячи клієнтів в оману, та якби я в той же день під'їхав у відділення, співробітники ТАСКОМБАНКУ не відмовили б мені в подачі заяви про дострокове закриття рахунку!
На відміну від IZIBANK (((
Що далі, на наступному тижні відвідав, вище згадане відділення, подав заяву про закриття, спеціаліст повідомив, що після закриття рахунку, довідку про закриття зможу отримати в службі підтримки izibank.
Після подачі заяви пройшло орієнтовно декілька тижнів, вирішив звернутись до служби підтримки izibank, поцікавитись чи все гаразд, заяву про закриття мою прийняли, та повідомив куди бажаю отримати довідку.
Знову не сподівання для мене відповідь, izibank зовсім не володіє інформацією про подачу мною заяви про закриття, почали допитувати, де я її подавав, хоча раніше вже їм про це писав, далі коли я її подавав.
Написали що уточнюють інформацію у відділення та після чого мене проінформують (це була неділя), станом на сьогодні — четверг, відповіді не отримав, написав до служби підтримки, повідомили що не маю відповіді і ще необхідно очікувати. (звичайна для них відповідь аби відфутболити клієнта на не визначений термін)
Одним словом повний ЖАХ, дуже прикро що банк в необанку, служба підтримки, яка має працювати на вищому рівні, так як це єдиний спосіб комунікації з банком, так байдуже відновиться до своїх клієнтів.
Побоюсь уявити, якби в мене виникло більш складене питання, наприклад фінансового характеру, то відповідь напевно чекав би місяць))
Дуже прикро, не рекомендую, цей банк!
Коментарі (2)