Мінфін - Курси валют України

Встановити

проблема з карткою при оплаті

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
guru85 25 жовтня 2022, 16:59
Перебуваю за кордоном. Спробував оплатити карткою банку в додатку мобільного оператора і видало помилку. Пробував тричі. В підтримці оператора кажуть звертатись до свого банкк або спробувати іншу картку. Оплата картою іншого банку пройшла. Незрозуміло, як перевірити що з моєю карткою від Айбокс банку все добре і що можу розраховуватись нею в інтернеті надалі? Чи не списались кошти? Додаток банку скачати зараз немає можливості. Додзвонитись до банку також не можу.
Айбокс Банк (АгроКомБанк)
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 19:00
Доброго дня! Щоб вирішити ваше питання, варто звернутись на гарячу лінію банку. А саме, за межами України: +38(044)205-44-36 (сплата згідно з тарифами вашого оператора).
У разі якщо питання не вирішиться, зверніться до служби підтримки у телеграм чи в особисті повідомлення і ми з радістю вам допоможемо!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися