У Novus (Київ, пр-кт Паладіна) один з терміналів усе ще продовжує робити людям проблеми
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- IBOX BANK Менеджер
- 16 вересня 2022, 14:43
- #
Вітаємо!
Нам прикро, що ви зіткнулись з проблемами переказу коштів. Проте, хотіли б вас повідомити, що термінальна мережа ibox — це окрема організація, яка не є підконтрольна IBOX BANK. Транзакційний банк IBOX BANK немає доступу до інформації щодо переказів через термінальну мережу ibox та роботи терміналів.
У разі виникнення питань щодо роботи банку, можете звертатись на нашу гарячу лінію чи месенджери у соціальних мережах.
Нам прикро, що ви зіткнулись з проблемами переказу коштів. Проте, хотіли б вас повідомити, що термінальна мережа ibox — це окрема організація, яка не є підконтрольна IBOX BANK. Транзакційний банк IBOX BANK немає доступу до інформації щодо переказів через термінальну мережу ibox та роботи терміналів.
У разі виникнення питань щодо роботи банку, можете звертатись на нашу гарячу лінію чи месенджери у соціальних мережах.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
По запиту статусу на сайті i-box отримую ось таке повідомлення:
Шановний клієнт.
Ви здійснили оплату за послугою Поповнення картки. Платіж в процессі проведення
Квитанція №: P22N-M3G6-GHUJ-****
Дата та час: 26.08.2022 **:14:16
Сума: 5000.00 UAH
Ви можете переглянути квитанцію у додатку до листа або перейти за посиланням https://ibox.ua/api/web/v1/receipt/id/P22NM3G6GHUJ****
Дякуємо, що користуєтесь терміналами IBOX.
Це єдина інформація, яка у мене зараз є.
Техпідтримка не відповідає. Робот кладе слухавку. Боти також мовчать. Запит у Facebook також залишився без відповіді.
Я ДУЖЕ радий, що рОботи обіцяють вирішити проблему за три робочих дні з моїми останніми коштами, які планувалось витратити на ліки, АЛЕ:
опитавши деяких співробітників Новусу я вияснив, шо маме з цим терміналом постійні проблеми у клієнтів. Невже ніхто не здогадався його вимкнути від мережі поки не налагодять, щоб не робити проблем деякому відсотку клієнтів, які вирішили ним скористатись? Що бісить — так те, що поряд встановлено ТРИ таких саме термінали і з ними проблем немає.
По факту виходить, що збої є, i-box у курсі, але усім на*рати на це. Я завтра поїду у цей супер маркет та буду ініціювати його відключення будь-яким методом. Поліція та журналісти вже у курсі. Тепер у курсі і i-box.
Йде війна, а злочинна халатність так нікуди і не поділась у деяких…
Нам прикро, що ви зіткнулись з проблемами переказу коштів. Проте, хотіли б вас повідомити, що термінальна мережа ibox — це окрема організація, яка не є підконтрольна IBOX BANK. Транзакційний банк IBOX BANK немає доступу до інформації щодо переказів через термінальну мережу ibox та роботи терміналів.
Окрім того, через шахраїв, що посилили на окупованих територіях схеми використання банкнот, що вийшли з обігу, ми запровадили додаткові перевірки усіх транзакцій. Тому можливе тимчасове ускладнення проведення платежів, що раніше миттєво надходили до адресата, а саме впродовж трьох банківських днів.
Якщо у вас виникнули додаткові запитання щодо роботу банку чи складнощі щодо переказу коштів, просимо звернутись на гарячу лінію банку чи у месенджери соціальних мереж.