×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Andrey1209
- 24 червня 2021, 16:03
- Андрей, Запорожье
Скажите пожалуйста, когда я получу эл. письмо от банка чтобы ответить на какие-то вопросы, для разблокировки моего счета? Прождал целый день, ни ответа ни привета. Служба поддержки клиентов разводит руками, говорят что они на это не влияют. Вопрос: а кто тогда влияет? Куда мне нужно обратиться чтобы решить мою проблему как можно скорее?
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
- +
- 0
- izi1expert
- 8 липня 2021, 8:39
- #
Щодо статусу вирішення подібних ситуацій завжди можна звернутися до служби підтримки izibank. як мені відомо, зазвичай цей лист формується до 3-х робочих днів, однак більш точну інформацію завжди можна уточнити у служби підтримки
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися